![]() |
Alles over de Nintendo DS: DS-Gamer
Wil je alles weten over Nintendo's nieuwste machine? Neem dan eens een kijkje op www.ds-gamer.nl
Het is overigens geen commerciële site, dus gooi hem aub niet weg. Als mods dat toch vinden kan ik het begrijpen. |
Ziet er goed uit.
|
dat wilde ik nou weten, Hoe het werkte met advanced war op de ds en ik moet zeggen het op zich een redelijk goed idee, maar ik verwacht van de game makers betere ideen met 2 screens
|
is wel een vette site, maar ik wil ook graag weten hoe dat zit met advance wars. En WTF is bomberman op de DS, dat gaat volgensmij enorm zuigen...
|
Bomberman roelt zwaar joh. Multiplayer dan!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Informatie bij games is niet zo super veel. Ga maar eens informatie typen over 170 games. Als je échte informatie wil zul je moeten wachten op een preview of review.
Men verwacht dat bomberman hetzelfde is als de oude alleen met 8 spelers. Het veld is dan groter, 2 schermen lang. Je kunt dus van het een naar het ander scherm wandelen. Als je bomberman leuk vond, móet je deze hebben. Over Advance Wars is nog niet zo heel veel bekend. De game zal net zoals het GBA avontuur spelen. Alleen zullen grondeenheden op het onderste scherm te besteuren zijn terwijl luchtmachten in het bovenste scherm te vinden zijn. Verder is er niet veel bekend op enkele screenshots na. |
Bomberman gaat beide schermen gebruiken voor 1 veld. Dus je krijgt nu een ontzettend groot level. Er komen ook 8 spelers per map op geloof ik. Maar ik ga nu ff die site bekijken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |