![]() |
Wat is jouw echte leeftijd?
|
ja al 2x geloof ik, ik ben meestal 2 jaar jonger :D ik ben nu 18,5, maar volgens die test 16,3 ofzo (y)
is deze vraag niet al eerder geweest? |
Die topic is nog uit juni 2004..
Ik dacht : Laat ik ff een nieuwe openen ipv die oude te uppen! |
Citaat:
|
3 eneenhalf
|
haha ik ben 13,4 :o
|
6 jaar ouder
|
ik ben in het echt 16j (binnen 14dagen 17j)
en volgens de die site ben ik 20.6j |
Ik kan die test niet doen, als ik me wil inschrijven zegt die dat m'n postcode niet juist is :s ...
|
heb anderhalf jaar geleden al eens gedaan en toen was mijn echte leeftijd 25,2... ik was toen 18 :eek: kga m nu nog maar eens doen...
|
Je Echte Leeftijd is 14,2, kalenderleeftijd is 19,5.
|
echte leeftijd is nu 26.2 en ben nu 19... heb nog best wat veranderd... :confused:
|
Ik ben nu 15.8 en ik ben volgens mijn echte leeftijd 13.6
Maar vorig jaar was mijn echte leeftijd 21.0 maar toen sporte ik niet :) |
Ik ben nu 19, 2 jaar en de echte leeftijd is 25, 6. Omdat ik niet sport. Maar daar kan ik niks aan doen, want ik mag niet sporten..
|
13.5 echte leeftijd
17.4 kalender leeftijd het scheelt gewoon 8.7 jaar dat ik niet rook :eek: |
Ik ben 18.1 en mijn echte leeftijd is 24,1. Dit komt omdat ik weinig aan sport doe :)
|
Echte Leeftijd 24.2
Kalender Leeftijd 23.6 |
mijn echte leeftijd is 14,8 (kalenderleeftijd - 4,6)
|
Echte Leeftijd: 15,8
Kalender Leeftijd: 19,8 |
haah is egt zon saaie test, heb em al wel eens gedaan... las ik thuis ben ga ik m wel nog een keer doen... willet nu we es weten... of ik gezondleef, denket alleen niet mja... we zulllen zo zien!! :p
|
echte leeftijd 24,9
kalender leeftijd 18,7 omdat 'k te hard rij :o |
kalenderleeftijd: 20.5
echte leeftijd: 27.8 (!) :bloos: ik moet: stoppen met roken meer vis eten zwaarden worden meer doen aan krachttraining meer doen aan uithoudingsvermogen minder vet vlees eten meer ontbijden meer slapen minder alcohol drinken en ga zo maar door. Maar goed, als ik dood ga weten waar het aan licht. |
25,1 :eek:
Ik moet meer calcium, meer groenten, meer granen, blabla eten en stoppen met roken. Hm. Dat laatste is in behandeling :) |
Je Echte Leeftijd is 15.8. Mijn kalenderleeftijd is 18,5. Meer fruit en krachttraining zou vooral verbetering opleveren :o.
|
21,6
|
Dat ding zegt dat mijn postcode niet klopt :( . Alleen voor Nederlanders ofzo ?
|
Citaat:
doe anders ehm 3631 JC ,die bestaat |
ben zelf 19,6 jaar
en hij geeft 21,4 jaar aan |
Omdat ik me zo verveel :o :
Mijn echte leeftijd is 25,2 En er stond: Uitstekend! Je bent echt een fruitfenomeen! :D |
Echte Leeftijd 19,6. Kalenderleeftijd 19,7. Ik zat heel laag, tot ik de beweging moest invullen - ik fiets alleen maar.
Dus ik moet krachtoefeningen doen, dat vooral. En minder slapen. Ik snap niet helemaal: ik vulde in dat ik 2 keer fruit eet per dag, en dat ik 36 mg uit vitaminepreparaten binnenkrijg, en de test zegt 'verhoog je vitamine c inname tot 70 mg per dag'. Ik eet nu zo'n 120 mg vitamine c per dag. Dus dat gaat niet echt. De test houdt geen rekening met groenten en vruchtensap. |
Kalenderleeftijd: 23,2
Echte leeftijd: 24,8 |
Kalenderleeftijd: 18.3
Echte leeftijd: 24.3 :bloos: |
Kalender leeftijd: 19.0 (bijna)
Echte leeftijd: 13.3 -5.7 (y) Verlaag de hoeveelheid vet vlees Verhoog je dagelijkse calciuminname Voeg indien mogelijk minstens enkele keren per week vis aan je maaltijd toe Verhoog de hoeveelheid vitamine C Eet meer onverzadigd vet meer tijd besteden aan het opbouwen en onderhouden van hechte, nauwe relaties met anderen. Schaf een hond aan. ik heb al een kat :p :rolleyes: |
Jezus, ik stond op 15,6 en alleen maar omdat ik niet sport zit ik op 23 :o
Citaat:
Citaat:
En, omdat ik toch ga sporten binnenkort, toch maar ingevuld mét sport; Citaat:
|
helemaal rechtsonder, klein rood knopje :)
|
Citaat:
|
ik was 12.6 een tijdje terug
ik moest flossen ofzo.. dat was dan ook alles. |
Je Echte Leeftijd is 14.9.
Ik ben 15,8 dus een verjonging van 0.9 maanden (y) |
13.5 ipv 18.2 haha, terug naar de onderbouw
|
Citaat:
|
ik was 13
en ik ben 19,5 |
hihi ik ben in het echt 18,4 eb mijn Echte Leeftijd was 17,3 ik ben dus 0,9 jaar jonger HUREEJ!!
maar ik moest wel meer vis gaan eten en mijn tanden flossen :confused: |
Ik ben volgens de test 19.1 jaar en in het echt 14.3 jaar.
|
Citaat:
Maar misschien werken mijn zwakke knieën ook niet echt mee in die test. |
Omdat twee eerstegraads verwanten (oma en moeder) borstkanker hebben gehad ben ik 5,3 jaar ouder :( Anders was ik 6,2 jaar jonger :eek:
Maf.. |
Zow..Mijn echte leeftijd is 24...dat is dus plus 6...hm das wel erg veel :bloos:
|
dear god, volgens dat ding ben ik 14,9 jaar. ipv 17.7:|
|
Citaat:
|
Echte leeftijd: 13.7
Kalender leeftijd: 17.1 Score: -3.4 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |