![]() |
Slotjes onderaan?
Is het mogelijk gesloten topics onderaan te zetten?
Puur voor het uiterlijk van het forum, het wordt altijd zo rommelig ... of is het technisch niet mogelijk? (ik heb wel gezocht, maar vond alleen maar een heeeel oud topic over eigenlijk een ander onderwerp) nog een klein dingetje in opties: Datum- & tijdsinstellingen Begin van de week. Wanneer moet de week voor jou beginnen? Alleen van toepassing op de kalender van het forum. Dat heeft dit forum dus niet ;) |
Dat is toch juist niet overzichtelijk? Topics worden normaliter gerangschikt op 'laatste post'. Dat werkt voor mij goed, dus daar hoef niets aan te veranderen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
is er een kans dat het wel kan bij een evt. update van forumsoftware? Nee maar het staat zo lullig, zovan " wij hebben een geweldige kalender" :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat dat van die slotjes niet handig is.
Mensen zijn dan verbaasd dat ze zojuist toch echt een topic zagen. Waarom is dat weg? Als een slotje onderaan komt te staan zien ze dat topic niet en ontstaat er dus verwarring over waarom een topic ineens zoek is. En als er maar genoeg in andere topics wordt gereageerd zakt het slotje uiteindelijk toch ook naar beneden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
verplaatste topics vind ik zoiets.
die mogen wel onderaan, want ze zijn weinig interessant. daarentegen is het wel boeiend om te kijken waarom een topic gesloten is ;). is dit voor de TS en verdere geinteresseerde niet vreselijk onhandig; waar is mijn topic nou? en wat is onderaan? blijven ze dan onder aan de pagina staan, een bepaalde tijd, of blijven ze onder aan de pagina staan zolang er boven hen niet te veel geupt wordt? |
Ik wil mijn sink-optie. Dan moeten mensen het knopje 'zoeken' maar leren vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet mee eens.
Stel dat je in een topic een reactie plaatst. Je krijgt nog een paar normale reacties maar later wordt het topic volledig verziekt. Het topic gaat op slot. Na een paar dagen (ofzo, vanwege tentamenweken, ik noem maar wat) kom je weer terug. Dan wil je wel je topic makkelijk kunnen terugvinden, ook al is het op slot. Dat ze op volgorde van de laatste post staan is daarbij ook makkelijk. Als je ze onderaan plaatst zijn ze moeilijker terug te vinden. Zeker als op de 2e pagina nog open topics staan en de slot-topics helemaal naar het eind verdwijnen. Als alternatief kun je misschien wel de topics sorteren op een aantal criteria, bijvoorbeeld aanmaakdatum of last reply. Een filter dus. Een mooi voorbeeld daarvan is http://www.battle.net/forums/board.a...umName=general . Zie rechtsboven. Ik weet alleen niet of dat gemakkelijk te maken valt. Maar met zoiets kan je wel een aantal slotje-topics eruit filteren. |
Citaat:
over dat eerste is sowieso onzin, dan zul je toch moeten zoeken, je topic is immers naar beneden gezakt omdat er op andere topics nieuwe reacties komen |
nu de forum software geupgrade is, is het dan nu wel mogelijk? of als het dan is gaat het dan alsnog niet door ivm sommige negatieve reacties?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, nooit geprobeerd eigenlijk, want ik heb er nooit behoefte aan gehad. Ik wist dus niet dat het kon. In dat geval zie ik het probleem niet in. Dan filtert de TS er toch gewoon zoveel mogelijk slotjes uit? Als je op "laatste antwoord eerst" kan sorteren moeten er als het goed is heel veel slotjes wegvallen omdat die niet zo snel een recent "laatste antwoord" hebben. |
Jij gaat echt teveel naar Sugababes forum. ;)
Enneh, nee, ik denk niet dat het erg overzichtelijk is. |
Offtopic:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |