![]() |
Wat is jouw allerfijnste kledingstuk?
.
|
Mijn helelange fluwelen, zwarte rok... 2,5 meter wijd en langer dan dat ik zelf ben... Verslaving...
|
Mn beige broek maar die heb ik op lowlands stuk gemaakt en ik ben te lui om dr een nieuwe rits in te zetten.
|
ik heb een trui die ik het liefst altijd draag
design :bloos: |
Een blauwblauw gesteept slobber trui ding is toch een van mn favo kledingstukken. Ik heb m al langmaar t zit zo chill en staat mooi :o
|
een zwarte coltrui, lekker warm en makkelijk.
en een spijkerbroek die zo ver versleten is dat het écht niet meer kan. toch doe ik hem nog vaak aan. :D |
Dat is toch wel mijn trainingsbroek die ik al jaaaaaren heb.
|
mijn allereerste nudie loose frank,in gewoon donkerblauw,helemaal verragd en slechts 1 maal gewassen,and lovin' it<3
|
mijn baggy volcom broek, er zal geen maand voorbij gaan dat ik hem niet gedragen heb.
|
een zwarte broek die nu stuk is
en een hoodie die superwarm is <3 |
Alles wat ik net nieuw heb is het allerfijnste wat ik op dat moment heb, dan draag ik dat super veel en dan haat ik het dat het in de was moet of als ik het niet aankan omdat het niet bij de rest matcht en na ongeveer een maand ben ik er dan op uitgekeken. tja.
|
Citaat:
|
Mijn zwarte trui met v-hals
En mij zwarte veel te grote lekker warme fleece trui. |
de sokken van mijn vriendje
|
m'n zwarte brunotti skate/ski broek Ik heb 'm in 4voud en draag ze ondanks dat ze stikheet zijn zelfs miden in de zomer :bloos:
|
dat ligt aan m'n bui maar ik denk m'n superwarme gebreide zwarte chapuchontrui
|
mn replay rose label <3
|
M'n bruine krijtstreep pantalon.
|
veel te grote zachte fleece babyroze badjas <3
|
een grote oranje és trui van me vriend, overal rafels en gaten, maar nog steeds zo lekker warm en tja... hijs van me vriend geweest :)
|
Zowiesoo mijn allstars. En mijn hele grote zwarte slofsokken , omdat ze lekker zitten. & uuh toch wel mijn zwarte shirtje met v hals van de h&m.
|
Citaat:
|
n zwart warm vest met een hoge kraag en hele lange mouwen,
mn zwarte ribbroek en een blauw/blauw gestreepte trui die eigenlijk van mn broertje is |
Te hoge zwarte broek met blauw krijtstreep, en mijn wijde bordeauxrok met strokenachtig iets van de Zarrraa.
|
Mijn zwarte shirtje met korte mouwen van only met mn roze sjaaltje erbij vind ik toch wel heeeeel erg fijnn <3...
En mn grijze hoodie ook van only op mn trainingsbroek van Hans Textiel :bloos: |
Mijn legerbroek (waar momenteel geen rits meer in zit :( en ik kan het niet zelf maken en mama doet het maar steeds niet) omdat die zo lekker warm is en fijn zit..
|
een cremekleurige truitje van de mango
en mijn roze badjas |
M'n zwarte ribbroek en een oude spijkerbroek. Ze zitten heerlijk.:bloos:
|
Mijn afgeragde adidasjes, die me moeder al 3x heeft proberen weg te gooien (n)
|
zwarte fleecenvestje
en een zwart hempje met kant, die is lang (veel dingen zitten bij mij soms een beetje kort omdat ik lang ben) replay spijkerbroek (nee niet die iedereen heeft, maar gewoon een vrij standaart model, met iets wijdere pijp). shirtje van de h&m, zwart met witte opdruk, die zit erg leuk en fijn in de zomer draag ik het liefst een zwarte linne rok, die al ganz versleten is. |
mn roze hartjes pyamabr00k
|
mn ribbroek! die zit zooooo lekker
en ik ben ook ontzettend gelukkig met mn woon-rok maar die is nu zo kapot dat ik hem niet meer aankan,d at is een beetje jammer. |
Ik ben verslaafd aan m'n witte JR Ewing shirtje.
|
Citaat:
omg je avatarrrr :D :cool: ik vind mijn spijkerbrook die ik heeeeeeel vaak aan heb heeeeel fijn zitten. dat zijn er trouwens twee maar het zijn allebei gewone spijkerbroeken en die zitten hel fijn. en ik vind mijn twee grijze truien ook heeeel fijn. en mijn zwart ribfluwelen allsterren. en ik heb een stuk of tien dezelfde onderbroekies omdat ze zo fijn zitten :eek: :o :cool: (y) |
Mijn hoodies , en mijn nieuwe levi's broek
Ja en all stars en mn vans. Eigenlijk draag ik alles wel graag. Anders heb ik het niet |
ik heb zooooveeel kleding ik weet het niet meer hoor..
mn cowboylaarzen denk ik |
Vestje van Mazine wat me aardig strak begint te zitten.
|
die is ook mooi (y)
mijn donkerblauwe spijkerbroek en mijn zwarte H&M vestje |
mn uber lekker zittende skateschoene :) van es ( erik koston )
|
mn leren jasje
|
Citaat:
|
mn carhartt meiden winterjas
en nudie - bootcut ola - true blue |
mijn capuchontrui van mijn roeivereniging
|
mijn groen-metallic pumps met bijpassend riempje en tasje (L)
en mijn strakke zwarte H&M longsleeve |
Citaat:
|
Mijn zwarte ontzettend wijde rok tot net onder mn knie van de Episode <3
|
Replay roZe label zijn inderdaad cker heel lekker zittend :) <3
|
m'n leren jas
|
Citaat:
|
Citaat: