![]() |
Zelfde bandnaam?
:confused:
http://www.geocities.com/hazelldean2000/men2b.jpg Blijkbaar bestond er dus al een groep die Men2b heet, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ik ben eerlijk gezegd een beetje geshockeerd. Ik vind Men2b een supergoede groep maar ik vind t wel erg jammer dat eerst blijkt dat ze een ziekte als naam hebben en nu dan weer blijkt dat de naam als bandnaam allang bestond. Dat is toch ook hartstikke lullig voor deze 3 jongens hierboven :s (n) Wat vinden jullie ervan? |
Omg, tering ja!
Dat is echt superlullig voor de al bestaande band. :s |
Als het nou een hele professionele band is, dan hebben ze toch een octrooi of patent ofzo op hun naam. Dan kunnen ze die andere groep mooi uitzuigen
|
Peter Andre³
|
beste schurftkut, ik denk dat je de boel aan het flessen bent. je naam spreekt boekdelen. als het een grap is, vind ik em geslaagd!
|
|
mag ik je vertellen dat mijn vingers ook jeuken? niet van de schurft op haar kut, we houden het netjes op vingers in kont vanavond.
maar dus omdat ik ook zin heb om het te mailen. chlamydia girl klinkt als een nieuwe anti-anti-soa preventie heldin. |
deze men2b is veel lekkerder dan die andere :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze zijn trouwens net zo lelijk als de andere Men2B (n) |
Waar komt deze Men2B vandaan? :confused: :D :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan zit er maar 1 ding op
men2b2 |
Oh oh oh
Wat een ellendigheid voor de mannekes. :o |
Wat erg zeg!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Deze Men2b ziet er wel teringgrappig uit. Gayer dan Manowar, het kan.
|
:d
|
leuk ? :confused:
|
Citaat:
|
Whahaha, dit kan geen toeval zijn:
Men2B-homeaux-kanker-Men2B2-Chlamidia. Dat vind ik wel een verassende combinatie, alles valt ineens op zn plaats. Moahaaaa! |
Nou dan hebben ze 1 troost (de nieuwe Men2b) ze moeten hun naam veranderen omdat het indd een ziekte is... als ze dat niet doen kost het ze geld, je mag geen bandnaam overnemen van een oud bekende band.. pech gehad voor men2b
|
Dus ze moeten hun naam veranderen omdat het naam van een oude ziekte is?:p
(m.a.w.: er klopt helemaal niks van die zin...) |
Citaat:
|
Ik had dit plaatje al een lange tijd geleden gezien, ach lekker boeiend, de wereld vergaat echt niet.
|
Men2B-NL?
EN MANOWAR IS FUCKING GENIAAL, DAT JULLIE HET EVEN WETEN. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.zonicweb.net/badalbmcvrs/manowar.jpg I rest my case. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |