![]() |
Heb jij al je organen enz. nog?
Heb jij alles nog of mis je bijvoorbeeld je amandelen, verstandskiezen, blinde darm of misschien zelfs wel andere dingen zoals je milt ofzo?
Zelf heb ik alles nog :) (nouja, ik heb geen verstandskiezen maar die heb ik ook nog nooit gehad) |
Ik heb alles nog. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alles nog.
|
Ze hebben bij mij m'n amandelen weggehaald dacht ik, weet ik niet zeker.
|
amandelen zijn wel ooit gepeld (soort van bijschuren als ik het goed begrepen heb), maar dat is weer aangegroeid, dus nu heb ik alles weer ;).
|
De vraag klinkt wel grappig, maar zo logisch is het natuurlijk niet dat je alles nog hebt. Wel leuk topic dus :)
Overigens heb ik alles nog. Amandelen moeten er misschien uit, maar dat is nog niet zeker. Volgens mij zijn dat ook geen organen (?) |
Ik heb geen amandelen meer en ik mis een stukje van mijn oogzenuw. Er zijn 4 kiezen getrokken, maar ik heb nog wel al mijn verstandskiezen.
|
Citaat:
|
mijn wijsheidstanden zijn eruit :) maar verder heb ik alles nog
|
jep ik heb ook alles nog :)
|
Mijn blinde darm is eruit
|
amandelen weg
1 verstandskies weg 1 tussenwervel weg |
ik mis een halve voortand
|
Er moesten bij mij twee kiezen getrokken worden toen ik een beugel kreeg. Maar dat is nu niet meer te zien, dus ik mis ze niet echt. Verder heb ik alles nog.
|
Citaat:
|
Ik 'mis' vier verstandskiezen en m'n appendix.
|
Ik heb alles nog. Als ik dood ben mogen ze het hebben, nu liever niet.
|
k heb wel ooit iets met mijn amandelen gehad.. volgens mij alleen geknipt dus dan vind ik dat ze er nog zitten. en tanden die ik heb laten trekken waren alleen melktanden dus ... alles nog?
|
Ik heb alles nog (y) Enige wat er ooit uit mijn lijf is gesneden is een vetbultje. Zelfs van mijn wratten is men afgebleven (y)
|
Ik ben compleet :)
|
4 grote tanden (weet niet juist welke, maar ik had anders te weinig plaats in mijn mond en mijn tanden gingen scheef staan). Voor de rest heb ik alles nog.
|
Ik heb ook alles nog en dat hoop ik ook nog lang zo te houden!
|
Citaat:
|
Mijn blinde darm is er uit (Nou ja, dat wat ze dus weghalen met zo'n operatie :p), en ook een stuk van mijn dikke of dunne (weet niet precies welke :p) darm.
|
ik mis wel wat ja, maar daar werd ik toch niet blijer van.
|
Ik heb geen appendix meer, maar voor de rest ben ik nog wel compleet.
|
Ik mis (tijdelijk) twee voortanden...
|
ze hebben pas mn keelamandelen er uit gehaald
|
Citaat:
|
Ik heb geen neusamandelen meer...ik wist niet eens dat ik ze hád dus ik mis ze verder niet.
|
Citaat:
hebben ze die echt weggehaald dan? want bij de meeste mensen verdwijnen hun neusamandelen gewoon als ze ouder worden |
Citaat:
[edit] je sig ! Finkers (y) |
Ik heb alles nog.
|
Mijn amandelen zijn eruit genomen en mn 4 verstandskiezen
|
Citaat:
:D finkers _O_ maar wat raar dat je daar ook ijs voor moet eten ja ik weet het, ik ga volledig off topic, maar mn arts mompelde iets vaags over dat ik nog neusamandelen had en dat die er uit moesten (n) |
Amandelen en mijn appendix.
|
Ik heb een heel klein stukje van een tand af, maar daar zegt of ziet nooit iemand wat van.
|
Amandelen zijn verwijderd toen ik nog klein was. Ik weet er niks meer van. Mijn verstandskiezen zijn er vorig jaar uitgesloopt.
|
Citaat:
|
Twee verstandskiezen.
Andere twee moeten misschien ook. Ik wacht het even af. |
Citaat:
|
Citaat:
En Jet, je voelt er helemaal niks van, ook na afloop niet. Al moest ik wel nog een week ofzo met van die lange buisjes in m'n neus rondlopen en heel vaak m'n neus snuiten (wat ik niet kon) |
Citaat:
Ik was ook altijd verkouden, daarom moesten ze eruit. Ik was nog klein dus weet er niks meer van. In ieder geval succes met whatever er gebeurd :) Maar met buisjes rondlopen :confused: dat heb ik helemaal niet hoeven doen. Ik moest gewoon bijkomen en daarna, huppa weer naar huis, verder niks.. |
Yup. :)
|
Citaat:
|
Kheb echt alles nog wat er origineel inzat
(op mijn melktanden na dan) |
Mijn neusamandelen zijn weg gehaald en ik heb mijn hart verloren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |