![]() |
Weerwolfspel #9
Het spel gaat bijna beginnen... De functies zijn verdeeld op eentje na. Het wachten is nog even op ZiPPiT!
@ZiPPiT!: wil je bij je opties aanvinken dat je pm 's kan ontvangen en vervolgens de spelleider even een bericht geven? Hier voor de duidelijkheid nog even alle deelnemers: 1. Perfectme 2. ABgirl 3. Cytherea 4. dutch gamer 5. ValliantWarrior 6. TheRedArrow 7. Hi 8. Lilith 9. a*rainbow*girl 10. ZiPPiT! 11. Shortiej 12. RuuT 13. Eye of Sauron 14. Jolle 15. Sjoerd |
mag ik iets vragen? Ik heb het spel gewoon irl een paar keer gespeeld in de kerstvakantie, en ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt om dit op een forum te spelen...
|
Citaat:
|
Hier nog even de regels. Sarah kan dan gelijk zien hoe het op het forum werkt, hoewel het makkelijker is om te kijken wanneer we bezig zijn.
De spelleiders zullen vandaag nog overleggen welke deadline we aan ZiPPiT! geven. Binnen die tijd moet ze dan reageren en zo niet: dan gaat haar functie naar iemand anders die misschien nog mee wil spelen. Citaat:
|
ZiPPiT! blijkt gisteren een nickchange te hebben ondergaan. Ze heet nu BrightEyes.
De deelnemers zijn nu dus: 1. Perfectme 2. ABgirl 3. Cytherea 4. dutch gamer 5. ValliantWarrior 6. TheRedArrow 7. Hi 8. Lilith 9. a*rainbow*girl 10. BrightEyes 11. Shortiej 12. RuuT 13. Eye of Sauron 14. Jolle 15. Sjoerd Let op! De stemronde voor het ophangen gaat nu echt beginnen. Jullie hebben tot morgenavond (donderdag) 20.00 uur de tijd om je stem uit te brengen!! Veel succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
de slachting kan beginnen *huilt naar de maan*
|
TRA is een weerwolf, hij heeft zichzelf verraden in een pm:p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stomme vraag; wat heeft de ziener eraan dat hij van sommige mensen weet wie ze zijn? :o
|
Ja hè, heb je je wws functie al? *ggr* Of duurt dat langer naar België? :p
Toeval of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ziener mag niet laten weten dat hij de ziener is, dus misschien gelooft niemand de ziener.
|
Citaat:
Heu maar hij/zij mag dus wel in dit topic erover posten? :o Maar eigenlijk is 't dus mooi een opofferingsbaantje. Zodra je een wolf spot gaan jullie allebei eraan :D :o Grappig :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En of de ziener zich eraan houdt weet je nooit, maar net zo goed weten we niet of er niet 5 dorpelingen samen spelen bijvoorbeeld. We gaan bij dit spel gewoon uit van eerlijkheid. |
Citaat:
|
ik zeg ook nog wat. Anders word ik straks beschuldigd weerwolf te zijn omdat ik niets zeg.
|
TRA is het gewoon :)
Die ggr was té opvallend geplaatst. Hij hoopte dat ik zou denken dat, doordat hij het zo nadrukkelijk zegt, hij geen weerwolf is en me zo op zijn gemak kan op eten ... |
Wie mag er nu stemmen? dorpelingen of weerwolven?
|
dorpelingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist omdat iedereen zich aan de regels houdt is het spel leuk. Zodra je met z'n allen 100% zeker weet dat een bepaald iemand een weerwolf is en je met elkaar afspreekt dat je op hem/haar gaat stemmen is er niks meer aan. @Eye of Sauron: de dorpelingen. Dorpelingen stemmen voor de ophangronde. Weerwolven eten daarna iemand op :). |
Ik heb al gestemd :)
|
Citaat:
|
of het is gewoon een truc om ons te laten denken dat ze dorpeling is..
|
Citaat:
|
mmm ga dat spelletje eens volgen, lijkt me wel leuk :)
(wel nogal ingewikkeld, of ligt dat aan mij? :o ) |
Citaat:
(helaas zijn we wel net begonnen, dus je moet nog een tijdje wachten voor je mee kan doen. Maar hou het topic maar in de gaten). |
Citaat:
|
Ben ik te laat?:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaas, helaas, de dorpeling hebben gestemd en de stemming valt voor hen dramatisch uit. Terwijl de fakkels branden en de menigte de hooivorken heft wordt TheRedArrow opgeknoopt aan de galg. Het koord doet zijn verstikkende werking en hij kan nog net zijn laatste worden uitbrengen: " Ik.... Ik was hier om jullie... te beschermen...."
TheRedArrow was: de tovenaar. 1. Perfectme 2. ABgirl 3. Cytherea 4. dutch gamer 5. ValliantWarrior 6. TheRedArrow 7. Hi 8. Lilith 9. a*rainbow*girl 10. ZiPPiT! 11. Shortiej 12. RuuT 13. Eye of Sauron 14. Jolle 15. Sjoerd blauw is verhangen rood is opgegeten De weerwolven mogen hun maaltijd gaan voorbereiden en de ziener mag zijn bol raadplegen. Zij hebben de tijd tot Vrijdag 14 januari om 22:00 uur (Dit door tot die tijd afwezige spelleiders :)) |
:eek:
1-0 voor de weerwolven... |
Begint lekker.. :p
|
haha wat zijn jullie een paupers :|
|
Citaat:
|
TRA was de tovenaar :|
|
Citaat:
|