![]() |
au pair of verder met studie
ikz it met een dilemma
ik doe op het moment een studie, maar die vind ik helemaal niet leuk. Ik heb nu al voor mezelf besloten dat ik in september met de opleiding HLO begin. maar wat nu. ga ik gewoon cverder met de opleiding ga ik werken of ga ik als au pair naar het buitenland dit laatste lijkt me wel heel gaaf, maar is dit op de korte termijn te regelen?? help me!!! |
Kijk als je aupair wilt worden is dat snel te regeelen..als je geluk hebt...
Als je gewoon de taal beheerst enzo...heb je grote kans dat het lukt, maar dan moet je wel mensen vindne |
- Weinig betaald
- Meer uren dan afgesproken - Als je het niet kunt vinden met het gezin zit je gebakken - Vreemde taal - Vreemd land, met ander eten, andere mensen en andere gebruiken. Maar verder schijnt het wel leuk te zijn, een vriendin van me heeft er hele leuke verhalen over. |
Gewoon je studie afmaken dat jaar is ook best nuttig, al ga je er niet mee door.
|
Ik denk dat je nu de kans krijgt om als aupair weg te gaan en die kans krijg je niet vaak in je leven. Ik zou lekker als aupair gaan werken een tijdje, doe je ook veel ervaring op.
|
Ik zou weggaan, doorgaan met een studie die je niet leuk vind is echt zinloos. :)
|
Er zijn veel mensen die een au pair willen, vaak per direct. Ik weet niet naar welk land je zou willen, maar op de volgende sites staat veel info:
www.travelactive.nl www.selectcare.com www.aupairinteractive.com www.aupair-unlimited.com www.aupiarworldwide.com www.saupair.com Ik ken zelf alleen de eerste site, de andere stonden vorige week in de krant en ik was zelf can plan er eens te gaan kijken, dus daarom heb ik ze opgeschreven. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |