![]() |
Depeche Mode - Enjoy the Silence 2004
Enjoy the silence, dé klassieker, gere-mixt door Mike Shinoda
Iemand al gehoord? het klinkt echt als fokking linkin park, echt slecht wil ik het niet noemen, maar haalt het bij laaaaaaange na niet bij het origineel Wat vinden jullie hiervan? |
origineel is beter.
|
:mad:
|
Citaat:
|
ik ga het niet downloaden. geef me 1 goede reden om het te downloaden.
|
Vind dit nummer veel beter dan het origineel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dat die met die clip? die je een paar maanden geleden vaak zag op mtv? die remix vind ik wel goed (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
aaah nee..ik heb de uitvoering van shinoda nog niet gehoord maar ik weet zeker dat depeche mode het veel beter kan, him heeft al ook al zonder succes gecoverd :(
|
Citaat:
|
ik ga het niet eens luisteren. remixes van goede nummers zijn bijna altijd nasty.
|
Citaat:
|
Ik vind Linkin Park bijna beter dan Depeche Mode. Wat een grafhekel heb ik daar aan zeg....
|
hehe ik zie nu je ava pas(y)
jesus:D |
Citaat:
|
die remix is jammer :(
depeche mode - enjoy the silence (live in paris 2001) moet je luisteren natuurlijk. |
Opbokken met die handel zeg (n).
|
Het origineel is al verschrikkelijk. Dat hoor je tien keer per dag bij Albert Heyn.
Nou zit ik natuurlijk doorgaans niet een hele dag in Albert Heyn, maar is was daar 'ooit' kassaloeder. Het kwam na 'Dancing Queen'. |
Dan heb je geluk (Y) Ik had altijd dat liedje van 'You're so vain, you'll probably think this song is about you' :| :s :(
|
Argh, de albert heijn met hun 1 cd met liedjes die ze áltijd draaiden, élke dag. (n)
|
Die clip vermaakte me, een hele poos geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Depeche Mode nummer geremixed door een lid van Linkin Park.
Als ik die zin hardop zou zeggen zou ik direct met liters zeep mijn mond moeten spoelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind m best cool, maar origineel is wel iets beter
|
hahahaha
dat is wat ik erover kan zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet toegeven dat wij de laatste tijd (zo het schijnt) wat gevarieerdere muziek hebben. mischien hebben ze voortaan 2 cds :| |
vind het wel een tof nummer.
|
Best loos om Linkin Park de grond in te boren en Depeche Mode op te hemelen. Ze zijn beide gewoon populaire bands, hoewel ik hier ook geen uitspraken ga doen over welke ik het liefst luister. (;
|
Ik vind de remix wel vet
|
het orgineel heeft meer sfeer.. maar voor 2004 was het een hippe mix!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die eerste was het mooiste, ik had een droom over die clip met die wortels en bloemetjes gisteren :s
|
Nou jongens, ik vind Linkin Park niet slecht.
Zo, heb ik dat ook weer gezegd. Die remix? Geen idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeer zeker niet beter dan het origineel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |