![]() |
Blood Brothers in de Melkweg @ 9 April.
Ja!
Eindelijk. Ik ben iig aanwezig. |
aight! ga ik zeker heen.
|
Ik vond die laatste lp wel leuk.....luister t verder niet meer ofzo.
|
laatste lp vind ik wel goed dus misschien dat ik wel ga kijken, vorige keer dat ik ze zag waren ze live ook wel vet
|
ja hoop dat ze nog ergens anders in nederland komen
kut amsterdam |
al een keer gezien, maar kwil ze best nog es zien
|
kom eens online homo
|
heb ze destijds gezien op pukkelpop. Was erg tof, maar denk niet dat ik ervoor naar A'dam ga...
|
Jaaaaa ben er zeker weer bij. Geweldige band <3
Maar hoop ook voor nog een andere show, want op zaterdag naar amsterdam kost wel veel geld. |
Citaat:
live vond ik ze wel cool trouwens. op pukkelpop was vooral de soundcheck lachen. 'how does it sound?' vroeg hij aan security guard die gast 'eeeh don't know' 'OF COURSE NOT YOU ARE A SECURITY GUARD" |
Heb ik volgens mij op Pukkelpop 2003 gezien (kan dat?), zoja, ik vond het in ieder geval wel leuk, ken er verder niet zoveel van.
|
ik ga niet
|
:cool:
ik ben er had ze gemist op LL2003 en daar baalde ik vreselijk van |
ik ga misschien
als ik niks beters te doen heb (y) |
ik ga wel
wat gaat het kosten? |
Zal nooit zo heel duur gaan kosten.
|
Citaat:
|
9 euro, zie melkweg website
|
Citaat:
;). |
mwah. heel misschien
|
Kut dat t op een zaterdag is. Fucking 20 euro voor de trein. (n)
|
vorige keer in de melkweg was 't erg gaaf (achteraf geniale line up: pretty girls make graves, the locust en bloodbrothers)
kleine kans dat ik dit keer van de partij ben... |
Citaat:
|
Citaat:
nee ik denk het toch niet. op pp waren ze wel erg goed trouwens. |
stel je niet aan
je kan waarschijnlijk gewoon bij de deur kopen |
ik ga heen :)
wil ze wel is live zien |
ach, neem gewoon een jaar abo...
je haalt het er zeker uit, heb ik volgens mij allang gedaan... |
Citaat:
dat is waar, maar ik heb geen zin om de trein te betalen, dat moet ik die dag al voor mijn werk. en ik zie al zate andere bands aankomende tijd. |
Vind de abonnementskosten en voorverkoopkosten altijd zo lomp. Hierdoor worden kaartjes van 10 euro al gauw 15 euro. Hoezo transparante prijzen...
Als ze in Utrecht speelden was ik er misschien wel heen gegaan. |
Iemand enig idee hoe laat het afgelopen is, wat is normaal voor een zaterdag show in de melkweg?
|
Citaat:
|
15
|
ik ben er trouwens echt :(
er spelen nog 2 bandjes dus ws is het om een uur of 12 afgelopen. |
Godsamme.
Dan eens even kijken welke alternatieven we hebben om terug thuis te geraken. :nono: |
ik ga, ondanks dat ik ze ongelofelijk KUT vond op lowlands..
maar voor 2 euro meer een paar uur meer vermaak op zaterdag avond, waarom niet? |
ik heb zin
|
omg straks kom ik allemaal forummers tegen :(
|
ik ben er ook
|
Vorige show ook gezien in de melkweg. The Locust had ik daar ook gezien. Ontzettend vette show. Van Blood Brothers ook, terwijl toen ik een cd luisterde het me niet echt boeide :( .
Maar ik zit zaterdag in 013, Roadburn! |
Ik ben er ook, hopelijk hoeven we niet eerder weg, iemand slaapplek voor 2 personen??? nemen genoegen met een vloer, ik wel iig. (y)
|
Citaat:
|
hahahaha. komt ie nu mee :D
|
Ik zal er zijn.
|
En gerlo??? hebben we al crash adres??
|
ah, ik zit echt in dilemna of ik nou zal gaan of niet.
ik heb tentamens maandag en als ik vanavond laat thuiskom studeer ik morgen natuurlijk ook voor geen fuck. maar net komt blood brothers voorbij met mn totale-cd-collectie shuffle en word ik zwaar pissig dat ik mezelf verteld heb dat ik niet mag gaan :mad: |
Citaat:
het is goed |
En Friso zag, dat het goed was.
|
Citaat:
|
Gezellige avond, nu maar weer eens burn piano island burn opstaan (y)
|
het hoogtepunt was het lastig vallen van de flyerende dertiger (een uitstervend soort).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |