![]() |
[Photoshop] Achtergrondkleur
Hey,
Ik heb een vraagje, maar wil allereerst zeggen dat ik (bijna) niks van Photoshop ken! Maar ik ben er nu wat mee aan het experimenteren en wil er graag wat beter mee leren werken ;). Mijn vraag is dus: als ik een nieuw document open, is de achtergrondkleur niet wit, maar een soort roze :s, ook als ik een foto open krijgt hij een hele roze schijn :s. Mss wat handige informatie: Resolution: 72 pixels/inch Color Mode: RGB Color 8 bit Background Contents: White Alvast bedankt :bloos: :)! |
Mja, heb je in andere programma's ook hetzelfde, dat je nogal roze schijn hebt ofzo ? Geen magneten bij je scherm staan?
|
Citaat:
Ik ben een jaartje ofzo terug ook wat met Photoshop bezig geweest (dat was de trial versie, dus ben ik er zo'n 30 dagen wat mee bezig geweest:p) en toen had ik dit probleem ook. Ik heb toen de oplossing gevonden, maar zou echt niet meer weten hoe. En ik ben voorlopig te lui om verder te zoeken, heb daarstraks wel een kwartiertje gezocht maar niks gevonden :p |
Ff opnieuw installeren :p ?
|
Verkeerde kleurprofiel?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien helpt opnieuw installeren wel, en zoveel werk is dat nu niet met Photoshop (voor Windows zou ik nog zeggen, maar voor Photoshop is dat op minder dan een kwartier gedaan en je moet er niet een bijzitten). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |