![]() |
achterste voren pijpen?
hallo,
Ik hoorde van de week iets over achterste voren pijpen, zouden jullie me hier meer over kunnen vertellen, ik snap het namelijk niet helemaal. |
*wacht ook af in spanning* klinkt spannend :P
Sperma in de mond hebben en dat terug proberen te blazen naar binnen? |
het duitse 'blasen' misschien? :P
|
of dat de man zich omdraait en dat de vrouw via de onderkant van het bed hele onmogelijke dingen doet?
|
Wat moet ik hieronder verstaan, een gat in de achterkant van de schedel rammen en in de hersenen roeren?
|
Ehm
Je bedoelt achter m staan en zn piem dan onderdoor naar je toe trekken? :confused: Nooit van gehoord. |
Citaat:
|
nepjip?
bojwolb? oitallef? negiuz? |
Pijnlijk, lijkt mij. Ik denk niet dat mijn piemel dat zou overleven. :p
|
69 ?
|
Citaat:
|
negiuz gnerk (y) :D
|
Citaat:
|
Lijkt me atletisch meer vereisen dan het in genot oplevert.
|
Citaat:
|
omg:D
|
achterstevoren is als de ene kant zit waar de andere kant hoort te zitten en andersom.
maar aangezien jij aan je lul vast zit (normaal gesproken) is het niet mogelijk achterstevoren te pijpen. zo... opgelost |
Citaat:
|
ik zie niet hoe :rolleyes:
maargoed :p misschien op een stoel en dan achterstevoren gaan zitten en dan pijpen dan pijp je wel achterstevoren toch? |
geen idee..
maar ik dacht ook aan 69 :confused: |
eerst klaarkomen daarna zuigen
|
Bij gewoon pijpen zit je als meisje tussen de benen van je vriend op je knietjes, dus gezichten naar elkaar toe. Bij achterstevoren pijpen zit je in 69, dus met je rug naar hem toe, over hem heen gebogen. Het vergt iets meer acrobatiek, maar is verder goed te doen en weer eens wat anders. Er is nog meer mogelijk. Dan zit je naast hem, en dan pijp je hem dwars.
Hij kan jou ook in alle genoemde varianten likken. |
Ja, wel gebruik maken van het draaivlak he.
|
Moet je wel een groot bed hebben.
|
Citaat:
|
Lew laamella laz teh!
Nereborp nooweg! |
Citaat:
|
Je ken naar je toe zuigen, of van je af stoten zegmaar. Als je begrijp wat ik bedoel...
Mark :cool: |
Citaat:
T zegt me niks....maar er moet meer gepijpt worden in de wereld... maakt niet uit hoe... :-) :eek: :evil: |
:d
|
Whoa..... 8rstevoren :confused: mmmmmmmmmmmmmmmmm..... geen idee... t klinkt wel spannend :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldig topic, :D.
|
Ik denk dat er mee wordt bedoeld dat het meisje ligt en de jongen dus boven haar hangt en dus eigenlijk het meisje in de mond neukt. Keertje geprobeert, wel leuk (y)
|
ahh klinkt relextt..
|
Achterste voren pijpen? 69 dus :)
De topicstarter heeft verder ook geen verduidelijking gegeven! Als je als meisje zijnde je vriend pijpt, en hij draait zich 180 graden, dan pijp je achterstevoren, maar dan kom je gewoon in standje 69 uit ;) Verder zou ik ook niet weten wat er mee bedoeld kan worden :/ |
misschien dat je op zijn buik zit met je rug naar hem toe ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon jongen ligt meisje zit op z'n buik met d'r rug naar zijn hoofd simpel toch |
Ach volgens mij zijn er inmiddels al aardig wat stellen die de afgelopen tijd kijken wat wel en niet kan. En zijn er aardig wat mensen die er over na denken.
Maar er zijn wel een paar opties die redelijk klinken, zoals op de buik zitten met de rug naar de man toe. Of "mondneuken". Maar zodra iemand het ontdekt heeft horen we het wel, dus blijf proberen ;) Ik ben vriendinloos dus zal wat moeilijk gaan. |
Citaat:
En qua acrobatiek valt het allemaal wel mee. Het schijnt lekkerder te zijn dan het reguliere pijpen, dus het kost de vrouw minder inspanning. Kwestie van de juiste houding vinden.. |
Citaat:
Of ligt dat dan weer aan mij? ;) |
Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet? :confused: |
Citaat:
0wnage topic! :D:D |
Vrouw zit met rug naar gezicht van man
man ligt op rug vrouw buigt voorover zoiets |
Pijpen kan ook nog op z'n kop... :|
|
Citaat:
Ontoppic: Ben nu wel nieuwschierig aan het worden wat het dan wel is. Is het niet zo dat jij(als vrouw of als man zijnde(als je homo bent)) op je knieën zit en dan je vriend pijpt en terwijl je bezig bent kruip je achteruit? Het is maar een ingeving. |
Hoe dan ook, practisch lijkt me het niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |