![]() |
vertel je het aan je ex?
Ik heb chlamydia opgelopen van mn klote ex maar het is op een vervelende manier uitgegaan.
Hij sloeg me en mishandelde me ook mentaal door alles wat ik deed en zei af te keuren. We waren anderhalf jaar bij elkaar. Ik weet zeker dat hij vreemdging, ik heb weleens smsjes gelezen en vreemde telefoongesprekken gehoord. En dan weet je het al. Toen heb ik het uitgemaakt en op de een of andere manier had ik behoefte aan een uitgebreide check up dus ging ik naar de GGD om ook een SOAtest te laten doen en jahoor, ik had dus Chlamydia. Ik weet 100% zeker dat ik het van mn ex heb maar t is een vuile tering eikel dus ik denk niet dat ik het die flikker ga vertellen.. wat zouden jullie doen? |
vertel het hem...als hij met zo veel anderen gaat...straks heeft de halve wereld chlamidia? aaa we're gonna dieieie :^)
armt jij:( |
Het vertellen, natuurlijk. Maar niet door hem apart ervoor op te zoeken na wat hij allemaal bij je gedaan heeft. Is mail ofzo geen optie? En kan je geen verpleegkundige van het GG&GD laten bellen? :o
|
wat als hij nou weer een onschuldig slachtoffer grijpt? :rolleyes: :eek: kan je wel denken dat je je ex ermee hebt als je het hem niet verteld, maar doe toch maar... lijkit me wel zo eerlijk tegenover zijn volgende vriendinnetjes...
|
ik zou het ook maar even melden. zou ik zelf ook wel prettig vinden.
|
niet vertellen natuurlijk(y)
|
Verlaag je dan niet tot zijn niveau. Vertel 't dus.
|
laat hem lekker wegrotten :)
|
laat m lekker zou ik zeggen, maar aan de andere kant.. misschien geeft hij het door en dat zou ik wel erg vinden
toch maar even zeggen, of laten bellen |
Vertel het z'n eventuele nieuwe vriendin. Hem niet.
|
Ja ik begrijp dat jullie dat allemaal zeggen van: vertel t m maar ik vind t gewoon heel erg moeilijk, ik gun m die kennis niet.En ik weet dat hij hiermee misschien andere meiden besmet maar ik kan me daar niet schuldig over voelen , hij heeft t niet van mij , ik heb t van hem...Ik ben er alleen toevallig achter gekomen.
|
ja eigenlijk hoop ik gewoon dat zn pik eraf rot :mad:
|
Maar zijn vriendinnen zijn waarschijnlijk meiden als jij.. En jij zou het toch ook willen weten? (aangenomen dat hij het vertelt..)
|
tuurlijk zou ik t willen weten maar ik kan me gewoon niet verantwoordelijk meer voelen nu en ik weet dat t fout is maar ik wil er gewoon niet aan.
|
Als je het niet aan hem verteld, geef je hem de ruimte om nog meer meisjes te besmetten. Het is beter het wel te vertellen. Misschien is het mogelijk dat de GGD hem op de hoogte stelt, als je zelf in geen geval contact met hem wil opnemen..
|
Citaat:
ik zou het dus nooooo waaaay vertellen laat zn pikje maar af sterven :nono: en die andere meisjes moeten maar voelen wat jij nu voelt! |
Ja maar ik weet ergens ook wel zeker dat als ik het hem vertel hij nog gewoon wat meisjes neukt hoor daar heeft ie toch schijt aan..Hij heeft zo n instelling van ''iik heb t toch al ''
En dan denk ik laat m lekker... En hij heeft voorzover geen vaste vriendin, hij neukt alleen wat in t rond. |
Citaat:
hey hahah zo denk ik er ook over, vieze lijer...! maar soms krijg ik toch een vlaag schuldgevoel over me heen :o |
ja en dan denk je natuurlijk ook: wat zijn dat dan voor types die zich zomaar laten neuken? ze verdienen het :nono:
|
Vertellen.
Hij draagt het ondertussen namelijk over aan allerlei onschuldige meisjes zoals jij. (Hoewel ik betwijfel of 'ie daar mee ophoudt, als ik je verhaal zo lees). |
ja , maar die laten zich ook gewoon neuken door hem terwijl ze wisten dat ie een vriendin had die hij sloeg?
Dan vragen ze er ook om.. |
vertel het aan al zijn vrienden en vriendinnen en aan iedereen in de kroeg/discotheek waar ie 'op jacht gaat'
:confused: |
sms het hem, ofzo.
"je hebt chlamydia" |
Citaat:
|
vertel tegen hem dat jij chlamydia op het scholieren forum bent :):):)
|
Idd, gewoon vertellen. Zou wel erg genaait zijn voor zn volgende vriendin(en), aangezien die niks met jullie relatie hebben..
|
Citaat:
"je hebt zelf chlamydia" |
Ja kijk , tuurlijk is het lullig voor die meisjes , maar misschien moeten ze maar boeten voor hun domme keuze...Heb ik ook gedaan godverdomme ik heb nu ook fuckin chlamydia ja.
|
wraak... Ik houd niet van wraak.
Domme mensen schreeuwen erom geholpen te worden. Aan jou of je ernaar wilt luisteren of niet |
Met chlamydia valt prima te leven!
|
Citaat:
|
Ja ik ben er gelukkig op tijd bij.
En Multilot het is makkelijk om te zeggen dat wraak dom is als jij nog nooit zo hard bent geslagen dat je bloed hoestte . |
Clamydia, ik vind het echt kei erg voor je! :(
|
Citaat:
waar sloeg ie je altijd? op welke plekken? |
Citaat:
|
Ja kijk ik vind t n beetje raar om dat allemaal heel gedetailleerd hier neer te gaan zeggen en t gaat niet om t feit waar hij me sloeg maa rom t feit dat hij me sloeg, meerdere keren.En dat ik met mn domme kop bij die eikel bleef omdat hij t altijd goed maakte na zo n beukpartij.Liefde maakt blind maar op den duur was er geen liefde meer dus kon ik weer zien.Maar als dat nog even zo door was gegaan had hij me wel op een andere manier blind gemaakt.
|
bel zn ma... ow en je zoon heeft me chlamidia gegeven..
|
Citaat:
Of steek'm neer ofzo, dat lijkt me best gaaf. Wel foto's van maken he. |
Zeg maar niks, uiteindelijk hoort ie het wel van één van z'n scharrels.
|
Ik zou het hem wel vertellen, zodat hij er wat aan kan doen en niet aan anderen door kan geven. Met een condoom erbij.
|
'k Zou het echt wel egoïstisch vinden als je het hem niet verteld. Als je het hebt, dan zou je moeten weten dat het geen pretje is wanneer je het gevoel hebt dat je vagina in brand staat. Vertel het hem, zodat hij zich kan laten behandelen, en kan verkomen dat nog meer meisjes het krijgen! Of vertel het op zijn minst aan zijn nieuwe vriendinnetje(s) als je die kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou kijken of iemand van de GGD wil bellen, dan heb jij er emotioneel ook afstand van gedaan. Als jij diegene uitlegt dat je absoluut geen contact met hem meer wil willen ze dat misschien best doen. |
tja, ik zou het wel vertellen denk ik? volgens mij betsaat er ook de optie dat de GGD een uitnodiging voor een check-up naar hem stuurt?
|
waarom geef je hem niet aan bij de politie wegens mishandeling
|
In de eerste plaats zou ik het vertellen, via mail of telefoon, je moet oppassen dat hij niet agressief wordt enzo, via de GG&GD (of hoe het dit jaar weer heet) kan je het natuurlijk ook laten vertellen..
Als hij met meerdere meisjes/vrouwen naar bed gaat heeft misschien de halve stad het ook.. (Ik weet dat je dat al gehoort hebt;)) Verder wens ik je succes met die vervelende situatie en het verwerken ervan! //Jack |
Citaat:
|
Gezellige nickname (y)
Ontopic: Natuurlijk moet je het vertellen. Je kunt wel boos zijn op hem, maar doe dat alsjeblieft andere meiden die met die jongen naar bed gaan niet aan, hee :rolleyes: |
Citaat:
Vertel het hem gewoon, niet om hem te beschermen maar anderen, en weer anderen, en weer anderen, en weer anderen. Heeft de vriend van de ex van de vriend die seks heeft gehad met het neukspeeltje van jouw ex het ook verdient? Ik zou het juist stoer van je vinden, als je ondanks alles wat hij je heeft aangedaan dit tóch doorgeeft en niet naar iets laags als wraak grijpt. |
Ik zou het een btje heel erg egoistisch vinden als je zijn nieuwe scharrels er ook mee zou opzadelen (want dat doe je in principe) Als je nou wist dat ie nooit meer iets met een meisje zou doen, zou ik hem ook lekker weg laten rotten, maar uit jouw verhaal is op te maken dat dat niet zo is. Dus vertel t hem, en zijn evt nieuwe vriendin ook. Dr zijn zat andere manieren om wraak te nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |