![]() |
Software verwijderen
Enkele programmatjes zou ik graag verwijderen maar dit lukt niet niet via de normale klik op het programma en del, niet via unnistal want die is er niet meer en dus ook niet via configuratiescherm.. Is er een programmatje voor waardoor je het wel kan verwijderen?!
|
Tsja niet netjes nee, want ergens moet opgeslagen welke DLLs hij waar heeft geplaatst en welke rotzooi het in je register heeft geplaatst. Cleansweep is wel zo'n prog maar dat werkt niet nadat je het al geinstalleerd hebt, eerst cleansweep installen daarna prog installen en dan kan cleansweap die install ongedaan maken. Althans grotendeels. :)
|
Citaat:
(of heb je misschien last van adware? Meer info zie [centraal] spyware/adware) Citaat:
Als hij niet meer in de uninstall staat, dan moet de boel handmatig gaan verwijderen. Citaat:
Doe gewoon het volgende:
|
Probeer het programma eens opnieuw te installeren. Afhankelijk van de installer, zal hij vragen om alles weg te goien en anders instlleert hij de uninstaller toch lekker mee :)
|
Hoi mensen,
ik heb het geprobeerd zoals freYk zei, maar ik ben niet zo handig met dos, is er geen oplossing via Windows?! Het is geen spyware, het zijn gewoon hardnekkige programmatjes die ik niet kan verwijderen nu, panda virusscanner enneh webrootes, dat is spyware maar daar ben ik al met zoveel spyware over geweest dat kan ie niet vinden en alles in de map is wel al verwijderd... Iets anders misschien (A)? |
Tune up utitlitys heeft zoiets dat je hem dan helemaal weg gooit.
|
misschien helpt het om ze uit het register te gooien?
uitvoeren -> regedit en dan ctrl-f en dan typ je de programmanaam en dan verwijder je hem toch gewoon of is het niet zo makkelijk? :( |
Citaat:
(voor meer info zie [centraal] spyware & adware (3) ) Als ik toch verdachte dingen in die log vind, dan gaan we daar ook verder. Bij die panda antivirus raad ik aan om het ff opnieuw te installeren en dan weer te verwijderen, zoals ILUsion al zei. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |