![]() |
HipHop songs???
Hey Peepz,
ben ff een tijdje der uitgeweest qua muziek ( pc was pleite) Dus zijn er misschien leuke cd's/ songs uitgekomen die het waard zijn om te beluisteren. Als je wat oudere songs hebt die je hier kwijt wilt kan het ook. Hier ff een lijstje van mijn dope artiesten, dus graag dingen droppen in deze trend: Pete Rock - soul survivor (cd) Cl Smooth Talib Kweli - Beautiful Strugle Mos Def Q tip Common Sense Jigmastas INI Enz enz Nou ben benieuwd :) |
jedi mind tricks
|
Masta ace
The Roots Diamond J-live Reflection Eternal (kweli & hi-tek) Black Star (mos def & kweli) Arrested development Last emperor Jurassic 5 Medina Green Cocoa Brovaz Cee-lo Green The high & mighty dit vind je misschien wel gaaf. en doe aub wat aan je 'taal'gebruik:( |
Citaat:
maar zit nu ff blackstar weer eens te luisteren daaaamn die is goeeeeeeehoeeeed :p |
must have van 2004 imo is Masta Ace's A Long Hot Summer, maar die móet je wel origineel kopen :)
en wat altijd de moeite waard is om te zoeken is Looptroop |
Madvillain - Madvillainy
MF Doom - Mm..Food |
\mf_doom-is_viktor_vaughn_vaudeville_villain-advance-2003-soup\08-raedawn_(produced_by_heat_sensor)-soup.mp3
|
Autechre - V-PROC
|
Thaione Davis - Situation Renaissance (1917 edition)
Unorthodox Poets Society - Untitled Mini LP |
Quannum.
|
Zoveelste keer hiphoplijstjes topic
The Roots Arsonists Prefuse 73 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn al genoeg hiphop lijstjes topics....
|
wat is er eigenlijk zo boeiend aan jedi mind tricks??
gehypte bagger.. |
S.i.n.i.k
Bushido Run DMC :cool: |
foreign exchange > connected
pete rock & 9th wonder edo G & pete rock > my own worst enemie k-os > joyfull rebellion Talib kweli > the beautiful mixtap vol2 (als je van talib houdt is zijn laatste album niets) mos def > the new danger(geweldig als je ook interesse hebt in soul/blues/rock) haiku d'etat (samenwerking van aceyalone/abstract rude/mikah9) Ol dirty bastard > osirus Alchemist > 1st infantry Murs 3: 16 > the 9th edition Okayplayer true nots vol 1 Pete rock > soul survivor II |
nieuwe cypress hill cd till death do us part
|
Nas - Street Diciple
|
Citaat:
Atmosphere, jean grae, jemini & danger mouse, de la souls laatste album, immortal technique. Tot zover mijn bijdrage aan je lijstje. |
Urchin is ook wel vet.
|
CoFlow :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
al vind ik atmosphere wel zwaar bruut, ze hebben echt een eigen sound. |
Citaat:
|
Citaat:
"y'all niggaz are just like candles, you just burn" nou woohooo die Stoupe kan best lekkere beats maken..maar Vinnie Paz die op een ubervrolijke spaanse beat schreeuwt hoe hij iedereen haat en af wil maken en dat dan 16 nummers lang is niet echt boeiend meer... |
mijn favo's van de laatste tijd:
viktor vaughn - vv2 venemous villain (2004) Jedi Mind Tricks - Outerspace (2004) Outerspace-Blood_And_Ashes-(Retail)-2004-C4 willie stubz - the industry Jedi_Mind_Tricks-Legacy_Of_Blood_(RETAIL)-2004-C4 Talib Kweli - The Beautiful Struggle (!! deze is mega dope :eek: ) Necro - The Pre-Fix For Death (op de metal nummers na) Mr Morbid - The Reaper (mr morbid is gewoon de shit) Q-Unique-Vengeance_is_Mine-2004-CMS Goretex-The_Art_Of_Dying-2004-C4 0118-vier_-_flessepost-retail-2004-r010 The Game-The Documentary-Retail-2005 kubus_&_sticks_-_microphone_colossus-2004-nl-r010 en tot slot Immortal Technique - Revolutionary Vol. 2 voor als je heel lang weg bent geweest edit: wat betreft die shit om atmos of jmt, ik vind jmt zeker dope, atmos soms wel soms totaal niet. IT is meestal wel ok, vooral vanwege zn lyrics. Ik ken niemand die zo goed "verhaaltjes" kan vertellen in zn raps als IT. Qua lyrics is die gast meesterlijk, en zn raps zijn ook niet slecht. Een punt op de schaal van 1-10 zou een dikke 7,5 opleveren voor IT. Ben zeer benieuwd naar t nieuwe album wat binnenkort uit zal komen, schijnt |
non phixion luister ik de laatste tijd veel
en de nieuwe (volgens mij nieuw) van snoop dogg is ook goed vind ik (en dan vooral de erste helft) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die mos def is ook dope, maar het is wel veel geexperimenteerde shit enzo. weet niet of je dat wel goed vind. anders black on both side, blackstar (met talib kweli) medine green, beautiful struggle....
|
Citaat:
|
Op The Psycho-Social Chemical Biological and Electromagnetic Manipulation of Human Consciousness zat Jus Allah er niet bij, en dat was ook zeker geen wannabe thugged-out hip hop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |