![]() |
vragenlijstje Lowlands
Wie is er in 2004 naar Lowlands geweest en wil ons helpen met ons Profielwerkstuk door een korte vragenlijst in te vullen?
Mail naar schoolschaap@hotmail.com dan sturen wij de vragenlijst naar je toe! :rolleyes: Groetjes Schoolschaapjes |
Daar heb ik geen zin in, zet het hier maar neer, dan antwoord ik ook hier.
|
Citaat:
|
uhh... nee jullie zijn er zo te merken vast niet geweest!!!!
bedankt voor jullie commentaar :s hebben we veel aan |
Ik ben er zelfs op de fiets naartoe gereden vanuit Enschede, ik was er van het begin op donderdagmiddag tot het eind op maandagmiddag. Beat that, kiddo.
|
Wordt mijn Lowlandsheid weer ontkent :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij antwoorden wil, moet je het de mensen makkelijk maken door je vragen gewoon hier neer te zetten, zoals iedereen doet die een enquete heeft. |
als je de lijst hier neerzet wil ik em best ff invullen voor je.
|
Ik ben er ook geweest! :)
|
Citaat:
|
wat de rest zegt (y)
|
Dit is een korte enquκte voor een profiel werkstuk, graag zo eerlijk mogelijk invullen.
Hoe oud ben je, welk geslacht? < 17 18 tot 22 23 > man / vrouw Wat doe je in het dagelijks leven School Werk Iets anders namelijk . Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn . keer Nee Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Goed, omdat Kan beter, omdat .. Slecht, omdat Overige prijzen: Goed, omdat Kan beter, omdat .. Slecht, omdat Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Ja, namelijk .. Nee Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut Misschien Nee! |
succes ;-)
|
Citaat:
|
18 tot 22
vrouw Wat doe je in het dagelijks leven School Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn 2e keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 125 euro (exclusief kaartje dan) Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter, omdat het erg duur is. Ik vul niet in slecht, omdat je er veel voor terug krijgt (qua kwantiteit bands etc.) Overige prijzen: Slecht, omdat het allemala gewoon erg duur is. Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Nee Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut |
[QUOTE]
Hoe oud ben je, welk geslacht? 18 Wat doe je in het dagelijks leven School Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja, namelijk 3 keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? ehm...geen idee. ligt eraan hoeveel ik heb op dat moment, en of ze er leuke leren verkopen :p maar denk tot zo'n 120 euro (excl kaartje) Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Slecht, omdat het fucking duur is :mad: Overige prijzen: Slecht, omdat die ook fucking duur zijn :mad: zeker het eten en drinken. Kleding niet. Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Ja, namelijk Roskilde Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Misschien, als ik geld heb.. |
Hoe oud ben je, welk geslacht?
18 tot en met 22 vrouw Wat doe je in het dagelijks leven Student Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn 3e keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 250 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter, omdat het erg duur is, gelukkig hebben ze wel wat aan de rijen gedaan Overige prijzen: Slecht, omdat het eten echt erg duur is. Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Nee Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut |
Citaat:
|
18 tot 22
vrouw Wat doe je in het dagelijks leven Student Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is(was) mijn 2e keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 250 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Veel te duur Overige prijzen: Ook veel te duur Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Weet ik nog niet Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Misschien, weet ik nog niet, ligt aan de line-up en of ik geld heb etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
17 man Wat doe je in het dagelijks leven School Ben je vaker op Lowlands geweest? Nee, ik ben er nog maar ιιn keer geweest. Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 260 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter, omdat die, hoewel de geleverde tegenprestaties groot in aantal en redelijk hoog van kwaliteit zijn, toch wel erg hoog is. Overige prijzen: Slecht, omdat het erg duur is, wat het ook een behoorlijk duur festival maakt. En maar zeuren over kapitalisme... Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Nee. Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut. |
18 tot 22/vrouw Wat doe je in het dagelijks leven School (studie) Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn 3e keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 150 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter, omdat het wel een beetje veel is. Overige prijzen: Kan beter, omdat het wel een beetje veel is. Eten is veel te duur. Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Weet ik nog niet. Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut |
Ben er in 2003 geweest..
Hoe oud ben je, welk geslacht? toen 17 - 18 jaar en vrouw Wat doe je in het dagelijks leven school Ben je vaker op Lowlands geweest? dat was mijn eerste keer en voor herhaling vatbaar.. Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? Ik moest met de trein komen, gemiddeld ws ik 200 euro kwijt (kaartje was verjaardags cadeua) Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: slecht, ik vind de entree op zich oke, bedoel oke, je moet gewoon entree betalen, maar dan vind ik dat gewoon het drinken en eten royaal duur.. voor je binnen bent ben je al 107,- kwijt, weet niet of het nu onderhand nog duurder is, maar om dan ook nog 1.80 ( in guldens 3.96) voor een consumptie (of wel pizza punt) te betalen vind ik gewoon duur.. maar ja.. Overige prijzen: drinken en eten is duidelijk te duur, douchen voor 1 consumptie is goed :P Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Ja, namelijk Dynamo 2004 en het free funk festival.. Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? miss ligt aan het programma.. |
Citaat:
|
Dit is een korte enquκte voor een profiel werkstuk, graag zo eerlijk mogelijk invullen.
Hoe oud ben je, welk geslacht? 18 vrouw Wat doe je in het dagelijks leven School Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn 4de keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 250 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter omdat het heel duur is Overige prijzen: Slecht, omdat het meeste eten ontzettend duur is... Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Ja Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Absoluut :) |
bijna iedereen vindt het eigenlijk te duur maar toch gaan we elk jaar weer massaal. :p
|
17 vrouw Wat doe je in het dagelijks leven School Ben je vaker op Lowlands geweest? Ja dit is mijn 2. keer Wat geef je ongeveer gemiddeld uit aan Lowlands (alles bij elkaar)? 250 euro Wat vind je van de prijzen op Lowlands Toegangsprijs: Kan beter, omdat alles daar sowieso onwijs duur is Overige prijzen: Kan beter, omdat de toegang al zo duur is mag de rest best wat goedkoper Ben je dit jaar nog naar andere festivals geweest, of ga je nog naar andere? Ja, namelijk noorderslag / eurosonic, Haldern festival en Hurricane Ga je volgend jaar weer naar Lowlands? Misschien |
Citaat:
|
Dank je wel allemaal! :)
|
Citaat:
|
Nog meer mensen die willen reageren? *kijkt lievig*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |