![]() |
Engels boekverslag 'Dear Future'
Hi all!
Ik zoek dringend een boekverslag. Het boek heet: Dear Future geschreven door Fred D'aguiar. Moet het echt deze week inleveren, en engels lezen is niet mijn sterkste eigenschap helaas... :( |
Zelf je huiswerk maken. :nono:
Verder kun je misschien even kijken op scholieren.com bij Huiswerk en boekverslagen. Maar het is niet slim om gewoon een boekverslag van internet te plukken dus: boek lezen! |
Staat ie dan op Scholieren.com ofzo....zie hem in niet in iedergeval :(
Ik kan echt niet een boek van 200pag ENGELS zitten lezen. Na 5 pag was ik al boos/moe, omdat ik er niet veel van snap... :mad: |
Ik weet niet of hij op de site staat, maar er is altijd een kans. Misschien zijn er nog wel andere sites met samenvattingen of zo. Als je moeite hebt met lezen kun je iig proberen een goeie samenvatting te vinden.
Als je weet dat je moeite hebt met een boek lezen moet je eerder beginnen of een makkelijker boek kiezen. |
Jah heb echt gezocht...google enzo...echt heeel vreemd totaal niets....bestaan er geen engelse boekverslagen ofzo :eek:
Heb nu ongeveer de helft van het verslag zelf gemaakt. Moet alleen een samenvatting hebben ofzo... :| |
(y)
Wel raar dat er niets op internet staat. Is dit boek opgegeven door je leraar? Misschien heeft die er dan nog wat info over? |
Nop zelf zomaar genomen... :mad:
Nu is het te laat voor om een ander te nemen, laatste kans vandaag...kom op iemand please... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |