![]() |
Kleding / accesoires met eigen naam.
Wat vind jij van accesoires met je eigen naam er op ?
Petten , kettingen , riemen , ringen , armbandjes ? Ik vind het niet zo geweldig eigenlijk :confused: Voorbeelden ; http://www.script-craft.com/Resources/NB1G_index.gif http://www.leatherbeltsbyskip.com/in...t/namebelt.jpg |
Vixen:
Ik vind mn naam stom dus ik zou nooit met dat soort dingen lopen. Eigenlijk vind ik 't over het algemeen gewoon lelijk. |
Oei, dat vind ik vreselijk ! Lelijk, ambetant, wat je maar wil. Zo erg en camp, dat ik het misschien net toch nog zou aandoen...
|
alleen carrie mag het met dr 'carrie' ketting :nono:
|
Ketting of armband vind ik leuk.
|
ik ben wel blij met mijn naam, maar we gaan niet overdrijven :D
(alhoewel... toen ik klein was, had mijn oma een trui voor mij gebreid met mijn naam erop... dat was nog eens stijl) |
Onzin , ik heb die Carrie ketting van SATC ook nooit leuk gevonden...Die meid kan veel hebben maar om nou elk ding leuk te vinden en te hypen wat ze draagt is nogal stijlloos.
En dingen met je eigen naam erop zijn echt fout (n) |
Kettinkje van Carry (y)
Mijn naam is te lang... |
Ieee. Vroeger wou ik altijd een gouden armbandje met mijn naam erin gegraveerd + geboortedatum,want een klasgenootje had dat ook. Gelukkig is dat wel vroeger vroeger.
Lelijk is het jaa. (y) |
SisterOfMercy maakt misschien een shirt voor mij met mijn hoofd er op <3 (a)
Niks mis met een beetje zelfspot. Ik zou haast een tattoo nemen met I <3 Masj :cool: |
Mijn naam is zo gaaf dat ik vind dat het wel kan.
|
En eigenlijk wil ik ook wel zo'n foute gouden ketting, met mijn drie voornamen + achternaam er op. Hehehe.
Of met mijn internet-nick (a) |
Ik wil zo'n gouden oorbel met mijn naam erop. Die hebben de gangsters in da hood ook, dus. (y)
|
Het vervelende voor mensen met een lange naam is natuurlijk altijd hoe langer de naam hoe meer het je kost, best oneerlijk.
|
Ja, flauw he :(
|
En het is niet mooi meer.....zo lang...
|
ja vervelend he
|
Citaat:
|
Ik vind het fout en ook nog eens helemaal niet leuk. Ik vertel mn naam wel aan de gene aan wie hem wil vertellen!
|
die gouden naam kettingen zijn zoo lelijk(n) en dat petje ook.
|
Citaat:
Ik vind het lelijk. |
hm nee
|
"É Sjon, er lig un wijf op je wagé!"
Dat vind ik ervan. |
Citaat:
:D (y) |
't Is gay. Ordinair. Narcistisch. Suf. Lelijk. Crappy.
Dat is 't! :nono: |
Tsja, je bent natuurlijk geen volwaardige Priscilla als je geen gouden Priscilla kettinkje omhebt, he.
|
ik vind het niet mooi :nono:
vooral van die gouden breezerslet gevalletjes niet! zo'n pet is wel humor eigenlijk maar meer om te hebben dan om ook echt te dragen, de rest vind ik maar stom.. als je nou zo'n heel klein kettinkje hebt met de naam van je vriendje ofzo erin gegraveerd vind ik het wel leuk :D maar niet dat iedereen het kan zien.. :) |
Ik heet Derek Taal.
Als ik met mijn naam ga rond lopen vraag ik er gewoon om om gepest te worden. Dus nee. |
Citaat:
|
Citaat:
daar valt met wat fantasie anders best iets leuks van te maken. nouja, okee, ik zou niet weten wat :o maar ik vind Derek een leuke naam, want mijn lievelingsneefdinges heet zo. Ikzelf maak van mijn naam altijd maar Lies von Hoogendoorn, staat lekker transsilvanisch addelijkig. en ik zou dus nooit met mijn eigen naam op kleding rond gaan lopen. tenzij het iets zou zijn als 'Everybody Lies' nee. slecht voorbeeld muha. |
http://img.photobucket.com/albums/v2...Anoukshirt.jpg
nee, ik zou me een beetje stom voelen met zoiets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee het is ordi
en ik vind mn naam ook helemaal niet leuk |
ja pff maak ik eens een opmerking die het glimlachen waard is,wordie weggehaald:(
ik wil geen shirt met mn eigen naam erop,want dat ik niet leuk een shirt met :eek:e erop daarentegen(y) |
die gouden naamkettingkjes :rolleyes:
zijn ook de mensen met de meest ordinaire namen die ze omhebben yuk (n) |
Lelijk
|
Dat is voor meisjes die Latithia heten of Manueela of Samonella
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat vind ik wel zo vreselijk ordinair!
|
Citaat:
|
Citaat:
(heb het niet op jou, maar de jongen op de foto ;)). Ik vind het ook niet mooi, is zo wijkvolk achtig :bloos:. |
Hm ik vind van die leren armbandjes met je naam er zo ingedrukt ofzo, dat gaat dan nog net.. Maar alle andere dingen met je naam :nono:
|
ik ga echt niet met mijn naam op een shirt rondlopen.
|
wel mn bijnaam shirtje petje enzoo
|
Je eigen harses als opdruk van een t-shirt lijkt me wel leuk, :cool:.
Henk Mul ! |
op mn winterjas staat roxxxy (Y)
|
In de Lidl zag ik zojuist een kassajuffrouw met Nike Airs en een ketting met 'Jessica'. :eek:
|
Lelijk :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |