Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   MMS instellingen samsung E330 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1070028)

KiimmiieJ 11-01-2005 17:18

MMS instellingen samsung E330
 
Hi ik heb sinds kort een Samsung SGH-E330 met een t-mobile abonnement waar ik wel op internet mee kan maar geen mmsjes mee kan versturen. Ben er al mee naar de winkel gegaan en daar zeiden ze onbeschoft dat ik maar op de t-mobile site moet kijken waar mijn toestel dus niet tussen staat :s
Wie kan me wél helpen alsjeblieft?

Darko 11-01-2005 17:35

Van de T-mobile site: T-mobile

KiimmiieJ 11-01-2005 17:38

Citaat:

Darko schreef op 11-01-2005 @ 18:35 :
Van de T-mobile site: T-mobile
Daar ben ik ook al geweest en die site heb ik ookal gezien maar het is niet vrij duidelijk waar je dat moet intoetse.. menu.. en dan? :s

Darko 11-01-2005 17:40

hmmm, berichten --> en dan iets met multimedia berichten --> als het goed is moet er dan iets van instellingen staan..

Soms heb je ook profielen, maar ik dacht dat je dat bij samsung niet had. Kijk anders de handleiding er nog even op na :)

KiimmiieJ 11-01-2005 17:57

Citaat:

Darko schreef op 11-01-2005 @ 18:40 :
hmmm, berichten --> en dan iets met multimedia berichten --> als het goed is moet er dan iets van instellingen staan..

Soms heb je ook profielen, maar ik dacht dat je dat bij samsung niet had. Kijk anders de handleiding er nog even op na :)

Ja via multimedia.. instellingen.. heb ik het een en ander veranderd maar ik krijg nog steeds een bericht dat er een ''probleem is met het netwerk'' :confused:

Darko 11-01-2005 18:10

Citaat:

KiimmiieJ schreef op 11-01-2005 @ 18:57 :
Ja via multimedia.. instellingen.. heb ik het een en ander veranderd maar ik krijg nog steeds een bericht dat er een ''probleem is met het netwerk'' :confused:
tja, als het niet lukt, zelfs al volg je de instellingen volledig, dan zou ik of toch eens terug gaan naar de winkel of t-mobile bellen..
Of even wachten op mensen die het wel weten :P

KiimmiieJ 11-01-2005 18:23

Citaat:

Darko schreef op 11-01-2005 @ 19:10 :
tja, als het niet lukt, zelfs al volg je de instellingen volledig, dan zou ik of toch eens terug gaan naar de winkel of t-mobile bellen..
Of even wachten op mensen die het wel weten :P

Hmm jah ik ga wel naar een echte t-mobile zaak.. had mijn tel bij belcompany gehaald vandaar de goede service :rolleyes: (n)

Maar Hartstikke bedankt in iedergeval :bloos:

DaFrostyOne 20-01-2005 16:13

Probeer anders je klantenservice te bellen, heb je altijd in 1x een duidelijk antwoord..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.