![]() |
Te lange stopweek....
Hallo allemaal,
Ik heb 31 december mijn laatste pil genomen van deze strip en een stopweek ingelast, nu heb ik per ongeluk de stopweek drie dagen te lang gemaakt, en ook onveilige sex gehad, nu dacht ik dat het niet zo'n vaart zou lopen, maar ik heb toch last van pijnlijke borsten, buikpijn, af en toe misselijk en het gevoel dat ik ongie moet worden. Heeft iemand enig idee hoe dat zit met de pil, na de eerste dag van je ongie krijg je ongeveer 14 dagen later je eisprong, dan moet het toch niet zo heel veel uitmaken als je de stopweek wat langer maakt? Alvast bedankt, groetjes |
|
Lees je gebruiksaanwijzing eens, daar staat het heel mooi in of je risico hebt gelopen.
En wat denk je zelf??? |
Ik weet dat ik een risico heb gelopen, maar als het goed is is de eisprong, en dus de vruchtbare periode al geweest, of zie ik nu iets over het hoofd?
|
Citaat:
|
okay, dus de eisprong kan dan alsnog komen. bedankt voor je reactie!
|
Citaat:
|
ja inderdaad, het is moeilijk te zeggen omdat je door de pil niet kan peilen wanneer je eisprong is! Normaal zou ik 2 februari ongie moeten worden, maar aangezien ik buikpijn, rugpijn en hele zere borsten heb, twijfel ik wel, misschien toch even langs de dokter.
|
Ik denk dat je een probleem hebt, want als je de stopweek te langer hebt gemaakt betekent dat dus dat je in de eerste week pillen vergeten bent en in de eerste week heb je het grootste risico om zwanger te worden en in de bijsluiter staat dat als je meer pillen bent vergeten in een strip moet je contact opnemen met je dokter. Maar ben je alweer begonnen met de pil te slikken??
|
nee ik ben nu even gestopt omdat ik zo twijfel of ik nu wel of niet zwanger ben, ik al een test gedaan, maar die was natuurlijk nog negatief, veel te vroeg getest.
|
heeft iemand enig idee na hoeveel dagen je last kan hebben van zwangerschapsverschijnselen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |