![]() |
Jeugdsentiment
Tsja dat kan natuurlijk over van alles gaan. In dit geval vraag ik me af wat jullie favoriete serie was toen je nog klein en lief (en in sommige gevallen onschuldig) was. Dus toen je in de leeftijd 5 t/m 10 was.
Bij mij was het zonder twijfel Alfred Jodokus Kwak. Heb nog stapel truien van Alfred uit die tijd op zolder liggen :D |
Yabba Dabba Dance :o
|
had in die tijd alleen nog maar ned1,2,3 en belgisch en duitse zenders.
er was in die tijd op zaterdag morgen op een duitse zender een soort van robocop achtig iets.. weet alleen niet meer hoe dat heet. |
Een groot oranje boek over een professor die in Afrika aankomt. :o
|
ik kon niet om a. kwak heen, maar ik vond er niets aan
wij hadden ook niet meer dan Ned 1,2,3 en Belgie 1,2 ik keek sowieso wel naar sesamstraat, klokhuis en het jeugdjournaal iig en die robinson crusoe tekenfilm.. volgens mij was dat mijn favoriet :bloos: |
De snorkels, die waren heavy! A. Kwak, Boes Boes enzo deden 't ook altijd goed. :D
|
Poehh..ik keek van alles
sesamstraat die kwakeend power rangers de snorkels die ene waarvan ik de naam niet meer weet hoe heette die kinderzender ook al weer? (nu is ie er niet meer) Kindernet ofzo? Nou daar keek ik altijd naar :D |
Barbapapa was mijn favoriet.
|
Toen ik een jaar of 8 was, Guyver.
hmmm dat verklaart een hoop :o |
Zorro :D En The A-team :D
|
Ik ben nooit klein en lief geweest.
|
Boes boes!
|
- The A-team
- Samson & Gert - Bassie en Adriaan - Een verhaal van 'Ridder Roderik' wat ik altijd voorgelezen moest heben - Jip en Janneke en het verhaal met de auto (daar heeft mijn moeder het altijd over..) |
The Jetsons, Jem and the Holograms, Ovide, Transformers en nog wel meer tekenfilms. Ik weet ze alleen even niet meer. Verder keek ik vaak naar Klokhuis.
Citaat:
|
Ik keek nooit echt tv. Maar ik was wel ook fan van Alfred J. Kwak. Heb nog een hele stapel boekjes en natuurlijk fanmateriaal (dekbed, mobile, stickerboekjes) van 'm.
|
Darkwin Duck :cool:
Boes Boes Transformers VR Troopers |
the A-team, smurfen, telekids, albert jodocus kwak, enz..... :o
En die ene met "kijk uit malloot, een kokosnoot" Wat was de naam ook alweer? |
David de Kabouter (y) Elke ochtend zat ik om 7.07 uur voor de tv om stiekem te kijken, tot mijn vader naar beneden kwam (rond 7.25 uur) dan zette ik snel de tv weer uit (ik keek dus nog geen 20 minuten, ik mocht door de weeks nooit 's ochtends tv kijken). Ik had ook allemaal boekjes en poppetjes van David, echt heerlijk :)
|
Citaat:
|
ohja ovide is ook leuk :)
(nouja ik keek soms wel tv :P) |
Dommel!
|
Ovide
Bassie en Adriaan Pippi Langkous films Boes Toen ik heel klein was: de troetelbeertjes. |
pfoew....
lang geleden: barba pappa samsom tuurlijk snorkels power rangers motormice from mars (hahaha sow girly ;)) dommel idd alfred j. kwak sesamstraat (naja nog steeds... :P) tik tak (? heet dat zo... op begië na sesamstraat) iets minder lang geleden: powerpuff girls cow and chicken dexter's lab! en nu (blijkt uit enthousiansme van al mn oppaskoters) the winx club (echt heel spannend) martin mysterie beugelbekkie!!! (hulde!) what's with andy en m'n oppaskindje van 6 had een alfred j. kwak trui aan... en ze wist niet wie dat was!!!! :eek: :nono: |
Citaat:
Sesamstraat. Meer tv mocht ik niet kijken. |
sesamstraat
ik mik lorenland (karbonkel :eek: ) |
Citaat:
verder mijn favorieten: Afred J. Kwak Ovide Teddy Rugspin Snorkels Dommel etc :) geen Samson en Bassie & Adriaan trouwens, die vond ik vreselijk! |
Samson en Gert
Fabeltjeskrant Postbus X En ook dat met die eend die zoiets roept als: ik ben de ridder van de duistere nacht, ik ben..... :confused: :d Oh, en saved by the bell, maar dat begreep ik niet echt. En dinges, Alf (die rare aap). |
Bassie en Adriaan
Calimero |
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat schelpje op z'n kop, haaa... Zenden ze dat nog uit? |
Citaat:
|
Ja, ok.
Wij betalen geen lidgeld want wij zijn de fondateurs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
He-Man
Dr. Snuggles Freggels The Chipmunks Postbus X Saved by the bell Fresh Prince of Bel-Air Ovide Wicky de viking Transformers Mask Snorkels King Arthur And The Knights Of Justice Pittige Tijden |
Citaat:
-Niet groter dan 76 cm? -Verplicht een dop op je hoofd? |
lieve schat, dan horen wij er niet eens bij. :(
Voorwaarden: -145860326 euro lidgeld/jaar -naief zodat ze zich niet afvragen wat daarmee gebeurt |
Ovide (y)
|
Citaat:
En het komt wel goed, wat we met het geld gaan doen ;) |
Pink Panther
|
Albert, nummer vijf van de vier musketiers :D
En verder weet ik het niet meer zo:o |
Green Day, en ik ga vanavond heen yay
|
Citaat:
:D |
"Dag meneer de Koekepeer!!!" :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bassie en Adriaan.
|
O yeah, de Fabeltjeskrant, enne, Broem (heet hij zo?), over die mensenreddende auto. En natuurlijk Samson&Gert:).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |