![]() |
Wat voor instrument(en) heb je?
:confused:
|
Een mondharmonica :cool:
|
Ludwig drums :cool: (y)
|
acoustische gitaar, electrische gitaar, keyboard, oldschool blokfluiten \m/
|
Basgitaar :)
|
-drumstel, mapex mars pro met zildjian avedis crashes, een paiste alpha ride en tama iron cobra pedalen
-keyboard, een oude van hohner -en een mic van sennheiser |
epiphone les paul custom :cool:
|
hobo
blokfluit |
Basgitaar - Fender Stu Hamm USA series 1 '89
Versterkers: Marshall B25 voor thuis Nemesis (by eden) NC-210 en binnenkort een Trace Elliot GP7 4x10 combo |
Ik heb een keyboard en een piano. Als ik er ooit geld voor heb wil ik een 2e, beter, keyboard aanschaffen, en dan koop ik zo'n vork waar ik ze allebei in kan stoppen boven elkaar, zodat ik geluiden kan combineren.
|
2 draaitafels, 2 (dj) cd spelers. 1 menganeel :)
|
Gitaren;
Fender Heartfield Talon II, Japanse Fender Strat, Squier Tele, Fender semi-akoestisch. Pedalen; Boss Digital Delay (dd6), Homemade Fuzz, Marshall Jackhammer, Vox Wah. Amp; Een kratje. :( |
Gitaaaren en een draaitafel.
|
een tambourine
|
Een viool en een elektrische viool (oh ja: van Fender) in eigen bezit, en ik heb een altviool in bruikleen.
|
- Een Yamaha Yus (piano, fool)
- Een zowat antieke spaanse acoustische gitaar waarop ik wat aankloot. - een melodica :) |
Ik heb ook een Bongo
En een keyboard En een gitaar En nog een Maar mijn mondharmonica.... :cool: |
Piano en keyboard
|
heb een acoustische gitaar maar hijs de verkeerde kant op dus doe ik er niks mee
en ergens een xylofoon |
Yanagisawa T901 Tenorsax
Yamaha YAS-275 Altsax Pearl Forum drumkit met Wuhan bekkens |
ik heb een trompet, een blokfluit,
een orgel, een melodika:P, een keyboard, en.. enz.. ik speel het best trompet, maar het liefst blokfluit of orgel:$ |
- Crappy Stagg P-bass-imitatie basgitaar
- Epiphone Les Paul gitaar - Technics (dacht ik) keyboard |
sonor 3003
10x9, 12x10, 14x12, 16x14 toms 22x17,5 bass 14x5 snare bekk0ns de la zildj0n: 8" + 10" + 12" K Splashes 16" + 18" A Custom crashes 20" A Ping ride 14" New Beat hihats 18" Oriental china trash dan nog paiste 14" 302 hihats, en nog een tama swingstar gedemonteerd in de hoek. En tama ironcobra twinpedaal en hihatshizzle (Y) |
(y)
|
Gitaren:
*Epiphone g-400. *Epiphone Les Paul 2 uit 83 ofzo die ik helemaal aan t ombouwen ben. Gewoon omdat ik dat interessant vind. *Cheapo strat kopie. M'n eerste gitaar. Amps: * Marshall Valvestate 8080(80w combo). * Marshall JCM800 dual reverb. 50 w buizentop. Over een paar maanden een Gibson The SG uit de 70's. Eerst vinden dat ding hehehe. En een shitload effecten dat ook nog. |
Een saxofoon, een akoestische gitaar en een piano. Oh en blokfluit ja (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ibanez atk 400 bas.
ralle hartke 15 w. bass combo (nog steeds. ja ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- een Fender Strat Plus uit '88
- een akoestische westerngitaar - een oud keyboard van casio |
Yamaha Keyboard
Schimmel Piano :P Yamaha pacifica pac120s (eerste gitaartje) Gibson les paul Voodoo 100 watt yamaha versterkertje en nieuwe laney top/speakers ga ik zo snel mogelijk kopen |
Piano.
En er zijn hier ook nog wel 2 akkoestische en 1 elektrische gitaren in huis. |
Elektrische gitaar (Yamaha RGX 112P), akoustische gitaar, alt blokfluit, sopraan blokfluit, sopranino blokfluit.
|
Een Mondharmonica (Hohner,Diatonisch) en een Keyboard Oud Yamaha type uit mid jaren 90). En ik had tot een paar jaar terug een Franse Hoorn en Eshoorn in Bruikleen :)
|
pearl drumstel met dubbele bass, wuhan china, paiste crash, pasite splash, sabian ride, pearl crash/ride kutding, pearl dubbele bass, pearl enkele bass :] , zal ik de 3 toms en de snare en de bassdrum ook nog noemen?
fender stratocaster sitar uit india akoestische spaanse gitaar akoestische klassieke gitaar akoestische kleine klassie gitaar semi akoestische gitaar yamaha bassgitaar een of ander oude antieke electrische gitaar kampvuurgitaartje yamaha keyboard stuk of 30 mondharmonicas dwarsfluit zooitje blokfluiten :\ trompet bamboefluit afrikaanse kleine kutinstrumenten 2 djembees (nog niet, komt eran) 1 kleine 1 grote gitaar versterker 1 bassversterker 2 P.A. monitoren (dit zijn niet echt instrumenten, zet ik er alleen ff bij voor de pats :p ) ehm, muziekprogrammas voor op de computer, stuk of 8 :p ehm eeeehm ehm ik kan op mn handen fluiten oja microfoons: sennheiser 1tje 8 drummicrofoons 2 kutmicrofoons nah, 3 als je die van de pc meerekent... ff denken castagnettes ojaaaa de didgeridoo ofzoiets, vet ding, ligt uiteraard weg te rotten in een stoffig hoekje ehm ehm, drumstokjes + alles waar je op kan slaan emmers, stoelen, tafels, mensen wat is nog meer een instrument,...ik heb het :p |
- electische gitaar
- drumstel - 3 keyboards waarvan 1 5 octavig met MIDI - een laptop met externe geluidskaart en een midi controller en mijn interne beatbox system ofcourse |
Ibanez SDGR bass
en een cheap ass gitaar. |
-elektrische gitaar (chevy)
-sennheiser mic - maracas :cool: verder staat hier nog in huis: -squier strat -alhambra electroacoustische gitaar -seagul electroacoustische gitaar -roland keyboard -fender p-bass -yamaha bass -fender versterkertje -park versterkertje -basversterker, weet even niet welk merk -crappy klassieke gitaar -zoom multi-fx -korg multi-fx -onbekend distortionpedaal -guiro :cool: - bongo |
2 Keyboard:
Yamaha PSR3000 Roland VA-76 2 gitaren Squier Gibson dat yamaha keyboard owned elk ander instrument |
sommige mensen hebben hier bijna een complete muziekwinkel in huis ;(
|
sommige mensen kunnen er ook helemaal niks mee ;D
|
ja wedden dat ze het als decoratie gebruiken...
|
veel instrumenten = veel scenepoints, weet je toch.
|
verdomd ja.
en erg 'true', anders accepteren je vrienden je niet meer :o :o |
Zegt de man met de 1000 bekkens en toms. hahaha.
|
- Gibson Les Paul Studio
- Sigma Acoustische Gitaar - Roland digitale piano - Hughes & Kettner 80 Watt Attax Top + Cabinet - Yamaha 16 sporen harddisk recorder met CD brander - Shure BG 4.1 instrument condensator mic - Nog een paar mics |
Tama swinstar custom set.
Yamaha stage custom snare. Zilijan ride. Stagg crash / hi hat. En een tambourine en een schudei natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |