![]() |
23 Januari -> Van Katoen en Smogus
23 januari....
van katoen en smogus.... en ik... ben de gelukkige en ik ga er heen :D:D:D:D:D wie gaan er nog meeeer?:) |
het fijne aan dit topic vind ik dat de titel de inhoud niet prijsgeeft (y)
|
ik nieeet :cool:
|
ik ook niet :(
|
Citaat:
|
Wat ontzettend vet! Waar is het? Hoe laat? Wie gaan er nog meer?!
:rolleyes: |
Citaat:
dankjewel sjlot :) |
Citaat:
zondag 23 januari paradiso te amsterdam kaartje kost 15 eurie 13:30 smiddags:) |
Wat een kutbands op een hoop...
|
Citaat:
|
15 euro :|
|
Citaat:
je krijgt bij het laten zien van je kaartje een tshirt van vankatoen en de nieuwe cd lef! |
Citaat:
1. Naar Amsterdam moeten voor 2 bands die ik kut vind. 2. Mijn afspraken afzeggen voor 2 bands die ik kut vind. en 3. 15 godvergeten oiros neerleggen voor 2 bands die ik kut vind. Ik moet er nog even over slapen, maar ik denk het niet. Smogus en Van Katoen :( |
...15 euro :|
|
Ja die Vankatoen he... ze kunnen allemaal wel leuk en aardig van die ludieke acties doen om hun muziek aan de man te brengen... maar ze vergeten een ding: de muziek moet ook goed zijn :S
|
sorry hoor =/
|
ik ga dr niet heen maar k heb van katoen gezien in hengelo en ze zijn ZOOO VET live!! :eek:
|
Citaat:
|
hahaha smogus bestaat dat nog
|
15 fucking euro voor bands die je in elk kutjeugdhonk kunt zien.
ja ik ga ook wel (y) |
Ik ben de gelukkige en ik ga er niet heen.
|
ik ben ook dolgelukkig dat ik niet ga.
Heb van katoen 1x gezien 2 nummers gelukkig kon ik vluchten naar een bar gedeelte waar de muziek niet te horen was. Man man man, wat is dat een bagger band zeg. En dan ook nog die stukjes van die zanger in de UP enzo. En dat gelul van ze op de box. Snap wel waarom ze alles zelf uitbrengen... niemand wil dat uitbrengen. Maar blijkbaar zijn er 14 jarige altos die het wel leuk vinden. |
ze komen hier ook, ga dan wel
|
15 euro????
hahahaha |
blijkbaar nog mensen die het betalen ook
|
wat een contrast
metallica- Dyers Eve luister ik nu, en dan lees ik over Van Katoen en Smogus maar neen, ik ga niet, ik krijg liever griep van een 2.5 meter lange neger (y) PS 6 maanden geleden speelde ze nog in de paradiso voor 6 euro(ik was er toen ook niet bij, hoe durf ik) maar misschien was dat zo goedkoop omdat dat niet in de middag maar in de avond was, en zoals iedereen weet is het de schit om s' middags te gaan (y) wel cool dat je voor die 15 euro ook een cd en t-shirt krijg, vraag je je toch af waar die gasten van van katoen hun geld aan moeten verdienen, maar aan de andere kant, een lege paradiso is ook weer net niets :cool: |
Van Katoen is een kutband en Smogus lijkt op Linkin Park en ik hou niet van Linkin Park.
Ik ga niet dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |