![]() |
laat maar zitten
Laat maar zitten
Laat maar zitten Deze liefde Want het heeft allemaal geen zin Machteloos, ik kan niet beheersen Wat jij voelt van binnen in Laat maar zitten Deze angsten Want ik raak je toch wel kwijt Ik kan wel eeuwig blijven wachten Waarschijnlijk krijg ik alleen maar spijt Laat maar zitten Deze woorden Zonder jou zo hol en leeg Wat kon ik ook van jou verwachten Toen de wereld naar illusies steeg Laat maar zitten Dit lege leven Zonder jou stelt het toch niks voor Ik heb alles voor jou gegeven Maar ik ben nu op het punt gekomen Waar ik de laatste hoop verloor Laat het allemaal maar zitten opbouwende kritiek graag |
nice
|
Citaat:
Waarschijnlijk krijg ik alleen maar spijt voor mijn gevoel 1 lettergreep te lang, daarom zou ik 'alleen maar' vervangen door 'enkel' verder is de 2e regel van de laatste strofe 1 lettergreep langer dan de 2e regel van elke andere strofe (misschien licht overdreven om dit te veranderen maar als je kritiek wil dan krijg je ook kritiek :D) ik vind het wel een aardig gedichtje :p mooi je gevoelens weergegeven (y) |
Ik vind het best een mooi gedicht, maar ik denk dat je met het ritme iets meer had kunnen doen. Nu vallen er net een paar zinnen helemaal buiten qua ritme. Ik vind het wel erg leuk hoe je elke strofe begint met laat maar zitten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |