![]() |
onzeker
[SIZE=4[COLOR=indigo]ik heb een vriend, daar zit ik bijna elke avond bij, ik had van te voren wel gemerkt dat ik me prettig voel bij hem en dat ik liever bij hem zat dan bij iemand anders... laatst hebben we gezoend, en ik ben echt gek op hem... ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vind, dat hij mij gewoon gebruikt om te zoenen en dat soort dingen... tegen zijn vrienden doet hij ook heel stoer alsof hij me niet mag enzo, als hij me belt is hij heel lief maar als zijn vrienden erbij zijn (of familie) doet hij altijd heel erg bot. ik weet niet wat ik nu moet denken ik ben in de war, ik wil heel graag met hem verder gaan maar als ik het idee heb dat hij mij niet leuk vind dan heeft het toch geen zin?? :confused:
|
waarom zou je verder gaan als hij jou niet leuk vindt?
waarom wil je bij hem zijn als je weet dat hij jou niet leuk vindt en als je weet dat hij je gebruikt? |
het maakt niet uit wat we gaan zeggen, jij hebt stiekem toch al je eigen beslissing gemaakt
|
nee ik heb het gevoel dat..:)
|
wil je verder met hem? of wil je eerst zekerheid?
|
Ik zou het aan hem vragen :) 'Goh, ik vind jou erg leuk, maar wat wil jij nu eigenlijk?'
maar ik denk niet dat ik hem leuk zou vinden als-ie mij zou zwartmaken tegenover familie en vrienden :s Alsnog raad ik je aan om aan hem te vragen wat hij met jou van plan is :) dan weet je het tenminste. Als hij dan jou wel aardig vindt en leuk om mee te zoenen, maar niet goed genoeg voor verkering, kun jke nog altijd besluiten dat je dat wel oke vindt. |
Ik zou hem slaan. En dan dumpen. Wat een eikel.
|
:) haha
|
Citaat:
|
daar heb je gelijk in denk ik maar zonder zen vrienden en familie doetie heel lief hoor :)
|
Citaat:
|
en wat moet ik bijvoorbeeld doen?:P (geen geweld ofzo)
|
Citaat:
|
whahaha die is zeker goed :) maar hij is zeker geen serieus type
dat weet ik zeker... |
je zou ook eens tegen hem kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vindt dat hij bot tegen je doet als er anderen bij zijn? misschien doet hij er wat aan, anders weet je genoeg...
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk schaamt hij zich voor jou.
Ps : slaat de topictitel op hem op of jou? |
Ik heb de reacties niet bekeken, maar kom, mijn gedacht:
Open je mond en spreek hem er eens over aan hoe het nu zit. Durf je dat niet: schrijf het in een brief en geef die af. Hier kan waarschijnlijk toch niemand je zeggen hoe het nu zit. |
wat een duffe gast....als hij je alleen maar gebruikt...dan weet je toch wel wat je moet doen? :s jezelf niet meer laten gebruiken hoe leuk hij ook is :rolleyes:
|
Dumpen
|
Als ik het zo lees is het of een half gare player
of iemand die denkt dat ie erg afgaat als ie lief doet tegen zijn vriendin in gezelschap |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |