![]() |
Waarom wil je sex?
dat bedoel ik dan niet in de trant van hoe wordt je geil, maar waarom wil je sex?
leg me dat eens uit? :) |
Dierlijk instinct. :p
|
omdat ik gezellig vind om een beetje te kloten met elkaars lichaam
omdat ik lekkerder klaarkom met dan zonder vriend omdat ik tijdens seks heel dichtbij mijn vriend kan zijn omdat het voor mij de ultieme manier is om te laten zien hoeveel je van elkaar houdt *gaat nog verder nadenken ;)* |
Om je vriend op een hele speciale manier te laten zien hoe veel je van hem houdt en ook het feit dat je echt heeeel dicht bij je schatje kan zijn.. MMMM ... super gewoon!
|
Euhm, omdat het gewoon lekker is ??
En het zijn de hormoontjes ofcourse... |
ik wil het niet
|
*slikt haar woorden met moeite in*
Wuhahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Ow sorry hoor mensen :o |
omdat ik anders zijn 'seksoogjes' zou mislopen (zoooooo liev en zwartig:))
omdat hij het mooist is als hij naakt is omdat het lekker warm is omdat het gezellig is om onder de dekens te kruipen omdat het een uitbouw van kroelen (mijn favoriete bezigheid :p) is *denkt verder ;)* |
Om mijn rechterhand de noge rust te geven ;)
|
Euh... omdat ik... euh... daar zin in heb... Geen flauw idee, soms heb je gewoon van die neigingen ;):D
|
om dicht bij mn vriend te zijn
om zijn armen om mij heen te voelen omdat het iets zo intiem en van hem en mij is omdak daarmee heel veel spanning dr uit kan gooien omdat het goed voor je conditie is :D waah, why u need to ask? Lijkt me zo duidelijk |
because ...
..... ik me sexueel aangetrokken voel tot mijn vriendje ..... het gewoon lekker is ..... we er allebei plezier in hebben ..... het laat zien hoeveel je elkaar vertrouwt .......... and so on.... |
omdat ik er mijn creativiteit in kwijt kan
omdat ik er vrolijk van word omdat het zo lekker is om erna voldaan in elkaars armen in slaap te vallen omdat het gezond is |
omdat er meisjes zijn....
die tisha heten :D ;) |
omdat het heerlijk is om hem in me te voelen
omdat seks altijd nog beter is dan kantklossen omdat alleen zoenen op den duur een beetje saai wordt |
omdat ik het wel keilekker vind en me echt super voel als ik sex met m heb...en omdat ik natuurlijk heel veel van m hou..mmm klinkt allemaal best standaard he?
naja.. |
ohhh ik weet nog wat..dan heb ik een goed excuus om lekker met m te gaan douchen en daarna lekker naakt naast m in slaap te vallen
|
omdat ik seks lekker vind ruiken
omdat het ontspannend is omdat het de beste manier is om verwijdering die ontstaat tijdens ruzies te dichten omdat ik eigenlijk ook wel eens wil(de) weten waarom hele volksstammen hele nachten kunnen spenderen aan die bepaalde bezigheid :D |
omdat ik dan extra voel dat er van me gehouden wordt
omdat ik me door seks steeds mooier ga voelen |
ben ik de enige met inspiratie?
omdat de kick van betrapt kunnen worden erg verleidt tot handelingen :o |
Citaat:
|
Omdat het een hele mooie en fijne manier is om te laten zien hoeveel ik van mijn vriend hou! Het is zoiets intiems, iets van alleen ons 2! Alles voelt voor mij dan vertrouwd en veilig.
En natuuuurlijk omdat het gewoon super lekker en geil is! |
Liefde, genot en denk ook overal instinct:D.
|
Wat een onzin replies... [edit]Jullie replies zijn geen echt antwoord op de vraag, maar ze zijn wel erg goede bewijzen voor 'het echte' antwoord[/edit]
Normalitair zou je alleen seks hebben om je voort te planten. Maar in de natuurlijke selectie waren de individuen (ik praat nu nog over al het dierlijk leven) die seks lekker vonden succesvoller. Hierdoor kwam dit dus in iedereen terecht. Slimmere wezens (wezens die beter zijn in het leggen van verbanden tussen dingen) die ontdekken ahw dat seks ze een prettig gevoel geeft (verband: lekker gevoel en seks). Omdat dat gewoon een lekker gevoel is willen ze dat herhalen en zo is dus gekomen dat iedereen van seks houdt. Owjah, als het erg erg wordt met SOA's dan gaat dit terugwerken, mensen die seks minder prettig vinden zijn dan succesvoller... daardoor sterven SOA's weer uit en.. :) |
Om dezelfde reden dat ik dure wijn drink en dure sigaren rook: omdat het lekker is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de persoon waarmee ik nu sex heb was het eerst puur uit lust.
Maar nu zit er wel wat meer gevoel bij. Warmte die is wel fijn. Het is goed voor je lichaam. En de intimiteit is ook lekker. sja ik weet de rest niet echt te verwoorden maarja ik laat het hier wel ff bij. |
elkaar laten zien dat je van elkaar houd o.a. omdat je zo dicht bij elkaar bent...kvoel me dan zo goed...
en uiteraard omdta het gewoon zo fucking lekker is!! |
Citaat:
|
Omdat het gewoon heerlijk is :D
|
Citaat:
|
lekkah!!!
jah... ehm... HALLOW???? duh..:D:D |
Omdat ik op dat ritme het makkelijkst mijn boodschappenlijstje repeteer. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben intelligent en ik respecteer mezelf. Dit in combinatie met mijn eerdere reply verklaart wel waarom ik sex wil. |
Citaat:
Citaat:
lol neej geintje ;) tuurlijk doe je het omdat je het lekker vind :D |
dat dient wel om kindjes te maken he.. ;)
|
Citaat:
:rolleyes: Ik had wat meer van jou verwacht... |
Dat waardeelt m'n piemel nou eenmaal.
|
Dat waardeelt m'n piemel nou eenmaal.
:D mwoehahahahahhaha :D |
Citaat:
|
:d
|
omdat ik frusti ben? :o :D ;)