![]() |
Bijbaantjes in Haarlem?
Ik heb een half jaar dag in dag uit stage moeten lopen met alleen de weekenden vrij (neeh zelfs geen kerstvakantie :o ). Daarom had ik mijn oorspronkelijke bijbaantje op zaterdag opgezegd aangezien ik daar de energie niet meer voor kon opbrengen.
Nu moet ik weer naar school dus ben ik weer op zoek. Het liefst doe ik dit doordeweeks maar veel tijd heb ik niet. Eigenlijk alleen ' s avonds en ik woon op kamers in Haarlem. Iemand een idee waar ik kan beginnen met zoeken? |
Wat wil je voor werk? Ga dáár zoeken. In de stad rondlopen, langs een uitzendbureau, langs een CWI en kijk een beetje rond op websites.
Hier zijn iig geen baantjes te vinden. ;) |
:d
|
Uitzendburo's, cafe's en winkels binnenlopen, in de krant kijken.
Maar het lijkt me dat je dat zelf ook wel kan bedenken. |
Je kan t proberen bij 2Contact in de Zijlstraat. Paar avonden per week mensen bellen. "Wilt u nog een abonnement".. Je kent t wel.
Verder is het t beste gewoon ergens naar binnen te lopen idd |
Genoeg winkels daar, misschien dat je met koopavond in'n winkel kan gaan werken ofzo.
|
Ik ben ook op zoek naar werk en kijk altijd op van die vacature sites enzo en dan zocht ik ook een tijd lang op haarlem (omdat mn inmiddels ex daar woonde)
En via die uitzendbureaus hebben ze in haarlem bakken vol werk (y) |
Ik woon ook in Haarlem en werk bij de Vomar in het Rozenprieel. Ik word daar binnenkort sectorchef van de afdeling kw en ik kan evt nog wel een aantal (gemotiveerde) mensen in de vulploeg gebruiken. Het is niet alleen vulwerk maar ook vakverzorgen en schoonmaken enzo. Als je interesse hebt laat je het maar weten dan geef ik je wel adresgegevens enzo.
Anders kan je idd een uitzendbureau proberen. Daar hebben ze genoeg werk. Citaat:
|
Met al die winkels en horeca-gelegenheden kan je vast wel ergens werken 's avonds. Kwestie van eropaf stappen.
En in de post hierboven wordt je ook geen slecht voorstel gedaan. |
Hmmz laat maar. Ik heb het nog ff bij m'n baas nagevraagd maar hij mag ivm loonkosten alleen nog personeel van 18 en jonger aannemen... (n).
|
dit zijn echt gare topics:
"hallo, ik ben 19 jaar en heb geen idee hoe ik een baantje moet zoeken. Iemand soms wel een idee?" |
Gelukkig is er niks te vinden in Haarlem..
|
Citaat:
Er is zat te vinden in Haarlem... ik probeer gewoon alle opties. Ik heb inmiddels al wat gevonden, bedankt voor de tips. |
Citaat:
Ik heb er ook gewerkt, was het wel (heel erg!) zat na een aantal maanden maar ik deed het dan ook 4 dagen per week... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |