Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Borsten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=107300)

AlmereGirl 27-05-2002 17:36

Borsten

Ik heb een hele stomme vraag over borsten, ik hoorde het namelijk via via.

Klopt het dat tijdens de sex je borsten groter worden ???

Triloxigen 27-05-2002 17:40

Enigste wat ik me kan bedenken is dat er groeihormonen vrij komen door beweging, eb dat ze dan eventueel zouden kunnen gaan groeien..

Lindansje 27-05-2002 18:00

er stroomt extra bloed naar je borsten, dus misschien lijken ze groter omdat ze meer opvallen?

en je tepels kunnen zo'n centimeter omhoog komen, dus dat leidt misschien tot de verhaal dat je borsten groter zouden worden...

Snaggerske 27-05-2002 18:05

Ah de tiete zijn 't mooiste wat een vrouwelijk lichaam te bieden heeft en dat ze iets groter worden is alleen maar mooi!

kastdeur 27-05-2002 18:07

Citaat:

Snaggerske schreef:
Ah de tiete zijn 't mooiste wat een vrouwelijk lichaam te bieden heeft en dat ze iets groter worden is alleen maar mooi!
jij bent een kenner zo te horen (y)

( :rolleyes: )

GeNeVa 27-05-2002 18:08

Ik zou het niet weten!

Lijkt me sterk eigenlijk...
Dat zo betekenen dat er in korte tijd stoffen in je lichaam vrij moeten komen, die ervoor zouden moeten zorgen dat de melkklieren in je borsten opzwellen (?) of het vetweefsel in je borsten meer vocht vasthoudt (?)...

CryptapiX 27-05-2002 18:08

Citaat:

Snaggerske schreef:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

spacegirl 27-05-2002 18:12

tijdens de sex kunnen ze inderdaad een cupmaat toenemen.

HeerVanHasselt 27-05-2002 18:26

Ik heb dat wel eens in een documentaire op tv gezien.

Freyja 27-05-2002 18:53

Citaat:

spacegirl schreef:
:eek:

Eddy E 27-05-2002 18:54

Het mooiste wat een vrouw te bieden heeft is natuurlijk het innerlijk. Borsten, heupen en achterste zijn natuurlijk veel minder belangrijk.

;)

'I'he Prophet 27-05-2002 19:15

Citaat:

Eddy E schreef:
Het mooiste wat een vrouw te bieden heeft is natuurlijk het innerlijk. Borsten, heupen en achterste zijn natuurlijk veel minder belangrijk.

;)

*kuch* slijmbal *kuch* :D

mathfreak 27-05-2002 21:28

Citaat:

Lindansje schreef:
er stroomt extra bloed naar je borsten, dus misschien lijken ze groter omdat ze meer opvallen?

en je tepels kunnen zo'n centimeter omhoog komen, dus dat leidt misschien tot de verhaal dat je borsten groter zouden worden...

Door de extra bloedtoevoer nemen de borsten inderdaad in omvang toe, vooral bij vrouwen die nog nooit borstvoeding hebben gegeven. Het is ook zo dat de tepels stijf worden en zich oprichten en dat het gebied rondom de tepel groter wordt. Door de extra bloedtoevoer kunnen de borsten ook een iets rodere kleur krijgen. Dit wordt de sex flush (sexblos) genoemd die er enigszins vlekkerig uit kan zien. Nadat de vrouw een hoogtepunt heeft gehad verdwijnt de sex flush en staan de tepels niet meer rechtop. Mannen kunnen als ze opgewonden raken ook een sex flush hebben en hun tepels kunnen ook stijf worden, maar bij mannen is het stijf worden van de tepels niet zo duidelijk zichtbaar als bij vrouwen.

wyner 27-05-2002 22:40

Vroeg me ook nog af; had ook gehoord dat vrouwen in het "dagelijkse leven" ook nog wel in cupmaat variëren... brengt dat geen problemen met het kopen van beha's die zowel goede ondersteuning geven, maar dan ook niet al te knellend zijn? Of scheelt dat niet zoveel, of hebben beha's wel genoeg speling?

youriw 28-05-2002 08:29

hmmm, heeft dat niet te maken met wartme-koude verschillen? iedereen weet dat als je het warm hebt je bijvoorbeeld een ring niet meer af of om kunt krijgen omdat je vingers zijn opgezet, ze houden meer vocht vast. en tijdens de sex kan je het behoorlijk warm krijgen ... misschien is dat over het hele lichaam wel zo, dus ook op de borsten.

en ik denk niet dat het heel veel verschil is, dus geen complete cup, maar misschien dat bij sommige dames, die net tussen twee cups in vallen, dat ze net over dat randje getild worden en ze dus bepaalde bh's niet meer aan kunnen of lekker vinden zitten ... zou kunnen denk ik.

MissBi@tch 28-05-2002 09:57

ik heb hier echt nog nooit op gelet misschien dat mn vriend het weet :)

Moonspell 28-05-2002 16:36

* kuch * :D

malien 28-05-2002 18:56

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ze mogen niet nog groter worden
aaaaaahhh
ik ga naar ut klooster
maar ik geloof ut trouwes ook niet hoor... :confused:

Chloe Siere 28-05-2002 19:10

nee, je tepels worden hard en hierdoor lijken je borsten groter...

DarkCat 28-05-2002 19:13

Citaat:

spacegirl schreef:
Dan zou ik tegen de D-cup aanzitten als ik seks heb.. :eek:

Euh nee bij mij is het me nog nooit opgevallen :o

youriw 28-05-2002 19:22

misschien moeten de dames eens een (vrij strakke) bh aandoen voordat ze juist sex gaan hebben ... en kijken of ie daarna te strak zit :D

spacegirl 28-05-2002 20:25

Citaat:

DarkCat schreef:
Dan zou ik tegen de D-cup aanzitten als ik seks heb.. :eek:

Euh nee bij mij is het me nog nooit opgevallen :o

t hoeft niet altijd t kan, is niet te hopen dat t bij mij ook is, gelukkig lig ik voornamelijk(de mijne zijn namelijk ietsjes groter dan D :o )

M@TRIX 29-05-2002 01:12

uh, geen idee nog nooit opgevalle...
die van me vriendin zijn zowieso al groot genoeg...:D

MissBi@tch 29-05-2002 09:53

Citaat:

M@TRIX schreef:

thenk joe thenk joe

youriw 29-05-2002 12:45

Citaat:

M@TRIX schreef:

Citaat:

MissBi@tch schreef:

thenk joe thenk joe

slijmbaaaalllll!!!!!

kingetje 29-05-2002 21:41

lijkt me stug...
Maar ik zal er is op letten ;)

Gr dizjoo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.