![]() |
waar/hoe slaap je??
vertel; ik slaap vanacht ik een gekraakt kantoorpand, op de band onder mijn jas.
morge slaap ik bij mun zus, in een oud 2 persoons bed. zondag slaap ik thuis in mijn eigen 1 persoons bedje. maandag slaap ik bij de scouting, weer op de bank. dinsdag slaap ik in een oude kroeg in een dorp bij mij in de buurt, ik denk op een versleten matras omdat ik te lam ben om na mun werk weer naar huis te gaan. woensdag slaap ik denk ik bij een vriend van me maar dat moet ik nog ff vragen. er zijn nog een paar plaatsen waar ik regelmatig blijf slapen maar die staan nog nie vast voor deze week . dit zijn ongeveer de plaatsen waar ik mijn nachten doorbreng. maar; waar/hoe slapen jullie??? heb je 1 slaap plaats of heb je er meerde en wanneer/waarom ga je daar slapen? slaap je liever alleen of langs je partner?? |
in minn bed naakt
|
vaak bij mijn ouders thuis en soms ook bij vrienden of waar dan ook.
|
In mn krakende twijfelaar van de Ikea, met een groene onderbroek.
|
in mn eigen huis, een kraakpand ja. bahhhh
|
ik slaap meestal naakt, tenmiste, als er geen mensen binne kunnen lopen.
|
kut krakers ;)
|
Hm, het is echt niet cool om geen vaste slaapplaats te hebben ofzo? :confused: :|
Ik slaap momenteel gewoon thuis elke nacht. Bij een vriendje slapen is ook wel leuk, alleen niet zo goed voor de nachtrust. :D Bij andere mensen slapen vind ik best vervelend, ik wil niet gezien worden in stomme slaapkleding zonder make-up met een slaaphoofd. (n) Ik slaap het liefst in een groot bed met 3 dekens, veel kussens en veel kleren aan. (y) |
Liefst in mn eigen 2 persoonsbed (180x200) dat bestaat uit een auping spiraalbodem & latex matras. En dekbed van ganzendons, met zwarte satijnen lakens. Zalig. En op vrijwel ieder elk ander bed krijg ik last van mn rug. Ik mag dan wel een verwend nest zijn maar ik snap echt niet hoe je kunt slapen op een matras van leen bakker (OID).
|
owh ik heb wel een vaste slaap plaats, ik kan altijd of thuis of bij mun zus terecht. Maar ik kan overal slapen, (geleerd met scouting :D) hoe ik er ook uitzie.
@ dark_poetry: kraken rox! |
oeh, hier voelt zich iemand inderdaad erg stoerrr.. :nono:
Ik slaap meestal gewoon lekker in mijn eigen bed, of bij mn vriend. Soms ook wel een keer bij een vriendin, want ik heb veel vriendinnen die op kamers zitten en dan kom ik tenminste nog eens weg uit Limbo-landj. :o |
scouting :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :nono:
|
ik slaap toch vrijwel altijd thuis :confused:
|
ik slaap op mn 2persoonsmatras, lekker groot. ik slaap ook vaak bij andere mensen. het boeit me eigenlijk niet zoveel waar ik slaap, het liefst wel in een bed/matras maar ik kan in principe overal in slaap vallen :o
|
ik slaap gewoon thuis hoorrrr, af en toe bij vriendinnetjes. en ik slaap in ondergoed en t-shirt. en in een smal eenpersoonsbed.
|
Citaat:
vooral dat wakker worden met die koude rillingen en kapotte rug elke ochtend. ;) |
Citaat:
soms slaap ik in broekje en een hemdje of in een joggingbroek en 3 truien en sokken. |
thuis in een roze met kussens bezaait eenpersoonsbed, bij mn vriendje (twijfelaar) of bij een vriendin (gewoon matras) maar ik kan echt overal slapen als ik maar een deken, een kussen en iets van een slaapmatje heb. op vakantie slaap ik altijd op een klein verrot slaapmatje, maar ik heb nergens last van.
het liefst slaap ik toch bij mn vriendje. |
ik slaap thuis in m'n bed met schaapjesdekbedovertrek, of bij vrienden ergens ofzo. Ik kan ook overal slapen, mits ik een slaapzak en iets wat functioneert als kussen heb, en er geen honderd hobbels in de grond zitten. Oh en ik kan niet zittend slapen behalve als ik wazig en heel moe ben, dan val ik in slaap in de trein en rij ik mijn station voorbij (n)
|
Vanavond slaap ik bij mijn ouders thuis in de polder nabij Zwolle, op 1 van de 2 matrassen die op de grond liggen als nep 2 persoons bed. Morgen ook nog, en zondag slaap ik waarschijnlijk weer in Amsterdam, in een twijfelaar waarin ik me niet durf te bewegen omdat de lattenbodem anders weer verschuift met als gevolg dat het bed instort. IKEA :) :) :) Maar misschien slaap ik ook wel bij mijn vriendje en zijn bed is in ieder geval bonkvast :o
|
thuis, in ons krot, in mijn stokoude bed dat we van het grote huisvuil hebben meegenomen, 17 jaar geleden.
|
Citaat:
|
vananond, morgen en overmorgen slaap ik bij mijn ouders thuis in almere, maandag en woensdag heb ik tentamens, dus ik denk dat ik dan op mijn kamertje in amsterdam slaap(y) gelukkig heb ik hier en daar een 2-persoonbed staan, en hoe ik slaap? meestal (altijd eigenlijk) alleen en alleen in een onderbroekje
|
ik slaap vnacht en morgennacht bij mijn paps en mams thuis op mn oude kamertje op een 1persoonsmatras. Zondag slaap ik weer in mn eigen bed, twijfelaarmatras op een bedbodem die mn moeder met veel geweld in elkaar heeft getimmerd (en die al bijna stuk is want een gefrustreerde moeder inclusief dochter zijn niet al te best in bedden in elkaar knutselen)
ik heb ook een, vind ik dan, super cute ass prinsesachtige klamboe om mn bed heen hangen maar medebedbeslapers delen die mening duidelijk niet. |
Ik slaap meestal thuis in mijn nieuw 2persoonsbed zonder dons deken want dat is te warm! Soms met boxer, soms naakt :bloos:
Als ik bij vrienden slaap is het ook meestal naakt op een matras :o . |
Ik slaap bij mn pappa en mamma in huis op een eenpersoonsmatras met een dunne deken maarja. En morgen slaap ik bij een vriend van me en daarna weer in mn eigen bed en dan maandag in mn bed in Utrecht met zoveel dekens als mogelijk en zoveel mogelijk knuffelbeesten om me heen. Soms slaap ik ook bij vriendinnen/vriendjes maar dat is uhm, soms teveel werk en ik slaap daar altijd (nouja vaak) rot. Ik slaap gewoon het liefst in mn eigen bed (in Utrecht).
Bovendien weiger ik oooooit nog bij mensen te slapen die snurken. Jongens vooral. Ik word daar enorm agressief van. |
Citaat:
Als je bij vrienden slaapt kun je makkelijk ff n broekje dragen. |
Citaat:
Ik heb potdomme ook zo'n combi, spiraalbodem met latexmatras en katoensatijnen dekbedhoes. Nu nog zo'n setje laklakens scoren, dat is zo lekker fout. |
In mijn tweepersoonsbed, bestaande uit houten latten (ja... een creabui), naast mij mijn vriendje en tussen ons een poes.
En niet te vergeten: HET Japanse gezondheidsmatras!!! (beetje hard, maar het wend en het is gezond, hell yeah!) |
in een tweepersoons bed met veel dekens en kussens met mijn beste vriendknuffelbeer en hij draagt een boxor en soms een shirt en ik ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op m'n kamer in mijn pyjama.
|
Citaat:
Ik slaap in mijn enorm krakende en wiebelende 2 persoons hoogslaper van de ikea en over het algemeen doe ik dat in een boxershort (y) |
in mijn blote flikker in een heel groot bed, liefst in bed van m'n liefje want dat is een lekker bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar anteverta vind 't niet lekker slapen :( Oja m'n bed is van metaal en net zoals al m'n beddegoed zwart zzz en er staan kaarsjes op de poten. |
Ik slaap vrijwel altijd gewoon in m'n eigen (2persoons)bedje. In ondergoed en een vest. Oh en twee dekens, een normale en eentje die te zacht en fluffy is voor woorden :o Bij gebrek aan vriend slaap ik uiteraard niet bij m'n vriend, maar dat lijkt me ook niet zo tof, ik heb liever alle dekens en kussens voor mezelf.
Stiekem slaap ik het lekkerst op een bank. |
Citaat:
ik slaap in mijn huissie in amersfoort in een hele nare kraakhoogslaper van de ikea maar wel 2 persoons op een 2hands matras, maar verder is het wel redelijk afgezien ik af en toe wakker word als ik me omdraai omdat het bed nog 3 kwartier na blijft kraken maar daar raak je ook wel aan gewend. in het weekend slaap ik meestal bij mijn snollie die zo'n boxspringbed heeft met alleen maar matrassen en ook nog eens heel gegroot (180 bereed ofzo) dus dat is heerrrlijkk. als ik bij mijn ouders slaap slaap ik in een krakkemikkig ding maar ja. |
Meestal gewoon bij mijn ouders thuis. In mijn eigen tweepersoons bed. Soms slaap ikw el eens bij vriendinnen ofzo. Maar niet vaak
Ik slaap meestal alleen in me onderbroek, behalve als ik dan weer bij iemand logeer dan doe ik een t-shirt aan ofzo |
Op de grond, op een matras, want mijn bed is al 2 jaar stuk.
|
Het meest slaap ik in mn eigen bedje, onder mijn donzendekbed met muziek op, (y)!
Regelmatig slaap ik met mn beste dinnie samen in een 2 persoonsbed ik een koude kamer ergens beneden in haar huis en soms slaap ik bij mijn zus op een twijfelaar met een zonnehemel boven mijn hoofd. |
Citaat:
En een grote piratenschedel op m'n muur... die ooit rood was maar nu door de zon roze is geworden :( |
Citaat:
woesste goffic |
|
ben zelf al weer een paar uur wakker, heb al bier gehaald en denk ik deze echt dronken ga doorbrengen :D
LATER |
Wat een gaaf leven :rolleyes:
|
thuis en in het weekend in breda(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik slaap in mijn bed dat is opgebouwd uit 2 houten pallets en een matras of op mijn bank als ik te lam ben om de godsnakende afstand van 20 cm tussen bank en bed te overbruggen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |