![]() |
opeth
spui hier al uw lof over deze progressive death metal band.
Ennum, zijn er nog meer progressive death metal bands ala opeth? |
Ik ben zelf groot liefhebber van Opeth, alleen maar lof voor deze band. Probeer ook eens Katatonia en Evergrey (y)
|
ik was na een jaar uitgekeken op hun volledige discography, (thank BT) . Dus ik zocht wat nieuw voer. thnx voor de aanraders.
|
:nono: :nono:
Als je het zo goed vind waarom koop je het dan niet. Knoopie. |
Opeth. Black Water Park (y). Ownage.
Dat nieuwste album is wel leuk maar werd me na enkele luisterbeurten te doorzichtig, slap. En die oudere meer death/black georienteerde albums kan ik me zo niet meer voor de geest halen. |
:nono:
still life my arms, your hearse orchid morningrise |
Ja, en ken je die ene band, Metallica ?
|
Citaat:
|
Geef mij maar Gorgasm
|
Citaat:
Citaat:
Novembre heeft soms wel wat weg van Opeth, een aanrader. The Entity is een wat simpelere variant van Opeth, wat meer rechtlijnig, wat meer easy to the ear. My Dying Bride (alom bekend, maar toch) heeft (vooral wat gitaarspel betreft) een net zo grote eigenzinnigheid en identiteit en creativiteit. Agalloch (aanrader!) is moeilijk te vergelijken met Opeth, maar heeft toch soms wel eenzelfde sfeer. |
Joah is wel jofel.
|
geniale band. Ik vind Still life het best denk ik. Beste nummer is iig serenity painted death......... Of bleak...
|
Ja, Opeth is fijn :o
Bleak is inderdaad een geweldig nummer (y) overall, gewoon een zeer goede band. |
Ik vind ook Deliverance eigenlijk best een goed album :) maar Still Life en BWP natuurlijk ook :o Opeth live zien spelen in Tivoli was toch wel een hoogtepuntje :o
Aanraders heb ik helaas niet. |
ik haal opeth en nile altijd door elkaar zz.
|
Citaat:
:nono: foei. Opeth is een stel overjarige hippies, Nile een stel langharige Egypte freaks. |
Citaat:
ja, want het lijkt zo op elkaar hè...:s |
nee dat komt door fields of ruck :s
ze stonden daar allebei, ik heb ze niet gezien ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Metal je bent een oen. :nono: En topicstarter, BWP heb ik voor wat? 9 euro ofzoiets gekocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het eerste nummer van Deliverance, Wreath, is supergeil.
|
Yup, dus? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de sfeer op die cd is sowieso uniek :) |
Citaat:
|
Ik vind persoonlijk Remember Tomorrow (Iron Maiden cover) erg goed gedaan. Staat op My Arms, Your Hearse.
|
Citaat:
|
Citaat:
(zelfs als ik em snap is het een kutopmerking die niks toevoegd) |
Citaat:
|
Ja, geweldige band natuurlijk..1 van mijn favorieten.
|
Doet mij altijd aan De Olde Beth denken.
|
Citaat:
Neem niet alles zo serieus, dude! |
Opeth heerscht *aanbid* (y) (y) (y)
Ik vind Novembre redelijk gelijkend aan Opeth. |
Opeth....
Opeth OPETH is zo geniaal. ik zal maar eerlijk toegeven, ik ben niet zo'n metaller maar Opeth... waaauuuww echt zo prachtig, zó subtiel maar ook weer grunt erdoorheen. die teksten zijn waanzinnig! en live zijn ze ook helemaal te gek. |
Citaat:
:D haha! |
iemand die BWP in de aanbieding op soulseek?
en kom nou niet met dat gemiep dat ik hem moet kopen zz |
Ik heb naar aanleiding van deze topic mijn Deliverance shirt maar weer eens aangedaan vandaag :cool:
|
ik heb naar aanleiding van me eigen topic maar weer black rose immortal opgezet. :p
|
Citaat:
:p |
:(
|
Citaat:
|
dude, ik woon niet in de buurt van groningen, maar toch bedankt:D
hmm dan koop ik hem wel, want ik zet hem toch gelijk op mijn mp3 HD. anders ff kijken of ome ce-el-wan hem in zijn bezit heeft(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |