![]() |
Niet meer zoeken...
Ik vind dat mensen niet meer de zoekfunctie moeten gebruiken. (nouja dat wel maar niet posten in die topics)
Nu komen er dus soms echt topics omhoog van 3 jaar geleden. Ik vind dat als je een vraag hebt je de zoekfunctie moet gebruien en/of google. Wil je dan verder nog meer dingen weten: maak dan gewoon een nieuw topic aan! |
we laten dit berichtje gewoon een jaar rusten en dan gaan we discusseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet zo zeuren. t is leuk als er ouwe topics geupt worden, dan kan je tegen die mensen zeggen hoe dom ze wel niet zijn dat ze een oud topic uppen :)
|
ja en kan degene die het doet lachen om mensen die zo leuk gaan discusseren met de TS die toch niet meer actief is:D
|
->bz? ;)
|
---> cg
|
----> qz
|
Op eerlijk te erger ik me er nooit aan als een topic omhoog gehaald wordt.
|
ik ook niet
|
Citaat:
|
Ik heb er verder geen probleem mee.
Wel grappig dat mensen die dus een topic lezen, hun vraag niet beantwoord krijgen en een nieuw topic openen met die vraag, worden dood geflamed met UTFS! :) |
Citaat:
|
Eigenlijk... -> BZ
Maar ik geloof dat er al zoiets was, een klacht over het kicken van oude topics. En er is sowieso al iets over Admin op besproken... Maar dat zal ik dan nog een keer naar boven halen. (Y) |
het is soms toch leuk om een discussie nieuw leven in te blazen, kan toch net zo goed een nieuw topic voor worden geopend. dan dat je eerst 61 posts van een verjaarde discussie moet lezen.
|
Citaat:
Nee maak maar meteen een nieuw topic aan. Ik zelf vindt dat de intressante, c.q belangrijke topics juist ergens in moeten blijven staan, af en toe een update, klaar. Maar jah, wat moet je als meer dan de helft die hier is te lui om wat te doen. |
Ik blijf voor automatische slotjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is ook wel veschil in de tijd enz
kijk gooi jij een topic van 3 maanden oud omhoog prima. Maar ga jij een offtopic nutteloze post zetten in een topic uit 2001, dan heb ik zoiets van hmm doe maar niet :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |