![]() |
Borsten
Ik heb een hele stomme vraag over borsten, ik hoorde het namelijk via via.
Klopt het dat tijdens de sex je borsten groter worden ??? |
Enigste wat ik me kan bedenken is dat er groeihormonen vrij komen door beweging, eb dat ze dan eventueel zouden kunnen gaan groeien..
|
er stroomt extra bloed naar je borsten, dus misschien lijken ze groter omdat ze meer opvallen?
en je tepels kunnen zo'n centimeter omhoog komen, dus dat leidt misschien tot de verhaal dat je borsten groter zouden worden... |
Ah de tiete zijn 't mooiste wat een vrouwelijk lichaam te bieden heeft en dat ze iets groter worden is alleen maar mooi!
|
Citaat:
( :rolleyes: ) |
Ik zou het niet weten!
Lijkt me sterk eigenlijk... Dat zo betekenen dat er in korte tijd stoffen in je lichaam vrij moeten komen, die ervoor zouden moeten zorgen dat de melkklieren in je borsten opzwellen (?) of het vetweefsel in je borsten meer vocht vasthoudt (?)... |
Citaat:
|
tijdens de sex kunnen ze inderdaad een cupmaat toenemen.
|
Ik heb dat wel eens in een documentaire op tv gezien.
|
Citaat:
|
Het mooiste wat een vrouw te bieden heeft is natuurlijk het innerlijk. Borsten, heupen en achterste zijn natuurlijk veel minder belangrijk.
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeg me ook nog af; had ook gehoord dat vrouwen in het "dagelijkse leven" ook nog wel in cupmaat variëren... brengt dat geen problemen met het kopen van beha's die zowel goede ondersteuning geven, maar dan ook niet al te knellend zijn? Of scheelt dat niet zoveel, of hebben beha's wel genoeg speling?
|
hmmm, heeft dat niet te maken met wartme-koude verschillen? iedereen weet dat als je het warm hebt je bijvoorbeeld een ring niet meer af of om kunt krijgen omdat je vingers zijn opgezet, ze houden meer vocht vast. en tijdens de sex kan je het behoorlijk warm krijgen ... misschien is dat over het hele lichaam wel zo, dus ook op de borsten.
en ik denk niet dat het heel veel verschil is, dus geen complete cup, maar misschien dat bij sommige dames, die net tussen twee cups in vallen, dat ze net over dat randje getild worden en ze dus bepaalde bh's niet meer aan kunnen of lekker vinden zitten ... zou kunnen denk ik. |
ik heb hier echt nog nooit op gelet misschien dat mn vriend het weet :)
|
* kuch * :D
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ze mogen niet nog groter worden aaaaaahhh ik ga naar ut klooster maar ik geloof ut trouwes ook niet hoor... :confused: |
nee, je tepels worden hard en hierdoor lijken je borsten groter...
|
Citaat:
Euh nee bij mij is het me nog nooit opgevallen :o |
misschien moeten de dames eens een (vrij strakke) bh aandoen voordat ze juist sex gaan hebben ... en kijken of ie daarna te strak zit :D
|
Citaat:
|
uh, geen idee nog nooit opgevalle...
die van me vriendin zijn zowieso al groot genoeg...:D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
lijkt me stug...
Maar ik zal er is op letten ;) Gr dizjoo |