![]() |
Wanneer je ogen zich liever voor altijd willen sluiten
Wanneer je ogen
zich liever voor altijd willen sluiten Je niet meer zo eindeloos denken wilt Toch niemand die de eeuwige onrust stilt Door al dat ongrijpbare, je niets meer kunt uitten Dan laat ik je toch weer die glinstering zien in het leven Opdat je, je weer in levenslust kan geven... |
Wanneer je ogen zich liever,
voor altijd willen sluiten Je niet meer zo eindeloos denken wilt. Toch niemand die de eeuwige onrust stilt Door al dat ongrijpbare, je niets meer kunt uitten Dan laat ik je toch weer die glinstering zien in het leven Opdat je, je weer in levenslust kan geven... Ik zit een beetje te klooien met de vorm van het gedicht>> pffff.....wat ist mooist? |
Citaat:
Bv de onderlijnde stukjes. Het is heel snel bedacht zo euh ik wil je ook geen nieuwe vorm gaan opleggen :) Denk er zelf nog eens een keertje over na.Zoek het niet TE ver dan wordt het moeilijker..Laat de woorden stromen Ps:Wanneer je ogen zich liever voor altijd willen sluiten --> Persoonlijk zou ik OF liever OF willen weglaten. Komt wat verwrongen over bij mij |
2e vorm vind ik mooier! :)
Sowieso vind ik het hele gedicht mooi, dus erg veel heb je niet aan mijn mening :D Liefs, Anne |
wauw. ik heb zelden zo'n prachtig gedicht gelezen. kon ik het zo maar! en dat meen ik serieus! schitterend
*ongeloof* *verbazing* *verliefd op dit gedicht* |
owja, ik vind de eerste erg mooi.
|
Citaat:
Bedankt voor je reactie:)....ik hoor nog wel als je weet wat je er aan vindt missen*ik zie niet echt dat er iets mist aan t gedicht;)* liefs, mariamne |
Citaat:
liefs, mariamne |
Ik ben er hier wel heel erg voor om de zinnen niet te kort te houden..
eerste vorm was niet lekker om te lezen. Ik zal ff laten zien hoe ik het gedicht vorm zou geven. Wanneer je ogen zich liever voor altijd willen sluiten Je niet meer zo eindeloos denken wilt. Toch niemand die de eeuwige onrust stilt Door al dat ongrijpbare, je niets meer kunt uitten Dan laat ik je toch weer die glinstering zien in het leven Opdat je je weer in levenslust kan geven... Op deze manier vallen de regels wat natuurlijker en ontstaan er toch interessante pauzes. |
Citaat:
liefsxxx mariamne |
Citaat:
Ik wilde net een opmerking maken over hoe vreselijk het wegleest tot ik deze zag :) En btw prachtig geschreven, een erg mooie inhoud (y) |
Citaat:
:o...Whoeii dankje voor je enthausiaste & lieve reactie!!......en wat betreft "kon ik het zo maar!">>>jij kan 't toch écht beterderderder:D!;) liefsxxx mariamne |
Citaat:
Hebt ge helemaal gelijk in!!:)>>>ik vind dat je 'm in een veel betere vorm hebt neergezet:)....tnxxxxxx......ik zal es kijken of ik 'm nog kan veranderen (vanwege tijdlimiet)...;) liefs, mariamne |
Citaat:
liefsxxx mariamne |
Het gedicht is super, het loopt heel mooi! Maar als het over de lay-out gaat vind ik de bovenste het mooist, dat lange stuk met een korter breder stukje eronder ziet er heel mooi uit!
Goed geschreven (y) |
Citaat:
liefsxxx mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |