![]() |
Welk vlees vind je het lekkerst?
Ikzelf hou helemaal niet zo van vlees, maar aangezien ik ook gewoon eten niet echt lekker vind, wil ik vaak toch nog wel iets van afwisseling in de vorm van vlees.
Welk vlees vind je het lekkerst en hoevaak eet je het? Zijn er ook andere soorten vlees die je daarnaast vaak eet? Voor de vegetariërs: ik denk niet dat het zin heeft als iedereen nou gaat vermelden dat ie geen vlees eet. Tenzij je nog uit herinnering kan vertellen welk vlees je het lekkerst vond, is dit topic dus niet voor jullie bedoeld. |
lamskoteletjes
en kipdrumsticks en vet gemalen rundvlees (hamburgers, rundervinken, etc) |
snizzel :) schnitzel dus :D
en kip vind ik zeer lekker... en rundvlees |
Ik vindt kipfilet erg lekker, maar dan wel in stukjes door een saus(bv tandorie)
Gewoon los: Hamburger en Spare ribs. |
Kip, schnitzel, shouarma. Jees, schrijf ik dat goed?
|
shoarma is het :)
|
Citaat:
Edit: Sarah was me voor.. |
Ik vind kipcordonbleu heel erg lekker, met die gesmolten kaas enzo! Ik houd sowieso wel van kip eignelijk...
|
Salami :)
Ik eet het nu nooit meer, want vegetarier, maar heb het op koninginnedag nog stiekem op een pizza gegeten omdat ik het niet kon weerstaan :o |
Al het vlees vind ik lekker. Ik ben zo'n vleeseter, het is allemaal ontzettend lekker. :) Ik kan geen keuze maken, elk stukje vlees heeft wel iets lekkers. :)
|
bief (y)
|
Veruit biefstuk! :D
|
Het lekkerste vlees:
- schnitzels - slavinken - kipfilet Het vaakst eet ik: - slavinken - hamburger - kip Verder eet ik ook graag tofu ergens in. Echt vaak eet ik geen vlees, meestal wel iets vervangends of bijvoorbeeld hamblokjes ofzo in pastasaus maar echt een stuk vlees eet ik niet vaak. |
- Gehakt
- Schnitzel - Kip Krokantje - ander Varkensvlees bv. met champignonsaus... :p |
Het lekkerste vlees vind ik biefstuk maar slavinken en schnitzels zijn ook wel lekker.
|
Kip. (verder eet (lust) ik ook geen ander vlees, dus ja. ;))
|
cordon bleu
varkenshaas ( oeee met witte wijnsaus ) kip schnitzel biefstuk met kruidenboter! hmmm..... love meat! :D |
Rundvlees, en dan lekker rood.
Biefstuk, tournedous, ossehaas, kalfsbiefstuk, t-bone. En dingen als varkenshaas en karbonades en spari-ribs gaan er ook goed in. (y) |
alles behalve lever geloof ik
|
Citaat:
+ natuurlijk eenvoudiger dingen als sate/hamburger van de grill =) |
Stoverij, vandaag gegeten met friet, helaas eten we het niet zo vaak. 1 keer in de twee maanden ongeveer.
Daarnaast is kip van het spit favoriet (y) en de hamburgers van de Edah. Verder biefstuk, schnitzel, tartaar, sate, gehakt, rookworst en wat m'n moeder verder nog meer haalt.. als ik zelf kook is het altijd hamburger/gehakt/tartaar, dat is niet zo moeilijk klaar te maken. |
In een ver ver verleden: schnitzel (geloof ik)...maar ik eet al een jaar of 12 geen vlees meer. :)
|
- kip (alle soorten, vormen en maten)
- schnitzel - biefstuk - lamsbout |
Cordon Bleu (Gordon Bleu...)
|
biefstuk.. zo rauw mogelijk bij wijze van spreken...
cordon bleu ofsowiets slavinken braziliaanse rundersnitzel :d whoeoe! verder vink kebab goed te vreten |
Lamsvlees is het lekkerst, maar wel duur. Kalfslever is ook erg lekker, maar veel werk en moeilijk, om te maken - en misschien ook wel duur weet ik niet.
|
Kip in alle soorten, kalkoen en spareribs. :cool:
|
shoarma, schnitzels, spareribs
maar ik vind bijna al het vlees lekker |
Al het vlees is lekker eigenlijk, moeilijk om te kiezen.
Maar er gaat voor mij niets boven een lekker stukje varkenshaas met stroganof saus :D |
Ik vind wild heerlijk, er gaat niks boven een reebiefstuk, een stuk haas, duif of een stuk wild zwijn.
|
-filet Argentinia
-gehakt cordonbleu -mexicano -gehaktbal -speklapjes |
1. Sate
2. Snitzel: kip en varken 3. ham/kaas cordonbleu 4 gehaktballen van mn oma |
Ik hou niet van vlees.
Maar als ik moet kiezen vind ik een kroketje wel lekker bij mijn friet. |
*biefstuk
*varkenshaasje *entrecote *kip (drumsticks <3) :bloos: ik hou echt van vlees |
Döner Kebab
Shoarma Varkenshaasje Biefstuk en ballen gehakt van mn Pa |
:( (n)
|
Citaat:
ik hou echt van dieren. |
Kip, sucadelap ofzo en varkenshaas, mits met knoflooksaus.
|
Kroket, hamburger en kip :)
Ander vlees lust ik eigenlijk ook niet:o |
Ik vind vogels het lekkerste. Dus kalkoen en kip. Als ik kon kiezen at ik het elke dag dat ik vlees wilde eten :D
|
hamburger, shoarma, döner kebab, schnitzel. Ik houd van vlees (y)
|
speklapjes, karbonaadjes, entrecote en spareribs :o
|
K eet al ongeveer 10 jaar geen vlees meer, maar toen ik 't wel nog at vond ik die HEMA rookworst altijd lekker :)
|
eigenlijk geen, ik kan alleen kip verdragen, maar ben qua overtuiging ook vegetarier. ik moet alleen helaas vaak vlees eten van of mijn ouders of de dokter. we eten dan wel alleen maar kip en geen ander vlees. (wel vaak vis en dat vind ik heerlijk)
|
vlees van de man met de witte jas...niet die met de injectienaald maar met het vleeschmes
|
Biefstuk, varkenshaas, Ossehaas, hertenbiefstuk, kip, kalkoenfilet en lamsbiefstuk :o
|
- Schnitzel
- slavinken - Biefstuk met kruidenboter - Shoarma vlees Wel alle gelieve van biologische afkomst (y) |
kipfilet, biefstuk met kruidenboer/gebakken knoflook/peper en spare ribs :)
offtopic: Citaat:
|
Citaat:
|
Kip
Dat is dan ook de enige vleessoort die ik voor mezelf nog klaarmaak áls ik al vlees eet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |