![]() |
Wanneer bi-sexueel?
Ik vraag me af wanneer je je nou echt bi-sexueel kan noemen... ben je bijvoorbeeld meteen al bi-sexueel als je aan iemand van hetzelfde geslacht denkt met sexuele bedoelingen dan? Of juist niet?
Wie kan mij hier wat duidelijkheid in geven? |
Nou volgens mij ben je niet bi als je sexuele gedachtes over iemand van hetzelfde geslacht hebt.. Zelfs al zou je met diegene dingen doen qua sexgebied, hoeft dat nog niet zo te zijn. Pas als je echt verliefd bent op mensen van het andere En hetzelfde geslacht als jij, denk ik :)
|
Dat kan altijd, zelfs als je het niet bent. :)
|
Als je Alto-vriendinnen je tr00 genoeg vinden
|
Je bent bisexueel als je verliefd wordt op mensen van beide geslachten.
Seksuele gedachten alleen zijn niet genoeg om iemand biseksueel te maken - vrijwel iedereen heeft wel een seksuele gedachten of fantasieën over mensen van het geslacht waar je eigenlijk niet op 'valt'. Ook kun je best seks hebben met mensen van je eigen geslacht zonder dat je homofiel of biseksueel bent. Het idee van seks, de spanning van het moment of de handeling an sich kan genoeg zijn om je op te winden... |
Citaat:
|
Citaat:
kan het niet beter zeggen, :) |
ik ben duidelijk bisexueel, ik voel mij met name net zo makkelijk door mannen als vrouwen aangetrokken.
maar je kan natuurlijk in een bepaalde mate bi zijn, je bent niet bi of niet, het kan er ook tussen zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bisexualiteit is goed.. afwisselend, leuk, spannend... bisexualiteit moet verplicht worden vind ik ;) :D |
Citaat:
|
Als je echt net zo verliefd kan worden op hetzelfde geslacht als dat je zou worden op het andere geslacht.
Niet alleen neuken. Citaat:
|
Citaat:
maak je niet zo druk.. |
Tsja, gevoelens voor mannen en vrouwen...
Maar ik vraag me wel eens af of er mensen zijn die precies 50% op mannen vallen en 50 % op vrouwen, slaat volgens mij nergens op. Net als 100 & hetero ofzo. Als ik naar mezelf kijk, dan denk ik dat ik net wat meer op vrouwen val, maar ik heb al 1,5 jaar een vriend en daar voel ik me ook heel goed bij. |
Citaat:
Als je seksuele fantasieën hebt over het andere geslacht, ben je volgens mij echt niet 100% hetero. Het is misschien wel zo dat je je vaker aangetrokken voelt tot het andere geslacht, maar je valt ook wel eens op hetzelfde, dus ben je dan (een beetje) bi. Misschien zijn sommige mensen wel voor 98% hetero en voor 2% homo. :p Nou ja... dat is hoe ik erover denk. |
Citaat:
toch is het lastig de grens te stellen, ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar wel heel vaak op jongens en ik heb nu ook al 2 jaar een vriend waar ik super verliefd op ben. |
Ik heb jarenlang (5 jaar) gedacht dat ik biseksueel was en daar ook voor uitgekomen.
Sinds een halfjaartje ben ik gaan twijfelen. De verliefdheid die ik voel voor een meisje is bij mij niet hetzelfde en veel minder frequent als bij een jongen. Sindsdien weet ik dus ook niet meer wat verliefdheid precies is. Soms bewonder ik iemand meer or raak ik geobsedeerd door iemand of vind ik iemand alleen seksueel aantrekkelijk; ik weet niet precies wanneer iets overgaat in verliefdheid. |
he wat boeit t eigenlijk? als je er maar blij van wordt!
|
Ja maar het is soms wel handig om te weten hoor :p
|
Je hebt ook nog zoiets als 'seksueel bi'. Als je (nog) nooit verliefd geweest bent op iemand van hetzelfde geslacht, maar wel seksuele fantasieën hebt.
|
Citaat:
of bischierig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |