![]() |
Naar welke cabaretiers ben jij al eens in het theater geweest?
En wie daarvan Raad jij anderen aan of af?
Aanraders: Arie & Sylvester Delfts Blok Eric van Sauers Erik Koller Guido Weijers Howard Komproe Jochem Myjer Klaas Niet Schieten! Rob Urgert Schoon aan de Haak Wim Helsen Youp van 't Hek Neutraal: Alex Klaasen & Martine Sandifort Arthur Umbgrove Bert Visscher Erik van Muiswinkel & Diederik van Vleuten Hans Lieberg Leon van der Zanden Martijn Oosterhuis NUHR Onno Innemee Purper met Trudy Labij Reinder van der Naalt Rooijakkers, Kamps & Kamps Sara Kroos Urbanus Afraders: Bert Hermelink Bolder & Plante Colette© Reijn & Goed Vreemd Apparaatje Deze lijst is redelijk lang, en van sommige shows is het al een tijdje terug dat ik ze gezien heb, dus mss zet ik later een motivatie neer. |
Hans Teeuwen
Muiswinkel & Van Vleuten ik vond M&V totaal niet grappig, helemaal niet mijn humor van HT heb ik Industry of Love gezien, ik vond het toen in het theater niet echt leuk oid |
Ik zou Plien en Bianca ook afraden :rolleyes:
Best wel saai :p |
Youp van t Hek, en das n aanrader.
|
herman finkers (in het twents) Geweldig!!!
Hans Lieberg (als je een show hebt gezien, heb je ze allemaal gezien) Marc-marie (opzich wel leuk) Jan-jaap van der Wal (absolute aanrader!) |
Vast wel meer, maar die me nu te binnen schieten:
Arie & Sylvester = absolute aanrader! Rob Kamphues = neutraal / afrader. Javier Guzman = aanrader Acda en de Munnik (deels liedjes deels cabaret) = absolute aanrader! Op sterk water = aanrader / neutraal (niet vaker dan 1x naar toe gaan) Van Houts en de Ket = neutraal. De bloeiende maagden = afrader. |
Acda en de Munnik - Aanrader
Bert Visscher - Aanrader Kommil Foo - Aanrader Veldhuis en Kemper - Aanrader Heb meer gezien, maar die zijn dus niet blijven hangen :o |
@TS: hoe vaak ga jij eigenlijk naar het theater dat je zoveel cabaretiers hebt gezien?
Of is het over zeer lange tijd verspreid? |
En hoe kom je aan zoveel geld? Ik zag vanmorgen een interview met Acda & De Munnik op televisie en het leek me best leuk om naar de theatertour te gaan.. maar 37 euro voor een kaartje :/ Dat vind ik te veel :o
|
ik vind niet dat je het echt aan of af kunt raden..iedereen heeft tenslotte een ander gevoel voor humor..
ik vind Guido Weijers geweldig anderen weer helemaal niet! maar int theater geweest: Guido Weijers: Ge-wel-dig! Rob Kamphues: Mwoah... Hans Teeuwen: top (y) Theo Maassen: top (y) Freek de Jonge: niet mijn humor.... |
Eric van Sauers (y)
Niet Schieten! (y) Javier Guzman (n) (n) |
Alleen naar Industry Of Love van Hans Teeuwen.
|
Javier Guzman (N)
Guido Weijers (N)(N) Veldhuis en Kemper (Y) Acda en de Munnik (Y) Youp (Y) Freek de Jonge(Y)(Y) Hans Teeuwen (Y) Ajuinen en Look (Y) Plien en Bianca (Y)(N) Harry Jekkers (Y) |
Citaat:
En naar welke show ben je geweest van Jekkers? Ik vind hem echt geweldig, maar helaas nog nooit in het echt gezien. |
Jochem Myer (y)
Bert Visscher (y) Rob Kamphues (n) Veldhuis en Kemper (y) Howard Komproe (y) Ruben & Nathan (y) Freek de Jonge (n) |
Uhh, die nu ff bij me opkomen zijn:
* NUHR (twee shows, beide prachtig!(Y)) * Rooyackers, Kamps en Kamps (eigenlijk niet zo mijn humor, maar niet slecht opzich) * Marc/Marie Huijbreghts (aardig mannetje hoor, maar ik viel bijna in slaap..) * Kommil Foo (erg veel zang, maar toch wel goed eigenlijk) * Renee van Bavel (wordt terecht zangeres/cabaretier genoemd, is voornamelijk zang. zingt mooi maar heeft verder niet erg veel cabaret-talent vind ik..) * Jochen Otten (heel fysiek, wel mooi) * Nilgün Yerli (oubollig, maar wel heel goed en mooi (Y)) En vast nog wel meer, weet zo ff niet |
Bert Visscher
You van 't hek Freek de jonge. ik vond ze alledrie leuk, alleen aan Freek moest ik een beetje wennen. |
Marc Marie Huibrechts - beetje zwak
Casper van Kooter - grappig Ernst van der Pasch - neutraal |
De Vliegende Panters (Sex, Hype, De Grote Drie)
Hans Teeuwen (Trui, Dat Dan Weer Wel, Industry of Love) Bert Visscher (Nee, Dan Lourdes) Jochem Myjer (Adéhadé) Theo Maassen (Functioneel Naakt) |
ik ben alleen naar plien en bianca geweest en dat vond ik (y)
verder zou ik naar hans teeuwen gaan (en janjaap vd wal), en we hadden al n halfjaar kaartjes maar mn vriend had ze en toen ging het 2 maanden ervoor uit aargh(n) |
Citaat:
|
De Vliegende Panters - De Grote Drie (was laatst ook op tv)
Aanrader (y) |
Javier Guzman gisteravond geweest, ckr (y) (y) (y)
Youp vorige maand geweest (y) (y) (y) (y) jaar daarvoor lebbis&jansen (y) (y) |
Ik ben een keer naar Lenette van Dongen geweest en een keer naar Hester Macrander. Ga er alleen naartoe als je een vrouw bent, want anders zit je daar gegarandeerd je avond te verdoen! "Vrouwenhumor".... *gaap!* (n)
|
Citaat:
2. aanrader, al wordt hij minder hij blijft beter 3. afrader, heb hem nu onderhand wel gezien 4. afrader, na zijn voorstelling heb ik zoiets van 'nou en?' 5. geniaalste performer van dit moment |
Aanraders:
C3 (met Klaas, Onno Innemee en Mike Bodde) Javier Guzman Klaas Kees Torn Ruben & Nathan Neutraal: Dolf Jansen Erik van Muiswinkel & Diederik van Vleuten Kommil Foo Martijn Oosterhuis Najib Amhali Rooyackers, Kamps en Kamps Veldhuis & Kemper Sjaak Bral Afraders: Theo Maassen (laatste show) |
Citaat:
|
Jochem Myjer (y) Zeker een aanrader.
Sara Kroos (n) Ik vond het niet heel geweldig, een beetje fake allemaal. |
Hans Teeuwen, toen (y), maar na zn nieuwe show weet ik 't niet.. (Dat dan weer wel gezien)
Sara Kroos, ook toen wel gaaf (echt al lang geleden wel). En ik ga bijna naar Claudia de Breij. :D *blijheid* |
Ik houd t ff bij de aanraders..
Vliegende Panters Arie en Silvester Droog Brood Youp van 'Hek Hans Teeuwen Lebbis en Janssen Jochem Meyer Guido Weijers Bert Vissche Acda en de Munnik Veldhuis en Kemper Javier Guzman Bolder en Plante (vond ik iig erg leuk) Rooyackers, Kamps en Kamps Mja en nog een hoop meer, maar ik weet zo ff niet meer wat ik nu allemaal gezien heb.. :s Ennuh, aan- of afraden.. Ieder moet dat maar voor zich bepalen. Ieder zo zijn eigen smaak he.. Ik ben overigens bijna elke maand wel een keer in het theater te vinden.. luv it ;) (overigens niet alleen voor cabaret..) |
Citaat:
|
Brigitte Kaandorp met Badwater.
Dat vond ik redelijk. |
Herman Finkers (Y) (Y)
Kees Torn (Y) Theo Maassen (Y) (Y) Youp van het Hek (Y) (Y) Hans Teeuwen (Y) André Manuel (Y) (Y) Vliegende Panters zowel (N) als (Y) Bert Visscher (Y) Delfts Blok (Y) Die zijn blijven hangen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lebbis en Janssen
Herman Finkers Bert Visscher Jochem Myjer alleen aanraders |
Lenette van Dongen..vrouwenhumor
Vliegende Panters.....mwah C3..onderbroekenlol Kasper van Kooten......goed NUHR.....leuk Mike Boddé.......muzikaal zeer sterk, creatief JanJaap van der Wal......slechte grappen maar z'n boodschap was ijzersterk Van Houts en de Ket.....leuk Jeroen van Merwijk.........toffe vent, lekker cynisch |
Sanne Wallis-de Vries
Compleet weggegooid geld... |
Citaat:
Overige shows van hem vond ik overigens super, dus ja... |
Bert Visscher en het was echt top!
|
Jochem Meyer, Jorgen Raymann, Sjaak Bral
Dat was t geloof ik wel... |
RUL - Gehakt :D :D :D
Ashton Brothers - Tragiek van de onderman :D :D Bert Visscher - Geluk zit in hele grote dingen :D Arie en Sylvester - Vet! en Rammen! :D Youp van't Hek - Oudejaarsconference :D Harry Jekkers & Koos - Het verhaal achter de liedjes :) Klaas - Mix :) Kasper van Kooten - Lijfspreuk :) Lebbis en Jansen - Oudejaarsconference :| Hans Sibbel - Vuur :| Vliegende panters (op bevrijdingsfestival) :( Mike Boddé - Alles is kampioen :( Jan Jaap van der Waal - Staat :( Ik ga dit seizoen weer naar Klaas en naar de Ashton Bros. |
Jan jaap van der wal (y) (y) (y)
Klaas (y) (y) Dolf Jansen (y) (n) niet helemaal mijn stijl. |
Citaat:
|
Hans Dorrestijn Zeker een goeie show (y) :cool:
|
zusje voogd is wel een aanrader
betwijfel of iemand ze kent ze zijn al wel ff bezig ma nog nie zo heel bekend bij t grote publiek, zijn ok nog nie zo oud.. Geweldig ware ze nie toen ik erheen ben geweest (is al wel weer ff gelede) maar er zate best leuke stukke in de show en ze ware zeker wel veelbelovend voor de toekomst (y) |
nog naar geen 1 :o, hoewel 10 kleine negertjes ook caberet scheen te zijn :)
binnenkort naar brigitte kaandorp <3:bloos: |
Youp van 't hek, wel een aanrader, maar treedt niet meer op. Vind ik wel jammer want die boekjes zijn toch veel minder dan als hij het verteld :D
|
Citaat:
Ik ga denk ik naar 5-6 voorstellingen per jaar in het theater, voor gemiddeld 13-16 euro per kaartje, dus dat is wel redelijk goed te doen. En omdat ik al vanaf mn 14e een ferquente theaterbezoeker ben, heb ik al een redelijk groot aantal shows gezien. En elk jaar een cabarestafette met 3 optredens loopt ook hard op |
Hans Teeuwen & de Vliegende Panters.
Allebei leuk (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |