![]() |
o-zone splits up
het is vandaag officieel bekend gemaakt: erg erg erg erg rot nieuws :(
de band o-zone gaat uit elkaar. :( Dan Balan en Arsenie hebben besloten een solocarriere te gaan doen. Radu heeft nog niks laten horen. meer info op www.skyhighdreams.org het gaat hier niet om een tijdelijke stop, wat eerst bekend gemaakt was! |
|
*pleegt zelfmoord*
|
Wat een drama :eek:
|
ik verwacht solo nog wel wat van ze te horen, vooral van Dan (y)
|
hmmmm.........
|
Och en wee. Wat een ramp...
|
Dit is het slechtste nieuws sinds het gesneden brood werd uitgevonden.
|
Citaat:
|
Hebben ze eindelijk goede voornemens genomen voor het jaar (y)
|
De Apocalyps moet nu toch echt komen, met dit schokkende nieuws endezo.
|
Citaat:
|
O-zone? Waren dat niet die Roemeense huppelkutten met eerst dat verschrikkelijke "maja-a-ie" en daarna dat foute-disco-clip-iew-te-strakke-broeken liedje? Wat dat betreft... is het beter voor de mensheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar gaat m'n kwartetje :( (n)
|
Citaat:
|
het zijn uit de baarmoeder gerukte tiet loze tiet vliegen :p :D
|
:confused:
|
Citaat:
|
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
omg mijn wereld stort in :eek: |
Nou, de mijne ook!
|
Busted is er ook mee opgehouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de liefhebbers nog een videoclip van o-zone:
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Ergens op m'n harddisk staat ook een lego versie van dat ene nummertje dat ze met dat vliegtuig lopen te kloten, die is ook wel gaaf. edit: Natuurlijk staat dat ding ook nog op teh internets, en dit clipje is vast ook al eeuwenlang old meme: http://www.koreus.com/files/200407/lego-zone.html |
LegO-Zone (y)
|
Brrr, als ze kapte had ik het gewelding gevonden, maar nu ze ook solo gaan krijgen we dus straks nog meer van die troep :(
|
Citaat:
|
he nou stort m'n hele wereld in :(
|
das echt fucked up, nou krijgen we nooit meer van die heerlijke feel-good liedjes :D ik zit nog steeds met dragostea din tei in mn hoofd :o
|
en ze waren ook zo lekker gay met die maffe kleren :D
|
Een band als Manowar is lekker fout gay, waarbij ''fout'' als ''geweldig fout, dus leuk'' gezien moet worden. O-Zone was gewoon fout in de negatiefste zin :P
|
ojee toch
|
ow, wat erg
|
help...
|
Citaat:
|
:D
Als de jostiband solo zou gaan zou het ook niks worden... horen we nooit meer wat van |
Net nu ik al mn Metal CD's verbrand heb :|
|
Citaat:
Maar wat een verschrikkelijk nieuws moet dit zijn voor die Bluhmkohle. :rolleyes: Maa-jaa-hieeee! |
Citaat:
|
Vreselijk...
|
Is er niet een zinniger onderwerp om over te praten?? hallo zeg, dat is toch geen muziek meer, 3 jongetjes die in hun strakke broekjes een liedje zingen, voor de rest alleen maar playbekken, brrrrr, maarjah!!!
|
Citaat:
Dat zijn 4 jongetjes. Scheelt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
Ach ja, ze zijn op hun hoogtepunt gestopt. (y) |
O-Zone heerschten duidelijk de pannen van het dak af. Wel jammer nieuws opzich.
|
pfoe wat een ramp, ze kunnen niet zingen en zullen ze ook nooit doen!! sorry mijn mening, ik kan er niet bepaald mee zitten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |