Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Friends (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=107066)

Circe 27-05-2002 14:38

Friends

Ik was in de gids aan het kijken en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat er dinsdag geen nieuwe aflevering van friends komt! :eek: Wel worden oude afleveringen herhaalt, maar die nieuwe heb ik niet terug kunnen vinden! Komen die nieuwe nog weer terug of hoe zit dat!

Iduna 27-05-2002 15:09

Ehm, ze (Yorin dus) stoppen weer met nieuwe uitzenden...
herhalingen komen d8 ik iedere werkdag om 20.00

*zucht*

Arwyn 27-05-2002 16:15

Ik hoop dat de nieuwe afleveringen voortaan op maandag ofzo worden uitgezonden (= pas volgend jaar ofzo ja, maar toch) ben op dinsdag nl altijd weg en mis alle afleveringen dus... :(

DJ Incompetent 27-05-2002 17:28

Citaat:

Arwyn schreef:
Ik hoop dat de nieuwe afleveringen voortaan op maandag ofzo worden uitgezonden (= pas volgend jaar ofzo ja, maar toch) ben op dinsdag nl altijd weg en mis alle afleveringen dus... :(
videorecorder?

maar goed, is deze serie niet gewoon afgelopen ofso?

Circe 27-05-2002 18:29

de serie kan nog niet afgelopen zijn, omdat Rachel net zwanger is en in Amerika is ze inmiddels al bevallen... :D

DJ Incompetent 27-05-2002 18:39

is dat niet de volgende serie dan ofso? :confused:

Arwyn 28-05-2002 16:10

Citaat:

DJ FLEM schreef:
videorecorder?

maar goed, is deze serie niet gewoon afgelopen ofso?

Heb een slecht geheugen, die vergeet ik dus altijd...

Martijn 28-05-2002 17:14

tis een zomerstop, na de vakantie zijn ze er weer.... tis wel klote dat het nu net onder gtst komt :(
en ze zeiden dat met de laatste aflevering rachel overlijdt tijdens de bevalling??? :confused: :confused:

Retarded 28-05-2002 17:46

Citaat:

Circe schreef:
de serie kan nog niet afgelopen zijn, omdat Rachel net zwanger is en in Amerika is ze inmiddels al bevallen... :D
op mijn DivXjes ook hoor :D Ik heb series acht ondertussen al gezien, zit nu te w88 op 9... want er zit ee nvette cliffhanger aan het eind van series 8... en ik wil weten hoe het afloopt :mad:

Vämpiria_Moon 29-05-2002 13:01

Ik heb ze ook al ff gedownload, ik kan nooit wachten tot de nieuwe komen, maar ze stoppen altijd met nieuwe afleveringen uitzenden als de vakantie begint, in de vakantie is het altijd saai.. alleen maar herhalingen :(

Bean 29-05-2002 15:09

Yorin verneukt altijd die series! Ze moeten ze gewoon constant uitzenden!

de Duif met de Bijl 29-05-2002 15:43

van mij part halen ze Friends van de tv, de herhalingen kent iedereen nou al wel uit zn kop, en als ze nou gewoon alle nieuwe afleveringen per week laten zien, dan is iedereen blij en dan krijgen wij niet die ouwe koppen van hun voor onze neus.

~EeF~ 29-05-2002 17:41

Citaat:

de Duif met de Bijl schreef:
van mij part halen ze Friends van de tv, de herhalingen kent iedereen nou al wel uit zn kop, en als ze nou gewoon alle nieuwe afleveringen per week laten zien, dan is iedereen blij en dan krijgen wij niet die ouwe koppen van hun voor onze neus.
eej wtf die herhalingen zijn wel liev! en ookal ken je ze uit je hoofd ze zijn nog wel grappig??:p

DJ Incompetent 29-05-2002 20:19

Citaat:

~EeF~ schreef:
eej wtf die herhalingen zijn wel liev! en ookal ken je ze uit je hoofd ze zijn nog wel grappig??:p
precies :p

Did I Do That? 29-05-2002 22:02

Ik was al weer vergeten dat je die afleveringen kon downloaden... Thanks :) *gaat nu nieuwe afleveringen van Friends kijken* wieeeeeeew :)

Vämpiria_Moon 30-05-2002 10:55

*********SPOILER*********

Die nieuwe zijn goed, dat rachel de baby krijgt en zwanger is...
1 vraagje gaan rachel en joey nou echt trouwen? ik kan episode 825 niet krijgen en in 824 doet hij een soort "aanzoek" !

**********/SPOILER**********

DJ Incompetent 30-05-2002 10:56

Citaat:

Vämpiria_Moon schreef:
*********SPOILER*********

Die nieuwe zijn goed, dat rachel de baby krijgt en zwanger is...
1 vraagje gaan rachel en joey nou echt trouwen? ik kan episode 825 niet krijgen en in 824 doet hij een soort "aanzoek" !

**********/SPOILER**********

fijn dat je dat alvast vertelt :rolleyes: (n)

[edit]Ik heb het even veranderd ;)[/edit]

scala 30-05-2002 14:25

ik vind het juist koel al die herhalingen, ik mis nog een hoop;) maar wel minder dat die nieuwe pas na de zomer weer te zien zijn. Ach in de zomer is er toch geen reet op tv:p

DJ Incompetent 30-05-2002 16:42

Citaat:

Rollo schreef:

[edit]Ik heb het even veranderd ;)[/edit]

mjah, daar heb ik niet zo veel meer aan he :o, maar andere mensen misschien wel :)

de Duif met de Bijl 30-05-2002 18:23

Citaat:

~EeF~ schreef:
nee
na 3 keer heb ik het wel gezien hoor...maargoed, als jij ze dan nog grappig vindt....kan gebeuren :p

Did I Do That? 30-05-2002 18:53

wow!! Ik heb net de laatste afleveringen van seizoen 8 gezien... wow!! Echt supergoed!! Mjah dat wou ik even kwijt ;)

DJ Incompetent 06-06-2002 09:11

ze zenden nu allemaal afleveringen door elkaar uit (n)

Rollo Tomasi 17-06-2002 19:37

Wanneer gaan ze nou eens kappen met die serie? Het is nog best leuk, maar we kennen het nu wel....

zeep007 17-06-2002 20:29

******SPOILER*******

ja maar Rachel gaat dood.... Ik wil helemaal geen nieuwe afleveringen...

******/SPOILER*******

koekiemonsteres 17-06-2002 21:03

kep net de laatste van srie 8 gekeken :D briljant. ik wil echt weten hoe t af gaat lopen...

******SPOILER*******

een vriend van me zei dat rachel dood gaat aan kanker :( das nie leeeuuk :(:(

******/SPOILER*******

DJ Incompetent 18-06-2002 01:17

vak joe met je vantevoren vertellen wat er gaat gebeuren :rolleyes:

koekiemonsteres 18-06-2002 08:01

Zzzzorrry....:(

Welke aflevering vinden jullie t leukste? Kweetet, moeilijk kiezen :D Ik vind The One In Vegas wel heeel cool, waar Rachel en Ross trouwen enzo :D

Breg 18-06-2002 20:09

ik heb een aantal afleveringen van seizoen 8 gezien (aflevering 1-8 ofzo, op tv hebben ze t/m ± 5 uitgezonden), en binnenkort ga ik aflevering 9-16 bekijken, ben echt nieuwsgierig hoe het verder gaat, maar gelukkig verhuren ze de dvd´s van friends bij de videotheek bij mij in de buurt.

fruitmand 18-06-2002 20:41

****spoiler comment****

wat dom dan rachel dood gaat :rolleyes: wordt echt helemaal een soap nu, balen

****spoiler comment****

Missy Muffett 18-06-2002 21:25

Citaat:

fruitmand schreef:
****spoiler comment****

wat dom dan rachel dood gaat :rolleyes: wordt echt helemaal een soap nu, balen

****spoiler comment****

!!!--spoiler vraagje--!!!

als Rachel doorgaat stopt de serie dan niet???
want ik dacht dat ze namelijk òf allemaal doorgingen, òf allemaal niet, of zie ik dat verkeerd???

koekiemonsteres 19-06-2002 16:09

Citaat:

nathalie schreef:

!!!--spoiler vraagje--!!!

als Rachel doorgaat stopt de serie dan niet???
want ik dacht dat ze namelijk òf allemaal doorgingen, òf allemaal niet, of zie ik dat verkeerd???

jep, serie negen is de allerlaatste :(

Martijn 19-06-2002 17:30

Citaat:

Big Daddy schreef:
tis een zomerstop, na de vakantie zijn ze er weer.... tis wel klote dat het nu net onder gtst komt :(
en ze zeiden dat met de laatste aflevering rachel overlijdt tijdens de bevalling??? :confused: :confused:

ja, zoiets heb ik ook gelezen (n)

echt een leuke comedie!!!! :mad:

Retarded 19-06-2002 17:42

Citaat:

Big Daddy schreef:

ja, zoiets heb ik ook gelezen (n)

echt een leuke comedie!!!! :mad:

tis nie eens waar hoor... Er is na dat gerucht bekend gemaakt dat het niet eens waar is. Tis gewoon door een dombo verzonnen. Denk je dan dat Warner zo goede serie tot zo'n einde laat komen :confused:

alpha 19-06-2002 21:58

nou misschien kunnen ze de serie toch niet meer betalen aangezien iedereen apart zo ongeveer een miljoen per aflevering vraagt... :rolleyes: :rolleyes:

Bij de weg, Friends is cool!!! Maar ik ben nog niet zo'n fan dat ik alle video's en dvd's ga kopen enzo. Kun je trouwens al video's en dvd's kopen (in Nederland dus met ondertiteling) van afleveringen die nog niet op tv zijn geweest? :confused:

Retarded 20-06-2002 22:43

Citaat:

alpha schreef:
Kun je trouwens al video's en dvd's kopen (in Nederland dus met ondertiteling) van afleveringen die nog niet op tv zijn geweest? :confused:
Ja, de eerste 2 banden (van de 6) zijn te krijgen (8 afleveringen in totaal) en de eerste 2 DVD's (van de 3) zijn ook te verkrijgen... in totaal 16 afleveringen!

Ik wacht nog ff op de DVD box... want ik heb de afleveringen toch al gezien, en ik heb de rst ook in box dus.....

Ook alles los op VHS btw :D

[dr3k] 21-06-2002 13:57

Citaat:

Bean schreef:
Yorin verneukt altijd die series! Ze moeten ze gewoon constant uitzenden!
Klopt, hebben ze ook met StargAte gedaan. Dat zonden ze ook steeds zo half om half uit. Maar friends vindt ik niet zo geweldig eigenlijk. Als je een paar afleveringen hebt gezien gaan ze allemaal op mekaar lijken. Doe mij maar Coupling (is s'avonds altijd op net5)

little lady 21-06-2002 15:25

Coupling is vette seriei,ja..

Vind Friends persoonlijk een beetje afgezaagd worden..

Sookie 11-10-2002 10:11

SPOILER SEIZOEN 9
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Freddie Prinze Jr. gaat binnenkort een gastrol in Friends spelen!! Twee pics:

http://www.nbcmv.com/pw2/photos/prev...s/2FRNau02.jpg :o http://www.nbcmv.com/pw2/photos/prev...s/2FRNar02.jpg

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EINDE SPOILER

Vash! 12-10-2002 00:35

Citaat:

little lady schreef:
Coupling is vette seriei,ja..
Worden daar nou ook nog nieuwe afleveringen van gemaakt? Want volgens mij zag ik een tijdje terug de laatste op de BBC, was wel duidelijk dat het echt om het eind van de serie ging... :( :mad:

Maja kep ze nog lang niet allemaal gezien :)

Rollo Tomasi 12-10-2002 16:25

Citaat:

Vash! schreef:
Worden daar nou ook nog nieuwe afleveringen van gemaakt? Want volgens mij zag ik een tijdje terug de laatste op de BBC, was wel duidelijk dat het echt om het eind van de serie ging... :( :mad:

User comment op de IMDB:

"27 September 2002

The third series of 'Coupling' just started here in the U.K. last monday. "

Vash! 12-10-2002 18:14

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
User comment op de IMDB:

"27 September 2002

The third series of 'Coupling' just started here in the U.K. last monday. "

Jippie :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.