![]() |
antwoorden geschiedenis:
ik zoek antwoorden voor opdrachten die bij het boek "memo: geschiedenis voor de 2e fase" horen.
dit ivm het feit dat onze leraar plotseling besloot dat we de flexopdrachten moeten maken. als het het niet doet, wordt je uitgesloten van het tentamen, tenminste, dat zeggen ze; ik weet niet in hoeverre een school dat mag zeggen. |
Citaat:
ik wil het niet riskeren om uitgesloten te worden van een SE, maar dit is gewoon teveel werk. |
flexopdrachten? ik heb Nemo ook, maar zoiets staat niet in mijn boeken. Bedoel je de Dossier opdrachten niet? en zo ja, van welke module?
|
Memo.
met de M, van MINE! rood boek met zooi op de voorkant. ik maak het wel; eerste keer sinds tijden dat ik weer wat ga afraffelen. "maar meneer, ik heb het toch gemaakt? U zei niks over dat alles goed moet zijn" |
lokalen 304, 305, 306 van t Visser 't Hooft college in Leiden, Kagerstraat 1a
|
Citaat:
ontopic: Zou je iets specifieker kunnen zijn, want het is toch dat hele dikke boek? En als je specifieke vragen hebt kunnen we je hier vast wel helpen :) |
geef de vragen dan eens
heb dat boek niet |
hoofdstuk WO2+ koude oorlog tot 1962
module 9.1/9.2 +10.3 opdrachten: 9.1a 1 t/m 14 9.1b 1 t/m 5 9.2a 1 t/m 8 92b 1 +92c 1 10.3a 1 t/m 16 Koude oorlog 1962-1991 module 9.3 + 10.4 9.3A 1 - 12 9.3c 1 - 3 10.4a 1 - 13 |
Citaat:
|
"marnix doet aan afraffelen, doe-da, doe-da"
hij wilde immers de opdrachten hebben; het feit dat ik ze met een redelijke portie BS inlever, is niet van belang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |