Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Audio] Goede headset? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1072089)

The Crash Bash 13-01-2005 21:19

[headset] Welke een goede?

Ik was eens op zoek naar een headset maar welke is nu heel goed voor te gamen.
Ik wil liefst wireless en als dat bestaat met bass. :)
Ik ga volgende week naar een winkel dus kan er iemand zeggen op welke dingen ik zou moeten letten? :)
Greets.

grensgeval 13-01-2005 21:38

heb je een goede rede om wireless te gaan? anders is het af te raden natuurlijk....

The Crash Bash 16-01-2005 12:57

Citaat:

grensgeval schreef op 13-01-2005 @ 21:38 :
heb je een goede rede om wireless te gaan? anders is het af te raden natuurlijk....
Ik dacht het is mischien handiger op een lan. :)

Darko 16-01-2005 15:28

infrarood kan worden geblokkeerd door een voorwerp.. een kennis van mij heeft daarom een op radiogolven gekocht.. Op een lan hoort hij standaard andere mensen door zijn headset..

Ik zou toch voor een bedrade gaan :)

grensgeval 16-01-2005 17:39

Citaat:

Darko schreef op 16-01-2005 @ 15:28 :
infrarood kan worden geblokkeerd door een voorwerp.. een kennis van mij heeft daarom een op radiogolven gekocht.. Op een lan hoort hij standaard andere mensen door zijn headset..

Ik zou toch voor een bedrade gaan :)

wat ook lullig is als op een lanparty je batterijen plat zijn..

Chilli Dude 17-01-2005 00:37

draadje heb je geen last van vind ik zelf :p ook geen gezeik met batterijen.
Net zoals dat draadloos muis en keyboard nutteloos is. alsof je met je muis aan de andere kant van de kamer gaat zitten en het is alleen maar langzamer...

ik heb dees
http://www.logitech.com/lang/images/0/3026.jpg
en vind hem wel chill

Logitech® Extreme PC Gaming Headset

Functies: Ruisonderdrukkende mic • Stereo • Regelaars op snoer

Krijg een stapje voor in online-gaming met de Logitech® Extreme PC Gaming Headset. Het achter-het-hoofdontwerp blijft comfortabel zitten, zelfs na urenlange intense actie. De 30-mm stereodrivers produceren hoogwaardig geluid, en de ruisonderdrukkende microfoon blokkeert ongewenste achtergrondruis. Het beste van alles is dat u met de draaibare boom de microfoon nauwkeurig kunt aanpassen voor optimale plaatsing... zodat hij blijft zitten, zelfs in het heetst van de strijd.

1. Logitech Extreme PC Gaming Headset Ideaal voor internetgaming, voicechat, online-vergaderen of spraakopdrachten
2. Gestroomlijnd achter-het-hoofdontwerp is perfect voor urenlang draagcomfort
3. Flexibele boom houdt de microfoon perfect op zijn plaats
4. Dynamisch stereogeluid laat u volledig in uw games en muziek opgaan
5. Volume- en dempregelaars op het snoer voor handige bediening
6. Ruisonderdrukkende microfoon filtert ongewenste achtergrondruis uit

The Crash Bash 17-01-2005 19:40

Bedankt mensen, nu weet ik al wat meer. ;) (y)

T_om 17-01-2005 19:58

Die headset van Chili Dude vind ik persoonlijk niets, helemaal niet als je op een LAN zit. Zon HS sluit niet goed aan op je oren, en daarom hoor je veel achtergrondgeluiden.
Zelf heb ik een sennheiser koptelefoon, met een losse mic erbij, werkt prima (Y) :)

Wes 17-01-2005 22:45

Plantronics 90, fijn koptelefoontje met microfoon. Kost dacht ik nu rond de 35 euro.

Chilli Dude 17-01-2005 23:02

Citaat:

T_om1337 schreef op 17-01-2005 @ 19:58 :
Die headset van Chili Dude vind ik persoonlijk niets, helemaal niet als je op een LAN zit. Zon HS sluit niet goed aan op je oren, en daarom hoor je veel achtergrondgeluiden.
Zelf heb ik een sennheiser koptelefoon, met een losse mic erbij, werkt prima (Y) :)

ja maar ik zit dood op me kamertje en met drome2004 praatte ik toch alleen met de maat die naast me zat dus die hoorde me sowieso wel ;)

Darko 18-01-2005 09:17

Citaat:

T_om1337 schreef op 17-01-2005 @ 19:58 :

Het leukste is natuurlijk een gesloten hoofdtelefoon.. Op Drome2004 kon ik idd ook weinig horen als ik eens een filmpje wilde kijken..

ice-dive 18-01-2005 14:26

Citaat:

Wes schreef op 17-01-2005 @ 22:45 :
Plantronics 90, fijn koptelefoontje met microfoon. Kost dacht ik nu rond de 35 euro.
Heb ik ook :). Werkt goed, lekker geluid, alleen jammer dat ie niet echt zo stevig aanvoeld.

Het enige alternatief toen ik op zoek was, was een model van Sennheiser, maar die ben ik verder nerges tegen gekomen. (Ik heb de mijne van de Freerecordshop, want we hadden nog veel te veel cd-bonnen over ;))

Chilli Dude 18-01-2005 18:02

ja maar sennheiser is dat ook wel de god onder de koptelefoons maar betaal je dan ook wel voor...

The Crash Bash 18-01-2005 18:44

Hoe weet je wat een gesloten headset is, hoe kan je het eraan zien?
Want het lijkt me handig als je niks achtergrond geluid om je hoort. :)

Chilli Dude 18-01-2005 19:37

Citaat:

The Crash Bash schreef op 18-01-2005 @ 18:44 :
Hoe weet je wat een gesloten headset is, hoe kan je het eraan zien?
Want het lijkt me handig als je niks achtergrond geluid om je hoort. :)

grote oorkleppen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.