![]() |
Nix aan onder rokje
Hallo,
Ik zag een plaatje op internet waar bij een presentatrice ten val kwam, en iedereen dus kun zien dat ze geen slipje aan het onder haar rokje. Nu vraag ik me af, waarom doen vrouwen zoiets ??? Niet dat ik het erg vind, maar ik graag weten met wat voor gedachte ze zoiets doen.... Gr J |
Wat denk je zelf? :rolleyes:
|
foto's!
:D |
Citaat:
Ach, het KAN rete opwindend zijn :eek: |
Citaat:
maar om even terug te komen op het onderwerp. Ik weet eigelijk ook niet waarom vrouwen dat doen. Het lijkt me ook niet echt lekker zitten, ik voel me ook zo op mun gemak als ik geen boxer aan heb, alles swingt dan zo :bloos: Maar ik denk dat je verder info toch echt aan de dames moet vragen. |
Citaat:
|
|
alsof het bij ons dan slingert :confused: gheghe... gewoon de gedachte dat je er niks onderaan hebt kan heel opwindend zijn... net zoiets als jezelf aantrekkelijker/geiler voelen met mooi ondergoed... ofsow? daarom zou ik het iig doen :D
|
Citaat:
http://imagenes.yonkis.com/122200418363.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik moet ook zeggen dat ik mezelf niet sexy vind zonder ondergoed, eerder ongemakkelijk :bloos: overgens is dat voor een jongen ik een heel ander verhaal als voor dames. Maar mijn kleding beinvloed wel degelijk hoe ik me voel; (naar mijn ogen) mooie kleding+goede uitstraling = ''mooie''+zelfverzekerde Michiel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat doen vrouwen zodat ze net iets te hard in het openbaar kunnen kreunen 'Oeppps, ik ben in de haast vergeten een broekje aan te doen'.
|
ja idd, maar hoe VERGEET JE IN HEMELSNAAM EEN SLIP/STRING/TENT/ONDERBROEK AAN TE DOEN?!?!?!?!?
|
Citaat:
wat doet ze? :confused: |
Citaat:
|
Het is gewoon een horny biatch die even wilde shockeren. Die gast in het publiek is trouwens ook een held met zijn gouden oorknopjes (y)
|
omg het ziet er meer uit al een slechte photoshop trick :(
|
Citaat:
(knaapje!?!?!?) en @Sultan_of_Swing: die neger is idd geweldig!! maar wat zijn die oren GROOT!! |
Citaat:
Net als sommige mensen met een buttplug inlopen, omdat het ze een lekker gevoel geeft, ik moet er uperhaubt al niet aan denken om z'n ding te hebben, maar helemaal niet als ik een weerbericht presenteer :D Of ik kan me voorstellen dat het je een kick geeft als je express/perongeluk even voor iemand voorover gebogen gaat staan en dat mensen dat kunnen zien. :D |
Ik zie toch echt wel een roze onderbr00kje hoor :s
|
Ik vind dat echt een :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah, het kan natuurlijk altijd dat het p00sje per ongeluk om het roze onderbr00kje gaat zitten, he...
dat krijg je als je zo actief bent |
:cool: Iig, niks aandoen onder een rokje vind ik een :nono:
|
het zou kunnen. ik vind het maar een vage foto
wel een leuke actie trouwens :D |
Citaat:
|
ik wens haar succes met haar verdere carriere :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is het niet sexy voor jezelf bedoeld..
dat mens struikelde echt wel express en als vrouwen geen slipje aan doen is dat ook echt wel bedoeld omiemand op te geilen |
Citaat:
|
Ik zie ook gewoon een onderbroekie :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het overigens niet erg als ik zoiets MOET zien :rolleyes: |
Citaat:
|
Je gaat me echt niet vertellen dat iemand die van te voren wéét dat ze ergens van af moet glijden, dit opzettelijk vergeet.
.. En anders is ze gewoon dom & ik vind het fake. Oh, en ook niet opwindend maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. |
Misschien had ze gewoon een doorschijnend rokje aan? En deed ze niks aan zodat je niet een onderbroek erdoorheen zou zien ofzo? :confused:
Ja, weet ik veel... Alsik een rokje zou aandoen zonder slipje, dan zou het zijn om m'n vriendje op te geilen, want het zit idd niet echt praktisch, lijkt me. |
Citaat:
toen justin timberlake zogenaamd 'per ongeluk' het topje van Janet Jackson molde zodat iedereen haar tepel zag had ook iedereen het er over |
Citaat:
geen idee waarom vrouwen dat doen... misschien zat alles wel in de was? of in de haast vergeten? :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |