![]() |
Vriendin van Vriendin
Ik heb het een beetje gehad met de beste vriendin van mijn vriendin. Ze loopt constant te zeuren over mij, wat er allemaal niet goed is. Daar komt nog is bij dat ik "haar" vriendin heb ingepikt en dat ze minder aandacht aan haar geeft. Ik kon eerst goed met haar opschieten, maar ik zit er nu ook wel doorheen.
Ik wil mijn vriendin niet kwijtraken doordat ik haar beste vriendin op het moment niet zo mag, wat moet ik doen? |
Negeren.
|
Haar een goede beurt geven. Dan piept ze daarna wel anders.
|
:d
|
Je nick, ava en sig heerschen trouwens wel heel hard! :cool:
|
mwah, ik ben 14 he, leeftijd ver vooruit?
|
Citaat:
|
En ze is al zo populair, aldus zijzelf..
|
Citaat:
|
ik zat zelf te denken aan Madagascar.. al droppend boven *
|
ik heb haar btw net ff flink de waarheid verteld
|
Citaat:
|
nee, want m'n vriendin zeikt nu
|
Citaat:
|
Ik vind je briljant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keine Ahnung. Het was vast niet je vrouwelijke intuïtie..
|
In principe kan je er niks aan doen. Jouw vriendin gaat minder om met haar vriendin. De oorzaak daarvan ben jij volgens haar. Wat doe je als je iets nite leuk vindt? Je probeert het op te lossen of te verwijderen.
Enkele mogelijke dingen die je kan doen: - Ga met zen drieën af en toe iets doen - Zorg ervoor dat je vriendin haar terug meer aandacht geeft Zodra ze ziet dat je probeert ervoor te zorgen dat ze terug meer aandacht krijgt zou ze minder lastig moeten gaan doen, en zal jij haar dus uiteindelijk leuker vinden (normaalgezien). - Negeer de situatie De vriendin blijft zeiken, jouw vriendin zal dan wel voor haar eigen uitmaken met wie ze het liefst iets gaat doen. |
ik snap niet dat je je er druk om maakt, als ik niet met iemand wil praten praat ik niet met diegene, daarom praat ik nooit met Mark Almighty
(y) |
gewoon negeren :o
|
toch logisch? ze piept wel anders als ze zelf een vriendje heeft..
help haar n handje! :p |
Citaat:
|
Ze is ws jaloers :)
|
Citaat:
kom nooit aan een meisjes beste vriendin: letterlijk en figuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
optie 2: negeren en geen ruzie met je vriendin kom dan niet hier piepen als je voor optie 1 koos. |
Kom dan vooral hier vertellen als je voor optie 1 koos.
Altijd zegt iedereen "vertrouwen en communicieren is belangrijk in een relatie", maar oh wee als je eens communiceert over "haar beste vriendin"... Dat slaat toch nergens op (n) |
Citaat:
|
Zeg tegen je vriendin dat haar vriendin jou steeds probeer te versieren :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achja, schijt
negeren zal vast wel lukken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |