![]() |
RoseOnline
Volgens mij is het een MMORPG ofzo :p
ik vind het iig wel leuk :) de site (als dat mag): www.roseon.com wat vinden jullie er van? |
Ik speel 't nu 2 dagen en ik vind het érg leuk, ik kwam hier naartoe om er een topic over te openen en hier issie al :p
ben een Muse lvl 15. Hij is pas geopend (dag of 11, 12 dacht ik) dus nog erg vol met spelfoutjes enzo..maar dat drukt de pret niet (y) [edit] M'n nick is trouwens Valley, er zitten ook érg veel nederlanders op. |
Ik ben het spel nu aan het downloaden en zal ff kijken. Het is gratis toch?
|
Het is gratis ja :)
Ik ben muse lvl 21 en mijn nick is Ygdrassil :) |
Houdt niet zo veel van die rpg's waar je moet klikken om te lopen. Geef mij maar Dark Age of Camelot. Ook gratis maar dan een tikkie beter! (www.fallenrealms.net)
|
tziet er op zich wel vet uit maar ook een beetje gay
maar goed, downloading.. |
Ik speel het ook. Ben nu een lvl 10 soldier
Vind het er zeer leuk uitzien. En dat klinken vind ik niet zo erg. Ben diablo gewend :D |
ik hoor dattie indrukwekkend is van een vriend waarmee ik samen een pristontale verslaving had opgebouwd, en dit is nog een gratis betatest dacht ik, dus t betalen komt nog :(
maar hij zei datje t gewoon pristontale 2 kon noemen, dus PT maar dan beter :D |
lvl 18 muse nou, vind t nogsteeds erg leuk :) en idd, 't lijkt redelijk op pristontale.
|
hij is bij mij nu aan het patchen...... duurt wel ff zeg
Denk dat ik soldier ga maken en uiteindelijk Knight ga.... |
juist ja, als ik hem opstart krijg ik een of andere Error die ik niet kan lezen. En dan moet ik dus Ja of Nee kiezen en geen van beide werkt, iemand idee?
|
ik kan hem niet eens downloaden
|
Ze zouden hier private servers voor moeten hebben, ik vind het echt te druk :/
|
Citaat:
Iedereen moet dus nog bij het begin beginnen. Logisch dat het druk is. |
mmorpg duurt altijd zo lang en het is zo eentonig :(
|
Citaat:
Maar zo lang..eindeloos. Niks voor mij. |
ja dat is bij alle rpg's ik speel nog steeds diablo ja het is eigenlijk ook nutteloos maar daar heb ik toch nog het idee bij dat ik wat doe.
|
1x Diablo II gespeeld, iq op nul en gaan met die banaan, iedereen vondt hem zo geweldig, maar vond er zelf niet veel aan, verhaal was beetje ruk, etc.
|
Ben ook maar begonnen, en ach ja het houdt je bezig. Idd erg druk! Ik liep uit de birth cave en zie zo gelijk 25-30 voor mn neus op 50 verschillende mobs meppen. Het was gewoon rennen naar de mob...
Ben een lvl8 niks. En dat vindt ik gelijk een btje gaar, ik wil magician worden dus op lvl 10 zo'n musen ofzow. Toch moet ik beginnen met een zwaardje, en dat lompe hakken heb ik juist geen zin in! Ga ik van Birth Island af (hopende dat het ietsje minder druk is), wordt ik op het volgende eiland plat gegooid met Markets :P. Ach ja, ik wil gewoon een btje snel lvlen en dan als een dolle een autotje of een Guard maken/kopen. Lekker btje racen :P. (MMORG ;) ; Massive Multiplayer Online Race Game :D .). Er zit trouwens ook wel wat (onbedoelde) humor in, al dat ongelooflijk domme engels:D met van die mega kromme zinnen, altijd leuk. Dit spel lijkt trouwens echt mega veel op de 3D Versie van FairyLand. Zolang de DAoC server een btje dodgy is krijgt dit spel het voordeel van de twijfel, zodra DAoC weer goed draait kan dit spel linea recta naar het ronde archief... |
Haha w8 maar tot je de 'shit' skill kan kopen :p (spelfoutje natuurlijk, moet sit zijn :p) nee 't is nog heel erg druk op de begin planeet, je krijgt er uit eindelijk 7 ofzo dus er is nog heel wat te ontdekken (Y) :)
|
Citaat:
maar hoe groot is die planeet, echt earth, of meer zoiets van king kai? (DBZ):D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lvl 70 kan je pas 2de job kiezen :|
|
Citaat:
|
argh die muziek is echt frustrerend!
ik laat mn winamp wel lekker aan (Y) ik ben lvl 5 niks en ik vind het bijzonder gay tot nog toe, maar ik hou nog effe vol, veel rpg's komen pas later op gang. |
ik kan de hele tijd niet inloggen :s
wrong password mn reet, ik kan er wel gewoon op de site mee inloggen. |
mmm lvl 10 geworden. Dus ik denk het spel begint en die gare tutorial noob eerste 10 lvls zijn voorbij...
NEJ hoor... Nu moet ik om een class te kiezen (wat je ffs normaal standaard bent) eerst nog een shitload aan poppetjes mollen... Het gare is dat ik muze wou worden en dus niet op strenght spec... dus gaat het dood meppen nog kut ook... anyway het spel is van mijn hardeschijfje verwijderd, daoc doet het weer redelijk :P |
leuke MMORPG.
ben lvl 31 muse. http://members.lycos.nl/sorvahr/screen.JPG screen van voor ik lvlde. nu heb ik ipv boek een hunneybee doll +12 charm in mn klauw :p |
Ik heb maar één vraag: zijn er veel BRs?
|
Mijn char:
http://img.photobucket.com/albums/v3.../screen103.jpg Bijna lvl 21 nu :) (maar ik zie er nogsteeds zo uit, lvl 20 muse) |
Citaat:
|
Citaat:
|
net lvl 10 soldier geworden.
welke tijden spelen jullie meestal? ik zit er meestal tussen 4 en 8 op (overdag he) |
ik speel wanneer ik kan en zin heb, niet zozeer vaste tijden :)
|
Citaat:
|
tikje gefrustreerd? :P
|
Citaat:
|
Eigenlijk vind ik het een beetje saai worden, de hele tijd hetzelfde.
Ik had liever een Nintendo MMORPG gehad, met alle nintendo characters of alleen characters van The Legend Of Zelda spellen, die zich afspeelt in Hyrule. :cool: |
Citaat:
Nu speel ik Mu Online. Is wel geinig, alleen wel weer jammer van de BRs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij blijft het patchen steeds hangen.. Ook krijg ik geen schermpje, maar een Inet Explorer scherm dat aangeeft dat de site niet geladen kan worden... Beetje jammer dus allemaal.
|
Citaat:
weet iemand hier iets voor? |
het spel is het echt niet waard...
het is na 10-20 lvls echt TE saai voor woorden :P. |
Poehee, dat ziet er best goed uit...al ben ik dr misschien een beetje te oud voor ofzo maar ga het wel downen denk ik :)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Jaaaaa had er gisteren toevallig ook de link van gekregen en ben al vanaf gisteren bezig
Beetje kinderlijk maar zeker wel leuk om te spelen :cool: Ben alleen nog maar lvl 10 en Hawker maargoed, moet ergens beginnen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |