![]() |
rare schaamlippen
Hey iedereen,
een vraagje over iets dat een vriendin van me vertelde... is het normaal als één van je kleine schaamlippen vrij groot is... en dan bedoel ik dat het vantussen je grote schaamlippen komt? En wat zouden jullie eraan doen?? Ik persoonlijk vind dit niet normaal en heb aan mijn vriendin voorgesteld om naar de dokter te gaan. Omdat dit me toch niet normaal lijkt. Verder is er geen abnormaal uitzicht volgens haar, gewoon een beetje 'uitgerokken' zegt ze. |
Is heel erg normaal, de mederheid van de meisjes heeft dat. Sommige meisjes hebben het altijd al gehad, bij andere meisjes groeit dat op den duur zo. Niets om je zorgen over te maken dus.
|
mjah, bij ongeveer de helft van de meisjes zijn de binnenste schaamlippen groter dan de buitenste, bij vrijwel iedereen is de ene wat langer dan de andere.
|
precies, het is heel normaal. eigenlijk is de bewoording kleine en grote schaamlippen ook fout, want de kleine zijn redelijk vaak nog groter dan de grote. de verwoording binnenste en buitenste is wat dat betreft beter. dat ff over de theorie, in de praktijk komt het veel voor en dus niets om je zorgen over te maken!
|
Citaat:
|
nee, ik ook niet, ik vind dit echt niet kunnen. als ik naar bed zou gaan met zo'n meisje en ik kwam hierachter... gelijk een punt achter de relatie.. ik wil geen relaties met freaks!
:rolleyes: |
Uitgerekt. Wat een schoolvoorbeeld van hypercorrectie ;)
Maar goed, dat is dus normaal genoeg. Wat zou er fout aan moeten zijn, en wat zou een dokter daar in vredesnaam mee moeten? |
Dat heeft toch élke vagina? :confused:
|
Maak je maar geen zorgen, dat hebben meer meisjes :)
Alleen als ze zo groot zijn dat je er echt last van hebt (bijvoorbeeld pijn doen bij het fietsen), zou je naar de dokter kunnen gaan. Ze kunnen dan operatief verkleind worden. |
Citaat:
|
is idd normaal... misschien omdat je het zelf niet hebt, denk je dat het niet normaal is, maar het komt idd bij de helft vd meisjes voor...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |