![]() |
Je doel op dit forum? W of F?
Heej mensen,
Ik betwijfel of ie hier hoort maar ik was wel nieuwsgierig erna. Aangezien dat dit een Wetenschap & Filosofie forum is, wat opzich heel verschillende onderwerpen zijn, waarom kom je nu hier? Is het voor de wetenschaps onderdelen? (zoals Mephostophilis ... :D ;)) of kom je meer voor de filosofische dingen? Natuurkunde, scheikunde en biologie waren nooit mijn sterkste kant dus ik kom hier puur voor de filosofie... Misschien is het trouwens ook zo dat alle wetenschap met filosofie begint... STEM en laat u hore! |
Allebei.
|
Citaat:
|
wetenschapsfilosofie
|
Ik kom hier voornamelijk om te filosoferen , maar ook een beetje voor mijn beeldvorming. Mag graag op mijn plek gewezen worden door feiten ;) Ik stem ook beide ;)
|
filosofie, hoewel er weinig interessants staat.
|
als de vraag 'je doel op dit forum' niet gelijk staat aan 'welk onderwerp spreekt je het meeste aan' ga ik voor filosofie. uiteraaard.
|
Citaat:
|
Wetenschap
|
hoofdzakelijk filosofie, maar wetenschap is ook wel interessant.
|
Ik heb niet zoveel met Wetenschap.. Filosofie vind ik wel interessant..
Filosofie gestemd dus.. :D |
Wetenschap,
vind het ook erg jammer dat populaire wetenschap ----->>>>>> wetenschap & filosofie geworden is. gaat nu alleen nog maar over van die Quest onderwerpen |
Citaat:
|
Van beiden wil ik meer te weten komen.
|
Alletwee of beiden :|
|
Voor beide.
|
Tja, het één leid tot een ander.
|
Ik vind ze allebei wel interessant.
|
Wetenschap en Filosofie ligt vrijwel kortbij elkaar. Ik heb gestemd op beiden. Zo mijn vlak van interesse gaat eerder naar de wetenschap van het virtuele. Dit gaat ook gepaard met de filosofie van de mens. Om een voorbeeld te geven: " verslaving van de mens tegenover de virtuele realiteit". Zo als je sommige wetenschappen wilt bestuderen, bestudeer je ook iets van de filosofie van de mens.
|
Filosofie.
|
allebei :)
ik vind het allebei interessant, en ik denk dat het in zekere zin ook best dichtbij elkaar ligt |
'Quest-onderwerpen', dat is inderdaad uitzonderlijk kut.
|
Citaat:
|
Filosofie boeit me wel... Al ken ik er niet zoveel van, maar hoeminder ik weet, hoemeer ik bij kan leren :)
Wetenschap boeit mij evenzeer. Maar ik vind filosofie leuker. Eigen theorieen maken enzo... Lekker discusieren ... |
Citaat:
Maar ik kom hier vooral om de wetenschaps-shit te lezen. Posten doe ik niet, want daar ben ik niet slim genoeg voor :p |
Filosofie ís wetenschap, dus...
|
Citaat:
Ik kom om bij Filosofie te posten en bij Wetenschap te lezen. Beide dus |
F :D
just checkin it out |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |