![]() |
The Real World Hawaiï
ik heb gezocht maar kon hier geen topic over vinden. als er toch al een topic over is, sorry.
Ik ben helemaal gek van The Real World. Paris vond ik een hele leuke serie en Hawaiï vind ik ook helemaal gaaf. Vooral Justin http://mtv.nl/pix/r/realworld_hawaii03.jpg vind ik stoer. Wat vind jij ervan? De verslaving van Ruthie, de blote borsten, het gezeur van Teck? En weet iemand hoe het zit met de afleveringen van deze week? Er wordt de hele tijd Inferno uitgezonden terwijl The Real World wordt aangekondigt :| (n) |
dit is al iets van de 4 e keer de hawai word herhaald, deze serie vind ik echt zoow saai, ik vond las vegas echt heel mooi, en san diego ook..
ik hoop dat mtv nederland snel philladelphia gaat uitzenden... ---- verder weet ik ook, dat ze op dit moment Aan het casten zijn voor seizoen 15 of 16... ( en europeanen zijn welkom :D ) |
ohja en the inferno.. dat gaat tussen 2 teams:
road rulez en real world en van allerlei seizoenen van die 2 programma;s hebben ze 2 teams gemaakt, en die moeten van die opdrachten doen, en daar krijgen ze geld voor, en elke keer bij the inferno gaat er iemand naar huis |
ow yeah! real world :cool: Ik heb Las Vegas, Chicago en Parijs helemaal gevolgd en ik vond het echt grappig! . Deze wordt vet vaak herhaald man en hij is fucking saai! Ik vind ook dat ze die van Philidelphia zo snel mogelijk moeten uitzenden..... i'm waiting!............
|
Leuk programma :) Heb alleen deze serie (nog) niet gevolgd ivm verkeerd lesrooster.
Waarom is Philladelphia zo leuk dan? |
Ik kijk ook wel vaak Real World. Maar t probleem is dat ik iedere keer t begin mis, omdat ze bij MTV nooit aankondigen dat er een 'nieuw' seizoen zal gaan komen.
Dus hoe lang is Hawaii nu al bezig? want als er nog niet zo heel erg veel afleveringen van zijn geweest, kan ik nog wel gaan kijken :D |
vond alleen San Diego leuk genoeg om écht te volgen.
|
philadelphia is het NIEUWE seizoen....
|
Een stel volslagen oninteressante losers zonder hersens die een beetje tegen elkaar aan lopen te blaten en hun simpele emoties niet in toom kunnen houden... hoe boeiend.
|
Citaat:
|
Las Vegas is nu bezig. Ook wel grappig!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |