![]() |
Onbereikbare liefde
Ken je dat gevoel dat je zo ontzettend van iemand houd en zo erg veel om iemand geeft terwijl die helemaal niet altijd zo lief tegen je is? maar toch..omdat hij op een of andere manier ontzettend speciaal is. Nou..ikke wel dus en dat gevoel neemt niemand van me aF! ookal zeggen ontzettend veel mensen tegen me: hoe kun je nou nog gevoelens hebben voor die jongen, hoe kan je van hem blijven houden? weet je waarom?! omdat hij mij een gevoel geeft dat ik speciaal ben en dat heb ik nodig..ik heb dat simpelweg echt nodig. Het is me vriendje niet..en dat zal hij ook niet worden..hij geniet nog te veel van z'n tijd nu en denkt niet serieus na over toekomstplannen nu het nog niet nodig is(volgens hem)ik zou wel over 10 jr met hem willen trouwen als we allebei volwassen en weten wat we doen
Ik weet niet wat het is..het is niet zo goed uit te leggen Hijs gewoon speciaal.. Hijs maakt me aant lachen Hij maakt me gelukkig Hij maakt me ook ongelukkig.. gewoon Goed gevoel.. Ik wil zo graag weten of meer mensen dit onbereikbare gevoel hebben.. veel liefs |
Ik snap hierin niet precies het 'onbereikbare'?
Maar ik ken het gevoel wel, alleen zijn er niet veel mensen die tegen mij zeggen waarom ik die jongen leuk vind, meer dat zij die jongen dus helemaal niet speciaal vinden en ik wel. |
Het onbereikbare is spannend..je bent benieuwd hoe het echt met hem SAMEN zou zijn, en je blijft steeds volhouden tot dat het je lukt..hoelang dat ook duurt
Hij is ontzettend speciaal voor me en laats vertelde die me zelfs dat ik dat ook voor hem was..en dat ie van me houd. Ik weet dat er nu mensen zijn die denken: jezus wat een ontzettende kansloze gast die dat tegen iedereen zegt maar dat is niet..ik ben erg wantrouwig maar dit gevoel is er al 1.5 jaar vanaf de eerste dag dat ikkum ontmoette al.. ben gek op hem...en ik weet dat ie niet met me gevoelens speelt dat doet hij niet. Ik ken hem Het is lastig maar ook leuk en spannend tgelijk maar ik weet gewoon dat ik nooit een relatie met hem zou kunnen hebben..dat wil ik niet ik wete hoe die is..maar toch is hij speciaal:) |
Je bent slap en laat je gebruiken.
|
gebruik een condoom!
|
Citaat:
|
Wat kan een utopie toch verleidelijk zijn. Maar afijn, ik heb chocolade noch ijs in huis, dus laat ik er maar over ophouden.
|
nee, voor mij is alles wat ik wil bereikbaar.
|
Ik ken geen onbereikbare liefde.
Ik ken uit principe niet eens ware liefde. |
Citaat:
OT: Je klinkt heel erg als mijn zusje en in dat geval vind ik je naief. |
Ik herken je verhaal precies, en momenteel is het mn vriend. Ik ben benieuwd hoelang ik het nog volhoud:)
|
Citaat:
|
Onbereikbare liefdes en nooit beantwoorde verliefdheden zijn de beste. :)
|
Maar als hij zegt van jou te houden en jij zegt van hem te houden, waarom is het dan een onbereikbare liefde.
Ik heb het niet echt, weleens onbeantwoorde verliefdheid gehad, maar dat vind ik nou niet bepaald leuk... Wat ik weleens heb gehad, is dat ik dacht dat het toch niet zou lukken, het toch probeerde, maanden bezig was. En dat het uiteindelijk lukte, maar toen het was gelukt was het niet spannend meer en toen was het vrij snel weer uit :) |
die onbenullige reacties hadden wel weggelaten kunnen worden:' gebruik een condoom '(????).
hahaha grappig:P nou kijk..er is IETS tussen ons ( we hebben trouwens absoluut geen sex..zelf voor gekozen) dat IETS is net niet HET.. tis ingewikkeld maar het zal nooit iets kunnen worden omdat ik hem niet vertrouw..toen hij een vriendin had hij nog net evenveel contact met mij als daarvoo..en toen ik een vriend had precies hetzelfde... onbereikbaar is gewoon spannend!!:) maar vaak ook heel verdrietig:( Kus |
Hey Mouilly!
Ik snap je wel hoor! Ik heb dat ook bij een jongen. Heb er al es een topic over gehad. Die collega van mij. Er is ook altijd zo'n spanning geweest. Eerst had hij een vriendin. Nu niet meer, maar hij wil niets met me. We hebben wel eens gezoend en kunnen het wel supergoed vinden, maar hij wil niets meer... Ik stiekem wel. :( Dat is dan weer zo frustrerend.. Mja ook mijn vriendinnen zeggen vergeet hem, hij is het niet waard. Maar toch wil ik altijd graag bij hem zijn, omdat het dan altijd gezellig is, hij maakt me aan het lachen.. we hebben gewoon iets.. (althans zo denk ik erover) maar wat dat 'iets' precies is....wist ik het maar.. xxx |
Je moet gewoon veel disneyfilms kijken, zelfde idee als verliefd worden op Assepoester ofzo :p
|
ben echt blij met je reactie dacht dat het abnormaal was allemaal:P maar idd..we hebben ook gezoend..niet 1 keer maar echt vaker..ook toen hij een vriendin had :nono:
Maar het is inderdaga altijd zo fijn bij hem..elke keer als we elkaar hebben gezien ben ik de dagen erna zo emotioneel ervan omdat ik zo graag bij um wil zijn..en ik weet dat dta niet kan ik heb echt geluk dat ik hem nauwlijks zie anders ozu eht er heel somber uitzien voor me..spreken doen we elkaar ongeveer elke dag dat maakt me niet verdrtietig of iets dergelijks dat is gewoon fijn..om hem te spreken..hij kan me echt aant lachen maken..of blijer op de momenten dat ik me rot voel..door eigenlijk alleen maar ff zijn stem te horen:) liefs |
Ik snap nog steeds niet helemaal het onbereikbare in dit verhaal? Omdat hij zichzelf niet wil binden ofzo?
|
HEt is een raar iemand..Hij geniet zo ontzettend erg van zijn leven dat ie oook heel egoistisch kan zijn..heel egoistisch..en dan kan ie lomp zijn..hij wil eigenlijk helemaal geen relatie..omdat hij wil ontdekken enzovoort.. hij denkt nu niet sreieus na over de toekomst..laat alles beetje op zich afkomen, hij heeft wel relaties gehad maar niet zonder vreemd tegaan.. hij kan datq gewoon niet. Dus ik wil dat niet:P nu tenminste echt niet..
|
Tralala zielig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt..:)
onbereikbare liefdes is het leukste wat je kunt hebben..als je uiteindlelijk je zin maar krijgt anders is het goed kut:( KUSSS |
Citaat:
Onbereikbare en onbeantwoorde liefdes zuigen. (n) |
Citaat:
|
een onberijkbare liefde ik ongeloofelijk K*t
ik ben enorm verlief op iemand maar het zal nooit wat worden tussen ons. Hij is getrouwd met mijn tante en is 10 jaar ouder. Het probleem is ook dat er een enorme spanning is tussen ons en we hebben al meerdere keeren gezoend. Voor mij was het zelfs de eerste keer dat ik gezoend had en hij maakt het mij ook niet makelijk. We vinden het allebij snannend maar we moeten er mee op houden. Hij is dus voor mij en onbreikbare liefde:S Ik ben eigenlijk een beetje hopeloos ik weet dat ik toch geen toekomst met hem maar wil ook niet dat dit stopt het voelt zo goed. heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat iemand mij waardeerd zo als ik ben. kan iemand mee helpen?? |
Citaat:
Je bent 15, je vindt heus wel een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt voor het eerst het gevoel dat iemand je waardeert. Dan is er in het verleden waarschijnlijk iets gebeurd wat dat tegen heeft gestaan. Doe daar wat aan, praat er met iemand over. Daar heb je profijt van. Maar blijf van die man af, en word boos op hem omdat je het niet waard bent je door hem te laten gebruiken |
hij gebruikt me niet....en daar ben ik zeker van..hoezo gebruikt hij me zonder sex te hebben?
het is goed zoalsd het is..ik heb geacepteerd dat het niet werkt tussen ons maar de aand8 die wij nu aan elkaar geven is prima zoals het is.. |
wees voorzichtig, je speelt met vuur.
|
Citaat:
|
Dat heb ik al 3 jaar met dezelfde jongen..
Ik weet ook dat hij lang niet altijd even lief tegen me is geweest, maar ja, nog steeds loop ik eigenlijk als een gek achter hem aan..We hebben wel een keertje gezoend, maar dat heeft uiteindelijk tot niks geleid..Tegenwoordig doe ik maar niks meer met dat gevoel, alleen kijken af en toe :p Maar ik snap precies hoe je je voelt.. |
Citaat:
|
Ik was vroeger verliefd op Robbie Williams, in zijn Take That tijd.
http://www.geocities.com/SunsetStrip...tarzandan1.jpg Hehe. Omg. |
Citaat:
|
heb ook ontzettend vaak ruzie met hem..over d ekleinste dingetjes maar idd vooral over gevoelens..maar heb er vrede mee hoe het nu gaat..heeft wel lang geduuurd zeg..
|
Citaat:
|
Goeie up! :rolleyes:
|
Ik ben helemaal niet onbereikbaar...
|
Onbereikbaar?
Hij moet je niet en jij blijft aardig tegen hem doen? Zijn ego word gestreeld.. En na tijdje raak jij geërgerd omdat het allemaal niets opbrengt :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |