![]() |
Waar kijk jij naar uit?
Dit topic is wel eerder geweest dacht ik. Iedereen heeft wel iets waar hij of zij naar uit kijkt. Dit kan van alles zijn. Ik zal enkele voorbeelden geven: feestje van het weekend, je vriendin die je over 2 weken pas weer ziet, naar je diploma of naar de zomervakantie.
Vertel er ook bij waarom je er zo naar uit kijkt. Is het om dat het vertrouwd, nieuw of spannend is enz. Topicstarter begint: iets waar ik echt naar uit kijk is de wintersportvakantie. Ik ben nog nooit geweest. Mij lijken de uitzichten mooi, de sneeuw waarin je elke dag aan het ploeteren bent en de gezelligheid 's avonds. Ik weet niet of het skieën een beetje gaat lukken maar dat zullen we wel zien. :cool: |
Ik kijk uit naar het moment dat deze wereld ten onder gaat, en ik de lachende derde ben.
|
Pensioen.
|
Zondag (verjaardag vieren), zaterdag erna (jarig zijn, samen met mijn kleine neefje (y)). En wel meer dingen, maar dat gaat jullie niets aan :evil:
|
Of de tijd dat ik over jullie heers. En nee, dan hoef ik niet heel lang te wachten.
|
Naar de tijd dat uitkomt dat de darwinstheorie die overings is gejat van Wallace pure onzin is en wat een fantast Dawkins wel niet is.
|
naar zometeen.. over een uur ofzo is bobje hier :D
|
Morgen <3.
|
Na mijn examens of iig een sprong in de tijd vooruit.
|
volgende week, ga ik lekker met mijn vriendin stappen!! en even helemaal los gaan! :D
|
Mijn 17e veraardag, het einde van mijn schoolcarrière en nog zo veel meer.
|
Naar het einde van de examens, enerzijds uit luiheid, anderzijds omdat er dan heel veel leuke feestjes aankomen.
|
Op dit moment nergens.
|
Volgende week vrijdag, dan zie ik mijn vriendin weer :)
|
Ik kijk uit naar een heerlijke zelfgemaakte pizza.
En mijne zit nu in de magnetron en is dus zo klaar. Jippie! |
ik heb niets om naar uit te kijken
|
Vakantie
|
Trouwdag van mijn zus, ik ben haar getuige :D
IFFR, al heel snel (y) Zomervakantie, en dan september; nieuwe studie (y) |
naar morgen dat ik mijn cb500f koop
|
Citaat:
|
Naar Vrijdag ofzo, Schoolfeest.
|
Niet iets heel speciaals ofzo
ow jawel! zomervakantie |
Op het feit dat ik de komende weken weer lekker kan relaxen nu alles van stage achter de rug is.
En dat ik komende week alleen thuis zit. |
Ik kijk uit naar het Einde van het Begin.
Oh en wanneer mijn DVD van the Boondock Saints eindelijk komt. <3 |
Naar 31 januari.
|
Mijn oude dag.
|
Naar de volgende aflevering van Wie is de Mol? :p
|
vanavond lekker slapen
morgen huisfeest dan die dag rugbywedstrijd dan die dag kroegavond dan die dag jaarclubavond en een feest voor alle eerstejaars van alle verenigingen, rugbytraining dan die dag zwemmen... nee, ik heb elke dag wel iig 1 ding om me op te verheugen |
Naar de dag dat een keer de mens tevreden zal zijn.
Nee, de dag dat ik een glimlach van Jetteke zie. |
@TS: wintersport is tof (Y). Ook als je niet kan skieën. En de uitzichten zijn idd erg mooi. *wil weer op wintersport*
Ik zie uit naar morgen (feestje), maandag (eindelijk horen wat m'n cijfer is...) en volgende week woensdag (gezellig dagje + naar de bios met een vriendin die ik al een tijdje niet heb gesproken). |
Nergens naar. Misschien maandag als die herkansing klaar is. Nee eigenlijk ook niet.
|
Morgenavond. Aflevering 21 van Scrapped Princess. :)
|
Citaat:
Waar gaat het over? |
Citaat:
Ik kijk ernaar uit omdat ik een maximum voor mezelf heb van vijf anime-afleveringen per dag van maximaal drie verschillende series, anders doe ik helemaal niets meer aan m'n studie :D |
Wintersport. Half maart is het zover. :)
|
Citaat:
Ik pm je wel ff |
Naar 5 februari: dan ga ik met twee vriendinnen van mij naar een wokrestaurant.
|
Vanavond -> bowlen
|
Naar vanavond. Ik heb een verjaardag van een vriendin.
|
Het moment dat ik beter ben en de uitslag van mn tentamen die dit blok gewoon weeeeeeer te laat is ( :mad: )
En wat verder weg naar 10 juni, trouwdag van de zus van mn vriend |
Vanavond, dan ga ik oppassen.
|
Citaat:
|
het verhuizen naar m'n nieuwe (veel betere) kamer!
|
De dag dat een verschrikkelijke epidemie deze aarde treft en een aantal (oud-)klasgenoten treft.
|
vanavond :)
|
Ik kijk uit naar 3 en 4 februari :) Repetitie tweedaagse met de schoolmusical :)
|
eind januari, dan zie ik hem terug
italiëreis volgend jaar: studeren en op kot en nog wel wat kleinere dingetjes ook :) |
Citaat:
|
Naar vanavond, dan ga ik naar de schouwburg :)
|
-Wintersport over 4 weken
-Brunch met hele familie morgen -Rijbewijs -Beamer -Jackpot van de staatsloterij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |