![]() |
10th Roadburn Festival
The Space Ritual
April 9th, 013, Tilburg Holland 22.50 pleuro The spacerock stage: SPACE RITUAL BRANT BJORK & THE BROS ASTROSONIQ LITMUS The extra-heavy stage: ELECTRIC WIZARD *Liefde* SUNN 0))) ALABAMA THUNDERPUSSY The garage rock/heavy 70's stage: HULK GORILLA JOSIAH / Mede stoners kom uit uw hol.. i'm there :cool: http://www.roadburn.com/images/home_bu_10rb.jpg |
welke sjap heeft die flyer in elkaar geprutst?
|
Citaat:
|
Roadburn!!
Ik zal ook aanwezig zijn! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alleen Hulk en Brant Bjork nog maar gezien, maar die waren al erg vet. Ben wel benieuwd wat ik van het extra-heavy stage ga vinden. |
Citaat:
vooral Electric Wizard.. je gaat echt doof worden Ik heb al 3 roadburns op mijn naam staan,en ik ben benieuwd of ze de line up van 1 jaar geleden kunnen overtreffen Hail Orange Goblin |
Citaat:
Heb jij trouwens enig idee wanneer de voorverkoop begint? [edit]Laat maar, ik las op Fok! dat de voorverkoop 22 januari begint. :) [/edit] |
Sunn O))) (y)
Hawkwind zou toch ook komen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar post ik ook veel.. staat veel goede zooi op |
Eindelijk Electric Wizard live meemaken.
En SunnO))). Damn, hier ga ik dus echt bijzijn. |
astrosoniq heb k laatst al gezien , en dat was troep van de bovenste plank
|
waarschijnlijk wel aanwezig, en dan vooral voor electric wizard
|
hm.. electric wizard :o
denk wel dat ik ga.. wilde eerst niet gaan omdat ik een beetje uitgekeken raak op stoner maar.. oeh electric wizard.. :cool: |
Citaat:
|
LATEST NEWS: Yellow#5 No Longer Playing The 10th Roadburn Festival
Contrary to previous news, Yellow#5 will not be playing coz' Dave Catching will be on tour with the Eagles of Death Metal. / Minder... Mijn hoop ligt op Nebula :cool: |
Duidelijk aanwezig. Electric Wizard heerst.
|
En deze dudes spelen ook:"
Sunn o))) White2 Ex-straight edge dudes in robes playing guitars tuned down to Z and bumming EVERYBODY out in a seriously epic way. A really good way to either piss off your neighbors, or talk to whales. Best cool om eens te zien/horen/voelen haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaas trek ik dit financieel niet :(
best jammer opzich... |
Ik zou ook heel graag willen, maar ook mijn financiën werken niet mee. (n) :(
|
bijna Roadburn :cool:
Elke avond trouwens Monstermagnet's Roadburn2004/Effenaar op 3voor12 webtv :cool: |
hail :cool:
|
hoe was het?
|
|
De Wizard kwam, zag en blies alles naar de kanker.
|
Waren alle gays hier naar Autechre aan t luisteren ofzo?
|
Citaat:
Sunn 0))) was ook zwaar intens |
Ik heb Sun 0))), High on Fire en Electric Wizard gezien.
Kan me niet herinneren dat ik me zo vermaakt heb bij drie bands. Wat een ontzettende vette optredens waren dat, was helemaal in extase :) . 1 minpuntje was dat ze gingen pitten en crowdsurfen, vond ik irritant. Maar verders echt geweldig, liefhebbers die er niet waren heb echt wat gemist! (sorry) |
Koningsavond. Dat was t. Wat een bands.
Hoe cool waren de rednecks van Alabama Thunderpussy? hehe :) |
ik zou er heen gaan maar kon niet ivm andere verplichtingen, en ik baal er van. Sun0))) en High on Fire vind ik gaaf, en ik geloof dat ik de rest ook goed kan pruimen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm nu baal ik dat ik niet geweest ben :(
|
concerten staan online
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |