![]() |
Friends
Ik was in de gids aan het kijken en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat er dinsdag geen nieuwe aflevering van friends komt! :eek: Wel worden oude afleveringen herhaalt, maar die nieuwe heb ik niet terug kunnen vinden! Komen die nieuwe nog weer terug of hoe zit dat!
|
Ehm, ze (Yorin dus) stoppen weer met nieuwe uitzenden...
herhalingen komen d8 ik iedere werkdag om 20.00 *zucht* |
Ik hoop dat de nieuwe afleveringen voortaan op maandag ofzo worden uitgezonden (= pas volgend jaar ofzo ja, maar toch) ben op dinsdag nl altijd weg en mis alle afleveringen dus... :(
|
Citaat:
maar goed, is deze serie niet gewoon afgelopen ofso? |
de serie kan nog niet afgelopen zijn, omdat Rachel net zwanger is en in Amerika is ze inmiddels al bevallen... :D
|
is dat niet de volgende serie dan ofso? :confused:
|
Citaat:
|
tis een zomerstop, na de vakantie zijn ze er weer.... tis wel klote dat het nu net onder gtst komt :(
en ze zeiden dat met de laatste aflevering rachel overlijdt tijdens de bevalling??? :confused: :confused: |
Citaat:
|
Ik heb ze ook al ff gedownload, ik kan nooit wachten tot de nieuwe komen, maar ze stoppen altijd met nieuwe afleveringen uitzenden als de vakantie begint, in de vakantie is het altijd saai.. alleen maar herhalingen :(
|
Yorin verneukt altijd die series! Ze moeten ze gewoon constant uitzenden!
|
van mij part halen ze Friends van de tv, de herhalingen kent iedereen nou al wel uit zn kop, en als ze nou gewoon alle nieuwe afleveringen per week laten zien, dan is iedereen blij en dan krijgen wij niet die ouwe koppen van hun voor onze neus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was al weer vergeten dat je die afleveringen kon downloaden... Thanks :) *gaat nu nieuwe afleveringen van Friends kijken* wieeeeeeew :)
|
*********SPOILER*********
Die nieuwe zijn goed, dat rachel de baby krijgt en zwanger is... 1 vraagje gaan rachel en joey nou echt trouwen? ik kan episode 825 niet krijgen en in 824 doet hij een soort "aanzoek" ! **********/SPOILER********** |
Citaat:
[edit]Ik heb het even veranderd ;)[/edit] |
ik vind het juist koel al die herhalingen, ik mis nog een hoop;) maar wel minder dat die nieuwe pas na de zomer weer te zien zijn. Ach in de zomer is er toch geen reet op tv:p
|
Citaat:
|
Citaat:
na 3 keer heb ik het wel gezien hoor...maargoed, als jij ze dan nog grappig vindt....kan gebeuren :p |
wow!! Ik heb net de laatste afleveringen van seizoen 8 gezien... wow!! Echt supergoed!! Mjah dat wou ik even kwijt ;)
|
ze zenden nu allemaal afleveringen door elkaar uit (n)
|
Wanneer gaan ze nou eens kappen met die serie? Het is nog best leuk, maar we kennen het nu wel....
|
******SPOILER*******
ja maar Rachel gaat dood.... Ik wil helemaal geen nieuwe afleveringen... ******/SPOILER******* |
kep net de laatste van srie 8 gekeken :D briljant. ik wil echt weten hoe t af gaat lopen...
******SPOILER******* een vriend van me zei dat rachel dood gaat aan kanker :( das nie leeeuuk :(:( ******/SPOILER******* |
vak joe met je vantevoren vertellen wat er gaat gebeuren :rolleyes:
|
Zzzzorrry....:(
Welke aflevering vinden jullie t leukste? Kweetet, moeilijk kiezen :D Ik vind The One In Vegas wel heeel cool, waar Rachel en Ross trouwen enzo :D |
ik heb een aantal afleveringen van seizoen 8 gezien (aflevering 1-8 ofzo, op tv hebben ze t/m ± 5 uitgezonden), en binnenkort ga ik aflevering 9-16 bekijken, ben echt nieuwsgierig hoe het verder gaat, maar gelukkig verhuren ze de dvd´s van friends bij de videotheek bij mij in de buurt.
|
****spoiler comment****
wat dom dan rachel dood gaat :rolleyes: wordt echt helemaal een soap nu, balen ****spoiler comment**** |
Citaat:
als Rachel doorgaat stopt de serie dan niet??? want ik dacht dat ze namelijk òf allemaal doorgingen, òf allemaal niet, of zie ik dat verkeerd??? |
Citaat:
|
Citaat:
echt een leuke comedie!!!! :mad: |
Citaat:
tis nie eens waar hoor... Er is na dat gerucht bekend gemaakt dat het niet eens waar is. Tis gewoon door een dombo verzonnen. Denk je dan dat Warner zo goede serie tot zo'n einde laat komen :confused: |
nou misschien kunnen ze de serie toch niet meer betalen aangezien iedereen apart zo ongeveer een miljoen per aflevering vraagt... :rolleyes: :rolleyes:
Bij de weg, Friends is cool!!! Maar ik ben nog niet zo'n fan dat ik alle video's en dvd's ga kopen enzo. Kun je trouwens al video's en dvd's kopen (in Nederland dus met ondertiteling) van afleveringen die nog niet op tv zijn geweest? :confused: |
Citaat:
Ik wacht nog ff op de DVD box... want ik heb de afleveringen toch al gezien, en ik heb de rst ook in box dus..... Ook alles los op VHS btw :D |
Citaat:
|
Coupling is vette seriei,ja..
Vind Friends persoonlijk een beetje afgezaagd worden.. |
SPOILER SEIZOEN 9
* * * * * * * * * * * * * * * Freddie Prinze Jr. gaat binnenkort een gastrol in Friends spelen!! Twee pics: http://www.nbcmv.com/pw2/photos/prev...s/2FRNau02.jpg :o http://www.nbcmv.com/pw2/photos/prev...s/2FRNar02.jpg * * * * * * * * * * * EINDE SPOILER |
Citaat:
Maja kep ze nog lang niet allemaal gezien :) |
Citaat:
"27 September 2002 The third series of 'Coupling' just started here in the U.K. last monday. " |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |