![]() |
Drugs poll
Willen jullie even stemmen bij mijn poll? Ik heb dit nodig voor een onderzoekje voor mijn werkstuk over drugs. Als jullie hebben gestemd willen jullie dan een berichtje achterlaten met daarin je leeftijd en eventueel welke drug(s) je gebruikt?En hoe je er aankomt en hoe je bent begonnen. Andere info is natuurlijk van harte welkom. Als jullie gewoon wat kwijt willen over drugs wat te gebruiken is voor mijn werkstuk of anders mail me dan eventjes: miriammolenaar@msn.com
Alvast bedankt, Miriam Molenaar |
Alleen in het weekend. (softdrugs > blowen)
Drinken > niet (soms 1 glaasje) Edit: heb dus niet gestemd, mijn optie staat er niet tussen |
rook dagelijks een half jointje voor t slapen gaan maar neem ook wel s een lijntje pep als ik naar een feestje ga ofzo... heb de eerste optie gestemd...
|
mijn optie staat er ook niet bij, ik gebruik ongeveer 1x per week softdrugs. niet persé in het weekend, ook wel na school of weet ik wat
|
Ik gebruik wel eens soft drugs, harddrugs wil ik nog wel wat aan doen, nadat ik m'n diploma heb gehaald.
|
Vage poll.. Indien je nu overdag snuift en 's avonds een joint neemt om te relaxen.. Sja, die mogelijkheid ontbreekt! (Hoewel dat voor mij niet meer zo relevant is 8-|)
|
ik gebruik sporadisch (soft- en hard-) drugs.
Zo af en toe een jointje, en zo af en toe een pilsje. |
Ik gebruik iets van 4 a 5 x per week softdrugs (wiet) maar dat staat er niet tussen dus heb ik maar elke dag gestemd.
|
Ik heb t wel eens geprobeerd maar vond er geen flikker aan en daarom doe ik t niet meer.
|
Citaat:
|
Bij gelegenheden.
Leeftijd staat links Alcohol, wiet, caffeïne, nicotine, ephedra, hasj, alsem. |
Ik gebruik niet iedere dag.
De ene dag wel de andere niet en er hoeft geen gelegenheid voor te zijn. Soms vier ik mezelf ermee en soms verdrink ik me erin. Leeftijd <- links dus |
elke dag hard drugs => biertje
|
Softdrugs-gebruik: bijna elke dag, zo'n 4x per week.
Harddrugs-gebruik: Af en toe XTC, en wil nog een keer paddo's proberen. Leeftijd = links. |
mn optie staat er niet bij dus ik heb niet gestemd...
maar ik blow een keer of 3 in de week, drinken ongeveer tzelfde, en daarnaast gebruik ik heel soms paddo's en salvia en ga ik vast nog ns iets als xtc gebruiken |
zinl00s
|
Citaat:
hoeveel moeten er nog komen? |
ik smook iedere dag en ik koop het in de shop
|
Ik blow alleen bij gelegenheden. Drinken doe ik amper en harddrugs heb ik nog nooit gedaan.
|
ik blow elke dag en harddrugs in ut weekend. en niet elk weekend maar wel bijna
|
uhm mijn optie staat er niet bij.
Ik gebruik als ik er zin in heb. Dat is meestal in het weekend blowen en soms een keer door de weeks. Eerst was het in het weekend ook altijd harddrugs. Speed, MDMA of heel soms ketamine. Nu is het alleen nog maar blowen voor een tijdje |
Kindercola en bananenmeeldraden staat garant voor een fijn partijtje (y)
|
waar zei men ook al weer dat alcohol onder viel?
|
oh en dat onderzoekje gaat sucken, want wat nou als je dagelijks soft, en maandelijks hard gebruikt... of wat voor fucked up combi's dan ook die er allemaal niet bij staan!
|
In het weekend blow ik en drink ik. Doordeweeks bijna nooit.
|
vrijdags standaard in de kroeg... dus bier, of cola alsk geen zin heb in bier die dag.
en verder blow ik niet meer ivm examens. daarna zeer waarschijnlijk weer wel... of ja... weet het eigenlijk wel zeker. |
eh. mja, ik gebruik semi-dagelijks softdrugs. lekker boeiend.
|
Hm, ik mis de optie "ik heb (veel) drugs gebruikt in het verleden"
|
Bij gelegenheden. Regelmatig, maar niet echt elke dag. (Soft drugs)
|
Geen van allen, beetje *komtnietophetwoordkannietgoednadenken*
optie [edit] ik bedoelde dus dat ik een optie mis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |