![]() |
Thais vriendinnetje gedumpt, wat nu??
Tijdje geleden heb ik hier een topic geopend over het feit dat ik mijn toenmalige Thaise vriendin geld wou sturen. Na al jullie reacties heb ik er nog eens goed over nagedacht. Ik heb toen besloten dat ik nog even wou wachten met het sturen van geld.
Dit heb ik vervolgens aan haar verteld, maar ze vond het geen leuk bericht en ze reageerde kortaf. Een dag later sprak ik haar weer en ze zei dat ik niet genoeg van haar hield, als ik niet wat zou sturen :s . Ik werd toen een beetje pissig, want dat is niet zo. Toch bleef ze raar doen en toen heb ik maar gezegd dat ze de boom in kon. Ja toch, ik ben gekke henkie niet!! :| En nu baal ik :( Moet ik dit zo laten, of de breuk weer lijmen :confused: ?? |
Nou, ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt (Y)
Je gaat toch niet zomaar geld naar iemand sturen? En als ze dan dingen gaat zeggen als: 'je houdt niet genoeg van me' dan is ze het echt niet waard hoor. Typisch meisjes die hun zin willen krijgen. |
zorg dat je eerst getrouwd bent mocht je geld willen sturen
misschien kan je haar niet eens vertrouwen etc... |
prima dat je die golddigger hebt geumpt, jij hield wel genoeg van haar, maar zij niet van jou
|
Euhm, als je relatie door iets beëindigd werd als het sturen van geld zou ik me toch wel vragen gaan stellen.
|
Ik krijg het idee dat het haar alleen maar om het geld ging. Voor een deel wel iig.
|
Ze was erg knap en leuk, het wordt erg moeilijk om haar te vergeten.
|
Citaat:
|
ik zou dr een emmer water sturen.....kuthoer.....beetje denken dat je zielig bent omdat je een beetje water over je heen hebt gehad.Ik zou zeggen;Je kan de bergen in, omdat daar geen boom meer overeind staat.Wat denkt zel wel.....
|
Citaat:
|
Goedzo Pier, je bent Gekke Henkie niet.
Bijt van je af. :D |
Citaat:
|
ik ken de rest van je verhaal niet, maar ik vermoed dat je een goede keuze hebt gemaakt
Uit dit verhaal maak ik op dat ze het alleen voor het geld doet. |
Dit komt zo vaak voor. Is het geen Thaise, is het wel een Fillipijnse. Het klinkt bizar lullig, maar het lijkt op een strategie van hun. En trouwen?? Doen ze ook niet moeilijk over.
|
Citaat:
|
Hehe, ik heb haar geplayed.
Laat het zo als het is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen, wees blij dat je haar gedumpt hebt, haar reactie bewijst dat het voor haar geen echte liefde was, maar ze alleen heel graag wat geld had willen hebben. Je had haar enkele maanden geld gestuurt en vervolgens had ze niks meer van haar laten horen.
Zoek een leuke meid hier in nederland, dan kun je van dat geld samen hele leuke dingen doen, ipv dat jij er hard voor werkt en er niks voor terugkrijgt, behalve dan die enorme klap die jij gaat krijgen als ze niks meer van zich laat horen. (y) voor jou |
De meeste meiden hier zijn bezet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
valt wel mee hoor, je kunt ook gewoon zeggen dat je Thaise vrouwen mooier vindt, dan geef ik je nog gelijk ook :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naam en rekening nummer per PM ;) |
Hoi Pier, ik zie er ook n beetje exotisch uit..
Fuckie suckie 10 buckie? Me love you longtime xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen stuur ik naar een eventuele Nederlandse vriendin niet 50 euro. Zo'n meid kan haarzelf financieel goed redden, dunkt mij. @ Chlamydia Je hebt wel een toepasselijke naam :p |
Ik zou gelijk al je geld sturen om het weer goed te maken, dat bewijst dat je echt om haar geeft!
|
ze wil je alleen voor je geld..je bent een rijke westerling en je biedt haar kans op een beter (lees:rijker) leven. Als je het mij vraagt ben je goed bezig als je het uitmaakt...die relatie heeft toch geen kans, zoek iemand dichterbij (like iemand die ook zonder vliegtuig bereikbaar is...)
|
Ik ben al bezig om een ander Thais meisje te vinden, en liefst in Nederland of Europa.
Op Scholieren zul je ze wel niet vinden, ben ik bang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder, goede beslissing genomen. Liefde koop je niet, dat moet je hooguit verdienen :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom thais? Gaat het niet om de persoon in plaats van de afkomst? Beetje vage reply :nono: |
Citaat:
(oh wacht, dat klopt niet) |
Citaat:
|
Ik vind Thaise meisjes nu eenmaal leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. En ze zijn vaak ook nog veeel liever.
|
Ja want dat zie je maar weer in je 'lieve thaise vriendinnetje' a.k.a. Geldwolf :D
Very sweet |
Thais meisje zoekt Nederlands vriendje
de maandelijkste kosten bedragen circa 100 euro natuurlijk zijn Thaise meisje liever als jij der zelfs ook maar over nadenkt ze geld te geven.... :eek: ik zou me niet zo laten gebruiken als ik jou was :nono: |
Ik dacht door dit topic in het begin dat het toch serieus was.. maar nu wordt het toch wel weer raar
|
Alsof elke Thaise meid op geld uit is.
|
Citaat:
|
omg jij bent echt dom en naief (n) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent nogal beperkt, laten we het daar maar op houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |